פרישה

neta 04/08/2021 263 צפיות 3 תגובות

הרבה זמן אני מרגישה פתאום ביישנות שאני כותבת ומקריאה סיפורים או שירים שכתבתי.
אחרי הרבה זמן, החלטתי להקפיא לזמן מה את האתר.
לא יודעת עם שבועות, חודשים, או עד שכבר אשכח את פרטי הכניסה.
אני יודעת שכמה יכתבו: "למה? בגלל מחסום כתיבה?" אז לא.
יש לי הרבה רעיונות, אבל זה לא נורא כל כך, כי גם ככה איני כל כך משפיעה על האתר.
אולי כשאחזור, אחזור עם יותר חומר איכותי.
רציתי לומר תודה רבה רבה לblopimafish על ההתכתבות והסיפורים הנפלאים, לRumpelschtilzchen, (או הגמד שאין להזכיר בשמו) על התגובות הכמעט קבועות, ול-🔥🔥- על התגובות הנהדרות בפרטי!
מתה עליכם! נטע.


תגובות (3)

נטע , שלום.

התלבטתי האם להגיב לפרסום שלך, ואני בשלב שכשיש התלבטות אני מעדיף לפעול מאשר להמנע(בניגוד להתנהלותי בעבר).

לא ממש דיברנו בעבר, השם שלך היה מוכר לי. בדקתי אחורה וראיתי שהגבתי לך פעם אחת (לא משהו ששווה אזכור).

אני לא הולך לכתוב טיעונים, מדוע כדאי או שאני רוצה שתמשיכי לכתוב. אני מניח ששנינו יודעים שיהיה בזה משהו לא אמיתי, אבל אני חושב שהעובדה שכן פרסמת משהו – במקום פשוט לפרוש, כמו שחלק עושים, כן מבטאת רצון שלך ששווה להבין אותו.

אני נתתי הרבה משקל למשפט "כי גם ככה איני כל כך משפיעה על האתר." שמבטא איזה רצון שלך להיות במקום שתרגישי את ההשפעה. אני מרגיש שהפרסום של הפרישה פנה לאדם מסוים או קבוצה של אנשים, שאת רוצה להעביר להם משהו שאת מרגישה, ואת מתקשה להגיד. אולי ממבוכה, אולי סיבה אחרת.

אני מנסה לעודד אותך להבין מה הדבר הזה ולתת לו ביטוי. אם את רוצה להרחיב – עכשיו, או אולי דווקא בעתיד, במרחב הזה או באופן פרטי – אני אשמח ואני מקווה שהאמירה הזאת כן תרגיש לך אמיתית.

בכל אופן אני מאחל לך הצלחה, ושתמצאי את המקום שעושה לך טוב, ואת כן מרגישה שאת תורמת (וגם נתרמת-זה חשוב).

05/08/2021 10:51

    אני דיי חושבת שההרגשה הזאת של חוסר השפעה באה מזה שרואים שיש הרבה צפיות אבל כמעט בקושי תגובות או דירוגים ביחס לצפיות(ככה זה גם אצלי לפחות)
    שזה דיי מאכזב.
    כי חלק גדול מהסיבה שאדם בוחר לפרסם משהו זה כדי לקבל פידבק..
    בכל אופן,אתה מגיב לא רע😋😎

    05/08/2021 20:04

היי נטע
כמו שגידי כתב להביא טיעונים למה כדאי להישאר זה מיותר וקצת צבוע ולכן אאחל לך המון הצלחה בהמשך. תמשיכי לכתוב! למגרה, לחברים העיקר לכתוב את כל הרעיונות, המחשבות, הפחדים, הזכרונות. מקווה שעוד נזכה לטעום מהחומר החדש שיבוא אחר מנוחה קצרה-ארוכה. שבוע טוב.

08/08/2021 21:15
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך