סיפורי האנגרית
לא מתכוונת להעליב- פשוט לדעתי ככה הרמה של האתר תעלה יותר..

פתאום הבנתי משהו.

סיפורי האנגרית 07/03/2013 878 צפיות 30 תגובות
לא מתכוונת להעליב- פשוט לדעתי ככה הרמה של האתר תעלה יותר..

פתאום הבנתי, ואני אומרת את זה מנקודת מבט של מישהי שמופיעה ב״מחברים מובילים״..
סיפורים לא כותבים בשביל שיראו שיש לך הרבה כאלה.
סיפורים כותבים מהנשמה.
אני שונאת את כל אלה שכותבים סיפורים בסגנון הזה:

החתול

החתול, הקטן, העצוב האפור
הלך לו ברחוב
החתול.. החתול…
שלי

החתול שלי נעלם פתאום
יום הלך הלך ולא ישוב עוד
אוי, עצב, עצב

החתול הקטן, העצוב האפור
הלך לו ברחוב
החתול.. החתול..
שלי

החתול הקטן, העצוב האפור
הלך לו ברחוב
הוא הלך ולא ישוב
החתול שלי המתוק והאפור,
והעצוב.

כאילו, מה נהיה?!
רואים שזה סיפור שלא נכתב באמת מהנשמה, אלא בשביל לעלות עוד קצת ב״מחברים מובילים״.
אני מודה שתגובות ודירוגים זה כיף, זה בכלל לא קשור לזה אפילו. אבל האתר הזה פשוט נהיה ערמה ענקית של זבל- מעבר לעובדה שכולם פה מקללים אחד את השני- הכתיבה נהיית פחות ופחות איכותית!
אבל מה???
הסיפור הזה מעולה כי אני במחברים המובילים.
אני חושבת שהיא תחשוב שזה כבוד שאני ממליץ על הסיפורים שלה כי אני במחברים המובילים.
אם אני אכתוב עוד סיפור אולי אני אגיע יום אחד למחברים המובילים.

ואולי זה לא סיפור, אבל זה מסר..
תכתבו מהלב. זה הרבה יותר יפה.

ואני רוצה להגיד לכם את זה כי אני באמת הייתי פעם כזו, כותבת רק בשביל לעלות עוד קצת. ואולי אתם לא חושבים כמוי, אבל ככה אני מרגישה.


תגובות (30)

אני חושבת שהם סתם מחפשים צומי אבל אל תתייחסו
אורי זאת את בתמונה?
את ממש יפה (:

07/03/2013 07:23

יוואוו תודה ♥
וזה לא צומי, זה פשוט להרגיש עליונות על אחרים, לדעתי.
אגב, אין לי באמת משקפיים :< למרות שבא לי!

07/03/2013 07:27

לי יש משקפיים ואני הרבה יותר חמודה ככה
אני מבינה למה את רוצה משקפיים
למרות שאת מהממת גם ככה
ואת גם נורא דומה למישהי שאני מכירה אבל רק אם המשקפיים הם אמיתיים כי שלה אמיתיים
ואני מבינה מה את מרגישה
פעם גם אני הייתי כזאת אבל עכשיו כבר לא אכפת לי אם אני שם או לא
אני כמעט בטוחה שאת הרווחת את זה ביושר

07/03/2013 07:34

אולי תכתבו סיפור על משקפיים וזהו?
חחחחח
לי אין ואני לא ממש רוצה

07/03/2013 07:35

חחח תודה גאיה :-)
פשוט לדעתי זה ממש חמוד, ואימא שלי אומרת שזה ממש מתאים לי. אז למה לא?
ואני מניחה שכולנו היינו ככה פעם. עד שגילינו את הסוד.

07/03/2013 07:41

תקשיבי שירז יש לנו קטעים כאלה בכיתה ויש ילד אחד שהמורה קוראת לו פיקאסו (את לא רוצה לדעת) בגלל שהוא צייר על הלוח ואז ילד אחר צייר במקומו והמורה כזה "חשבתי שאורי פיקאסו" (כי ככה קוראים לילד) ואז ילד אחר "לא, אורי פיקאסו ועליי (הילד שצייר) הוא סופר" כי השם משפחה שלו זה סופר ואני כזה נזכרת בך ואני כזה "אבל הוא בטוח לא סויפר, כי סויפר זה ארגנטינאים והוא לא ארגנטינאי" ואז הילד שדיבר אחרון כזה "ואיך את יודעת?" ואני עונה "כי יש לי חברה ארגנטינאית והשם משפחה שלה זה סויפר והיה לנו כזה ריב על זה שהיא מושלמת אז היא לא סויפר היא סופר והיא נורא כעסה כי היא ארגנטינאית גאה" ואז הוא כזה "גאיה יא חופרת למי אכפת מהחברה הדרוזית שלך" ואני צועקת עליו "היא לא דרוזית וכל מי שיעז לומר עליה שהיא לא ארגנטינאית אני אפילו לא צריכה לגעת בו כי כשאני אגיד לה היא תרצח אותו בידיים חשופות"
מקווה שהבנת משהו

07/03/2013 07:43

חחחחחחחחחח נסיכה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מתה עליך (:
חחחחחחחחחח קרעת אותי XD
ותמסרי לו אגרוף בשמי!
חחחחחחחחחחח לא הפסקתי לצחוק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07/03/2013 07:46

בכיף
אני אעשה את זה
אבל רק ביום ראשון כי מחר אין בית ספר
וואו אני מתה להרביץ לו כבר

07/03/2013 07:50

אורי.
אני מסכים עם כל מילה ומילה><
ושירז,את הולכת לשלוח לי את הפרק הבא של ״להיות או לא להיות״?!?!

07/03/2013 07:51

אני כותבת אחרי שירז??

07/03/2013 08:00

סבבה

07/03/2013 08:02

לא אמרתי, שאלתי ><
ואם אני באמת אחרייך אז .. ת מ ש י כ י כ ב ר
:-)

07/03/2013 08:04

אורי,את אחריה;-)

07/03/2013 08:08

מייק שלחתי לך דרך ה- gmail נראה לי…
תבדוק בשניהם
תקשיב נכון בפרופיל כתוב למטה צור קשר עם…
אז שלחתי לך משם אז אתה תראה את זה דרך הכתובת שכתבת (:

07/03/2013 08:26

מייק מצאת?

07/03/2013 08:52

אני לא ממש מסכימה איתך. אני חושבת שסיפור כמו שכתבת למעלה יכול באמת לצאת מהלב, כלומר להביע צער וכאב על האבדה. חוץ מזה, לכולנו יש איכות שונה, יש כאלה שכותבים מדהים וכאלה פחות, וזה אומר שלאתר עצמו אין איכות, זה עניין של המחבר עצמו. ולהגיד שהאתר נהייה ערימה של זבל זה ממש מגעיל, את כאילו אומרת שאת ועוד מחברים אחרים איכותיים אבל יש כאלה ש״פחות״. אז תפסיקי לכתוב כאלו דברים ולרמז שיש אחרים שהורסים, ואני יכולה להבטיח לך שלכל מחבר פה- יש סיפור/ים שיצאו מהלב, גם אם הם לא ברמה שניראת לך. הדבר היחיד שאני מסכימה איתך עליו זה על הקללות, אבל את האמת אני לא ראיתי שמקללים בזמן האחרון. אז סלחי לי באמת, אבל זו חוצפה. ותאמיני לי שגם לך יש סיפורים שהם לא הכי איכותיים, אז אל תתלונני על איכות הסיפורים של אחרים.

07/03/2013 08:55

מור לדעתי זה קצת ישיר ופוגע מדי
היא כתבה שגם היא הייתה כזאת והיא השתנתה אז אני לא ממש מבינה מה חדש בזה שגם לה יש סיפורים כלאה
וגם חוץ מזה, אף אחד פה לא מושלם, לא אני, לא את\ה (סורי אני לא יודעת) לא היא ולא אף אחד אחר
גם סופרים שכותבים ספרים ומדפיסים אותם לא מושלמים
כי אין כזה דבר

07/03/2013 09:27

תגידי, איפה ראית שכתבתי שאני או מישהו אחר מושלם? אמרתי שיש כאלה שכותבים בצורה מדהימה, לא מושלמת, ואמרתי שגם לה יש סיפורים לא הכי איכותיים אז שלא תבוא להתלונן על אחרים- ובצדק! מה, את לא חושבת שזה פוגע כשאומרים למישהו שהסיפורים שלו לא ברמה ושהוא מערים בזבל את האתר? סליחה, אבל לאורי אין שום זכות להגיד שיש כאלה שכותבים רק כדי להיות במובילים. אז אם כל הכבוד אין שום דבר שאמור לפגוע באורי, ואם היא נפגעת אני באמת מצטערת, אבל אני רוצה שהיא תדע שגם היא לא בסדר.

07/03/2013 09:41

מור יש לי שאלה שלא קשורה לנושא
מי זנמצא בתמונה שלך דמה להארי את דיירקשנית או שזה סתם מישהו אחר?

07/03/2013 09:43

ואני בת, אני חושבת שזה מאוד ברור לפי הפרופיל, התמונה, השם והעובדה שאני כותבת בלשון נקבה. <:

07/03/2013 09:44

ציור של ליאו ואלדס מגיבורי האולימפוס, שמצאתי בדווינט-ארט

07/03/2013 09:46

והוא באמת דומה לסטיילס, אבל ליאו יותר עמוק ומדהים וחמוד וחכם ובעל חוש הומור גדול ו-ו- ליאו 3333333333333>

07/03/2013 09:48

באמת כי זה ממש דומה להארי (:
חחחחחח את לא דיירקשנית אז?

07/03/2013 09:48

אני שומעת מידי פעם שירים שלהם.

07/03/2013 09:52

תקשיבו מותר לה להביע את דעתה.
את לא צריכה לתקוף אותה על זה שהיה לה את האומץ להביע את דעתה.
וחוץ מזה יש עוד הרבה מחברים שאומרים את זה שהסיפורים לא על רמה.
מחברת אחת רשמה במפורש שאנשים לא כותבים טוב.
אולי בגלל שהיא ותיקה לא תוקפים אותה אבל לדעתי מותר לאורי להביע את דעתה ואני אפילו מעריכה אותה על האומץ שלה.

07/03/2013 09:59

צודקת מאוד. אם סיפור יוצא מהלב או מהשראה, זה הכי טוב. לדעתי, אם לוחצים על עצמנו לכתוב סיפור, זה לא תמיד יוצא טוב. בגלל זה אני מוציא סיפור רק אחת לשבוע או לשבועיים. ואז אני שלם עם מה שאני כותב. אם אתם רוצים- תקחו את זה אליכם. זאת רק עצה :)

07/03/2013 11:19

לא תקפתי, וחוץ מזה זה לא אמור לעניין אתכם- דיברתי אל אורי, *אורי*, א-ו-ר-י, א ו ר י, (זה שם יפה, אני חייבת להודות 3>), ולא אליכם.

07/03/2013 11:42

מור, אני גם אמרתי שלי היו סיפורים כאלה פעם. ואני אומרת שיש אנשים כאן שפשוט כותבים בשביל שיהיה להם יותר סיפורים, ולא באמת מהלב. מותר לך להביע את הדעה שלך, ובאמת, את צודקת. ואני חושבת שלא היית צריכה לכעוס כל כך, כי כשאמרתי שהאתר הזה נהפך לערמה של ״זבל״ התכוונתי לכל הקללות שאנשים אומרים פה. ואת לא ראית כאלה בזמן האחרון? אבל אני כן. :(
וחס וחלילה שאגיד שכתיבה של אנשים כאן היא לא איכותית, וברור שלא התכוונתי אלייך. מוזר, משום מה כל סיפור שאני כותבת שהוא קצת ביקורתי אמור ישר לפגוע במי שקורא אותו. וזו לא הייתה הכוונה. כמו שכתבתי על סטופ הייטינג היילור, אז מלא בנות כאן חשבו שזה מכוון ישר אליהן וממש נפגעו. אז קודם כל, את יכולה להירגע כי את כותבת מדהים (♥), ואני לא באתי להעליב אף אחד. כי הרי, מה הכותרת של הסיפור הקטן הזה? ״פתאום הבנתי משהו״. והמשהו הזה הוא שלא צריך לכתוב סיפורים רק בשביל שיהיה לך הרבה כאלה.

07/03/2013 12:07

בסדר, אז סליחה שכעסתי עלייך, פשוט חשבתי שאת מתכוונת להגיד שיש מחברים שלא כותבים בצורה איכותית, ושזה כביכול הורס את האתר.

08/03/2013 03:01

מה פתאום?! אבל אני שמחה שסלחת לי. 3:

08/03/2013 03:52
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך