צדק. נו כבר מתי תחליטו?!

הסגלגלה 16/05/2013 648 צפיות אין תגובות

צדק 

העולם הזה כזה חרא שאני לא יודעת מאיפה להתחיל.
זה עובר מהדברים הגדולים-רצח המוני של ילדים בסוריה,צונאמי ביפן :הרבה גופות, עד לדברים היותר קטנים-ילד שרב עם אמא שלו וקורא לה זונה או סתם בן אדם שכל כך מקנא באח שלו עד שהוא שורף לו כל אפשרות לחיים נורמלים ולפעמים לחיים בכלל. את האמת, כשאתה מיסתכל על זה זה יותר טוב זה מתחיל בכלל מהקטנים ועובר לגדולים: פו הוא קרא ספר על כמה העם שלו יותר מושלם, פו מאמר שאומר שהיהודים המחורבנים הרסו הכל ולפני שאתה אפילו שם לב כולם קוראים לו היטלר והוא מנסה לכבוש את כל אירופה ויש מחנות השמדה שמליוני יהודים וצוענים נוהרים אליהם. והקטנים האלו מאיפה הם באו? נולדנו ככה? האם כולנו באמת רעים ורק מתנהגים שונה כי ככה חינכו אותנו? ואם לא היו מחנכים -מה היה קורה אז? אנרכיה, איש רוצח את אחיו, ילד גונב כרצונו ואדם המשעבד תחתיו אנשים?. ואולי בעצם זה כבר ככה. אנחנו ככה. רק שהכל עטוף בערמה גדולה של שקרים סמיכים ומתוקים מדבש: האום שישמור על שלום וצופה בהם שורפים את הכל לעפר, אנחנו שקוראים להם אחים וחותכים כל צל של כבוד מעליהם והכל. פשוט הכל. בחדשות מבצבץ לרגע אחד מבזק על פיגוע, הרוגים, פצועים, משפחות נקרעו ואנחנו מהנהנים וממשיכים הלאה, ללא שינוי.
אז האם אנחנו כולנו רעים? אני לא יודעת, באמת שלא.
כי הרי מה זה באמת צדק?
מה זה?
כי כדאי כבר שסוף סוף נחליט.
 


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך