קח אותי חואן פבלו! (עונה שנייה) -(Take me to Juan Pablo! (second season)

time machine123 04/03/2016 733 צפיות אין תגובות

פרק 24 – הגמר הגדול של " קח אותי חואן פבלו!"
-אייל דסאו – המנחה של " קח אותי חואן פבלו!"
שלום לכם צופים יקרים שבבית , אני אייל דסאו ואתם נמצאים בתוכנית הכי מדוברת בעולם " קח אותי חואן פבלו!" אנו נמצאים בגמר הגדול של העונה השנייה " קח אותי חואן פבלו." בפרק שעבר חואן פבלו נפרד משלוש מתמודדות , רחל הופמן , טלי קליין ומנור סיאני . ארבע המתמודדות שהתאמצו ועבדו קשה על מנת להילחם על ליבו של רווק אחד ויחיד ושמו בישראל חואן פבלו סיאני, כן , כן!!! הוא חצי תימני וחצי ארגנטינאי . ארבע המתמודות הן אביטל וייס , אביטל שוורץ , אביטל עוזרי ואביטל ניני. ועוד מעט מי תהיה האחת שתזכה בליבו של חואן פבלו החתיך. ואני רוצה להזמין לפה את הרווק שלנו , האחד והיחיד קבלו לכאן בהרבה מחיאות כפיים את חואן פבלו סיאני. היי! הנה הוא מגיע. הי! הי! והי! שלום לך חתיך, מה העניינות?
-חואן פבלו סיאני – הרווק , בן עשרים ותשע וחצי, מנתניה-
שלום לכולם! שלום לכם! אני מאוד מתרגש! מה שלומך , אייל? אני לא מאמין שהיום אני אבחר את האחת שתהיה האישה שלי. אני לא יודע. אני מקווה שאני אצא מפה מרוצה, אי אפשר לדעת. אין לי שמץ של מושג במי אני אבחר. אני מאוד רוצה לבחור, אין לי כל כוונה לפגוע באף אחת. מה אתה חושב, אייל?
-אייל דסאו – המנחה של " קח אותי חואן פבלו!"
אני לא יודע, חואן פבלו! אתה צריך לבחור! אני מאוד מקווה שלא יהיו פה נשים שבורות לב, תעשה את הבחירה שנראית הכי מתאימה בשבילך! ובכן, המתמודדת הראשונה שאיתה אתה תצא זאת אביטל וייס , המתמודדת הכי רגשנית מכולן. שים לב, חואן פבלו היקר!
-אביטל וייס –בת עשרים ושבע , מירושלים –מתמודדת מס' חמש עשרה-
שלום לך חואן פבלו, מה שלומך? אני מאוד מתרגשת! אתה כל כך יפה שאני לא יודעת אם אני מחזיקה מעמד. אני מאוהבת בך עד מעל הראש ורוצה להציע לך נישואין, וואי שנייה אני מתרגשת. האם אתה תרצה להתחתן איתי, חואן פבלו היקר?
-חואן פבלו סיאני – הרווק , בן עשרים ותשע וחצי, מנתניה-
תשמעי , אני לא יודע איך להגיד. אבל בשבועיים האחרונים הרגשתי כאילו את מתרחקת ממני והאמת שאני לא יכול, אני לא יכול! אני מצטער , אביטל! אני לא מסוגל לפגוע בך. בואי אני לא יכול שלא ללוות אותך למכונית. תסלחי לי , נכון? יש לי רגשות אמתיים כלפייך אבל אני במקום אחר לגמרי.
-אביטל וייס –בת עשרים ושבע , מירושלים –מתמודדת מס' חמש עשרה-
ידעתי, ידעתי שאתה תגיד את זה. אתה מוכן לעזוב לי את היד בבקשה? זה מאוד יעזור. סמכתי עלייך שאתה יכול לבחור. הייתי בטוחה , כמעט בטוחה במאה אחוז שאתה תבחר בי כי האמנתי שאתה מרגיש אליי משהו! לא יכול להיות שתהיה כל כך אדיש כלפיי. להתראות , חואן פבלו.

-חואן פבלו סיאני – הרווק , בן עשרים ותשע וחצי, מנתניה-
אני מאוד מצטער שאני מכאיב לך , אני מאוד מצטער. אני לא מסוגל, אני מאוהב במישהי ואני לא יכול להגיד לך במי אני מאוהב. את מאוד יקרה לי , אביטל! תסלחי לי אם אני מאכזב אותך. הייתי גם בטוח שאני מרגיש אלייך משהו אבל לצערי זה היה רק רגשות של ידידות איתך, לא הרגשתי שאני מתאהב בך.
-אביטל וייס–בת עשרים ושבע , מירושלים –מתמודדת מס' חמש עשרה-
אל תצטער בבקשה! חואן פבלו , אני עדיין רוצה להאמין בכל המילים שאמרת לי כשחשבתי שאולי תסתכל עליי בחזרה. תסתכל עליי כאל בחורה שווה , היכולה לאהוב אותך ללא תנאים וללא הסברים. הנה אתה פה לידי, אבל לצערי אתה פשוט לא בחרת בי כי לא היית מסוגל להגיד לי את מה שאתה מרגיש, נכון?
-אייל דסאו – המנחה של " קח אותי חואן פבלו!"
וואו, חואן פבלו! אתה מוכן להסביר לי בבקשה מה זה היה? כי לא הבנתי , מה נעשה איתך , אה? אביטל ממש נפגעה ממך. הייתי בטוח שאתה תבחר בה. לא ייתכן שככה התלת בה, מסכנה אביטל! היא הייתה מאוהבת בך חזק.
-חואן פבלו סיאני – הרווק , בן עשרים ותשע וחצי, מנתניה-
אל תבוא אליי בטענות. אייל , מה אתה חושב שזה פשוט? היא גם הציעה לי נישואין , הבחורה הזאת! חושבת שאני כבר רוצה להתחתן. היא השתגעה לגמרי! לא הסכמתי להצעת הנישואין שלה. מה זה, עוד לא סיימנו את התוכנית כבר קפצה עליי והציעה לי להתחתן איתה.
-אייל דסאו – המנחה של " קח אותי חואן פבלו!"
טוב , חואן פבלו! אני לא מסכים עם מה שעשית לה. שברת לה את הלב לחלוטין. בוא נראה איך הייתה הפגישה שלך עם אביטל שוורץ , המתמודדת שכותבת שירים למגירה. בוא נראה אם גם לה אמרת לא בפרצוף בדיוק כמו לאביטל וייס.
-אביטל שוורץ- בת שלושים ושלוש, מנתניה-
שלום לך , חואן פבלו! אוי, כמה שאני אוהבת אותך . אתה לא יודע, התגעגעתי אלייך מאוד. היית חסר לי. וואי, איך שאני מתרגשת. חכה רגע.. אני לא יכולה! חואן פבלו היפה שלי , האם אתה רוצה להתחתן איתי?, בבקשה אל תגיד לי לא . אם תגיד לא אני לא אוכל לחיות עם האכזבה הזאת שלא מימשנו את אהבתנו. אני מאוהבת בך עד מעל הראש ורוצה להיות איתך!
-חואן פבלו סיאני – הרווק , בן עשרים ותשע וחצי, מנתניה-
אהממ.. אני לא יודע. אני.. סליחה אביטל אם אני אפגע בך ואשבור גם לך את ליבך. אני לא יכול, אני לא יכול! ליבי נמצא במקום אחר לגמרי. אני מאוד מצטער, אביטל! שלא תביני לא נכון , את אישה מדהימה וטובת לב. אני אומר לך לא כי אני לא רוצה שתפגעי ממני. הייתי מאוד קרוב להתאהב בך אך לצערי זה לא קרה. בואי וסליחה אם אני שובר לך את הלב.

-אביטל שוורץ- בת שלושים ושלוש, מנתניה-
מה זאת אומרת לא יכול? לא, לא!!! בבקשה חואן פבלו למה אתה עושה לי את זה? אני מאוד , מאוד מופתעת מתשובתך השלילית! לא יכולתי להאמין שדבר כזה יקרה . לא נכון, אני כל כך אוהבת אותך ואתה לא? איך זה יכול להיות שאתה תגיד לי לא בפרצוף ותתנהג איתי כאילו לא קרה כלום?
-חואן פבלו סיאני – הרווק , בן עשרים ותשע וחצי, מנתניה-
אני מאוד מצטער , אביטל! בואי אני אלווה אותך ללימוזינה אני לא יכול שלא ללוות אותך למכונית. ביי אביטל שוורץ נעמת לי מאוד. מאוד קיוותי שאני אתאהב בך אבל זה לא קרה. מה ציפית שיבוא לך נסיך מהאגדות וישר תמצאי חן בעיניו? אז לא, אני מצטער, אני כל כך אוהב אותך.
-אביטל שוורץ- בת שלושים ושלוש, מנתניה-
אם היית אוהב אותי באמת , אז היית אומר לי שכן . אני כל כך אוהבת אותך , חואן פבלו. אל תלווה אותי ללימוזינה בבקשה. אני מעדיפה לעשות את הדרך עד למכונית לבד, סליחה אם אני ככה. אבל באמת שחרר אותי , שחרר אותי ותן לי ללכת. אני רוצה ללכת, בבקשה!
-אייל דסאו – המנחה של " קח אותי חואן פבלו!"
מה זה , חואן פבלו? גם לה אמרת לא? וואו, אתה מפתיע אותי כל פעם מחדש. בוא נראה , הייתה לך הסיבה לשבור את ליבה ולהגיד לא בפרצוף? לא נראה לי. הייתי בטוח שאתה תבחר בה. אביטל שוורץ היא מהממת , למה אתה צריך להגיד לא ולנפץ לה את האמונה שהייתה לה כלפייך שיום אחד אתה תתאהב בה בחזרה.
-חואן פבלו סיאני – הרווק , בן עשרים ותשע וחצי, מנתניה-
כי זה לא היה קורה, אביטל שוורץ היא בחורה טובת לב ולא רציתי לפגוע בה. אבל במבט לאחור, בהתחלה חשבתי שהיא מאוד מוצאת חן בעיניי. כל הזמן חשבתי עליה בתור אחת שאני אבחר אותה בסוף. אך זה לא קרה. מפני שנודע לי שיש לי רגשות כלפיי מתמודדת אחרת. ואתה יודע שאין כל כוונה לפגוע ולשבור את ליבן של מתמודדות אחרות.
-אייל דסאו – המנחה של " קח אותי חואן פבלו!"
אבל אתה פגעת במתמודדת הכי טובה שיש. בחיים לא תמצא מישהי כמו אביטל שוורץ. אם אתה חושב שתמשיך לשבור את ליבן גם של שתי המתמודדות האחרות. אתה לא תוכל להחליט בסוף מי מהן תהיה האישה של חייך. ותחשוב היטב, חואן פבלו! כי אני לא רוצה שתעשה את אותו הדבר לשתי המתמודדות האחרות. מאוד חשוב לי שתעשה החלטות שנראות נכונות בשבילך , ולא תרמוס את כבודן של המתמודדות.
-חואן פבלו סיאני – הרווק , בן עשרים ותשע וחצי, מנתניה-
אני לא יודע להגיד לך במי אני אבחר בסוף. הייתי רוצה לבחור , אם הייתה לי היכולת , הייתי רוצה לבחור באביטל שוורץ! אך לא בחרתי בה. אני מקווה שיהיו לי הכוחות לבחור במישהי שתוכל להיות איתי ללא תנאים וללא הסברים. אם אני אבחר באביטל עוזרי , אתה תהיה מרוצה מההחלטה שאני אקבל , אם אני אבחר אותה. אז תפסיק לבוא אליי בטענות.
-אייל דסאו – המנחה של " קח אותי חואן פבלו!"
אם אתה תבחר בה בסוף , בוודאי שאני אהיה מרוצה מההחלטה שאתה תקבל אם אתה תבחר בה. חואן פבלו, תעשה את מה שאתה מרגיש. ואל תדאג, אני לא אבוא אלייך בטענות יותר, טוב?
-חואן פבלו סיאני – הרווק , בן עשרים ותשע וחצי, מנתניה-
אני לא יודע , במי אני אבחר? באמת שאין לי מושג מי מהן תתאים לי יותר. אני אומר שעדיף להמתין בסבלנות. אני לא מסוגל להגיד לך כי אני בעצמי מבולבל . אני לא רוצה עוד לפגוע באף אחת , כי אני מאמין שכשמישהי תיפגע זה לא יהיה נעים בשבילי בכלל.
-אייל דסאו – המנחה של " קח אותי חואן פבלו!"
טוב , אז כדאי שאתה תחשוב טוב, לפני שאתה הולך לשבור את ליבה של עוד מתמודדת אחת . ואני מציע שאתה תעשה חושבים לפני שיהיה מאוחר. ושוב יהיה לך לא נעים מפני שלא תרצה לפגוע בה. זה מאוד חשוב. בוא נראה איך הייתה הפגישה שלך עם אביטל ניני. לפני שנראה איך היתה הפגישה שלכם . אנו נצא להפסקת פרסומות קצרה . מיד חוזרים! אל תפספסו את זה! זה הולך להיות מעניין. במי יבחר חואן פבלו? ומי תהיה האחת שתזכה בלבו? כל זאת נדע אחרי הפרסומות.
-אייל דסאו – המנחה של " קח אותי חואן פבלו!"
שלום לכם צופים יקרים שם בבית! ברוכים השבים לתוכנית הכי מדוברת בעולם " קח אותי חואן פבלו!" ובכן חואן פבלו, ספר לי ולצופים בבית איך אתה מרגיש לגביי הגמר הגדול?
-חואן פבלו סיאני – הרווק , בן עשרים ותשע וחצי, מנתניה-
אני.. תראה, אייל אני לא יודע באמת איך להרגיש. אני מרגיש שזה קשה בשבילי לדעת במי אבחר. ואני הכי מקווה שבעולם שאדע לקבל החלטה נבונה מבלי שאפגע בשתי המתמודדות האחרות. הרי היה לי קשה כל כך כששברתי את ליבן של אביטל שוורץ ושל אביטל וייס המקסימות והמדהימות.
-אייל דסאו – המנחה של " קח אותי חואן פבלו!"
בסדר, אני לגמרי מבין את מה שאתה אומר. אז אין לך מושג במי תבחר , אתה מסתבך בלענות על השאלות שלי. מצד אחד אתה אומר שאתה יודע לבחור , מצד שני אתה אומר לי שכאילו קשה לך מבחינה מוסרית לעמוד מולן ולהודות בפניהן שהן לא בדיוק הטעם שלך. איך בדיוק תדע מי מהן מוצאת חן בעינייך ועם מי מהן התרגשת יותר להיות ביחד? כי אני רואה שאתה מתקשה בלהביע את הרגשות שלך , האם זאת תהיה אביטל ניני התימניה או אביטל עוזרי שמרבה באכילת ג'חנון וקובנה?

-חואן פבלו סיאני – הרווק , בן עשרים ותשע וחצי, מנתניה-
הלוואי שהייתה לי תשובה לתת לך כדי שתבין למה. זה לא כל כך פשוט לבחור. אני מאוד מתקשה להביע את רגשותיי בגלוי. וגם ככה קשה לי אם מה שאתה אומר ומטיף מוסר בפניי. אני לא מרבה לחלום. אני נותן לעצמי כמה שיותר להיות נאמן למציאות. ואני לא חושב שאני אהיה מסוגל לבחור מבין שתיים. וואו, באמת שאין לך מושג עד כמה אני מבולבל. אני אתקשה בלקבל החלטה סופית כדי לדעת במי אבחר.
-אייל דסאו – המנחה של " קח אותי חואן פבלו!"
ובכן , חואן פבלו המקסים שלנו , בוא נראה איך היתה הפגישה שלך עם אביטל ניני המתוקה. שפשוט לא מפסיקה לרגש אותי כל פעם מחדש. אני מאוד מקווה שגם לה לא תשבור את הלב כמו לאביטל שוורץ.
-אביטל ניני – בת שלושים וארבע , מקריית ארבע, ירושלים-מתמודדת מס' שתיים עשרה-
היי חתיך שלי! מה נשמע, חואן פבלו? התגעגעתי אלייך עד מאוד! ואתה , התגעגעת אליי? תגיד שכן! תראה, איך שאני מתרגשת. אני מאוהבת בך עד מעל הראש ורוצה להיות איתך , אני.. אוי , חואן פבלו! אני אוהבת אותך ורוצה לשאול אותך.. שנייה תסלח לי אני פשוט לא יכולה שלא להתרגש. אני רוצה לשאול אותך האם אתה תסכים להינשא לי? בבקשה ממך בלי תשובה שלילית.
-חואן פבלו סיאני – הרווק , בן עשרים ותשע וחצי, מנתניה-
אביטל , חכי שנייה. הפתעת אותי .. לא יודע מה להגיד לך. תראי, היו לנו הרבה דקות מרגשות , ובכל פעם שהיה לי דייט איתך זה.. אני התרגשתי כמו ילד ואני לא הפסקתי להסתכל על עצמי בראי . בכל הדייטים שהיו לי איתך בזבזתי חצי מהכסף בשביל להתאים בושם שיתאים לי ולא ידעתי האם הבושם ההוא כשהתזתי את זה עליי שאלתי את עצמי האם את תאהבי את הבושם כשיצאנו ביחד בדייטים האישיים.
אביטל ניני – בת שלושים וארבע , מקריית ארבע, ירושלים-מתמודדת מס' שתיים עשרה-
זה נשמע כאילו אתה נפרד ממני, תגיד לי חואן פבלו למה אתה אומר לי את כל זה? לא שמעתי עדיין תשובה ממך לגביי הצעת נישואין , זה כן או לא? רק תגיד לי משהו! לא יכול להיות שאתה לא מרגיש שום דבר. אני מבקשת שתענה לי , אני צריכה ממך תשובה, בבקשה!
-חואן פבלו סיאני – הרווק , בן עשרים ותשע וחצי, מנתניה-
אני לא יודע איך להגיד לך ש.. ניסיתי להתקרב אלייך והתחלתי לחשוב שאני מתאהב בך, אחר כך גיליתי שטעיתי. לא יודע למה. זה לא בגללך , אביטל! אני מצטער. אבל אני לא יכול, אני לא יכול, את לא מבינה? אני מאוהב במישהי אחרת ואני לא רוצה לפגוע בך. אני ממש ממש מצטער. אני יודע שאולי לא תסלחי לי על מה שאני עושה לך.
אביטל ניני – בת שלושים וארבע , מקריית ארבע, ירושלים-מתמודדת מס' שתיים עשרה-
אני לא מבינה, חואן פבלו. למה לא אמרת לי שזה ככה? אתה שובר לי את הלב לחלוטין! תדע לך שאני מאוהבת בך, איך זה יכול להיות שבכל הזמן הזה כשחשבתי שאתה מרגיש אליי משהו, איזשהו תקווה לא נתת לי לגביי זה שאולי אתה רוצה בי? אז בעצם אתה לא מרגיש אליי כלום , איך זה שאני תמימה ומאמינה לכל דבר שאני שומעת ורואה? איך זה ייתכן דבר כזה? תגיד לי אתה! אני לא מאמינה, אחותי צדקה כשאמרה שאסור לי להאמין לדברים שאתה אומר לי שאני יפה ושאתה מתלהב מיופיי. מי חשב שהיום זה יהיה היום הכי גרוע בחיים שלי? אף אחד לא ידע חוץ ממני, לא חשבתי שאתה תעשה לי דבר כזה בחיים! שמעת? בחיים!
-אייל דסאו – המנחה של " קח אותי חואן פבלו!"
וואו, שוב שברת את הלב לאביטל ניני! זה כבר יותר מדי! מה זה, בוא נראה למה עשית את זה? הפעם הגזמת, חואן פבלו! אני לא מאמין שעשית את זה למתמודדת הכי טובה שראיתי והכי יפה שבעולם. מי הבאה בתור , אביטל עוזרי? בבקשה אל תשבור לה את הלב כמו שעשית למתמודדות הראשונות. לא מגיע לה שתאמר לה לא בפרצוף . קוויתי שלאביטל ניני לא יישבר הלב ממך ומכל השטויות שעשית. אבל אתה הלכת אליה ושברת לה את הלב! זה לא הגיוני , חואן פבלו! אני לא מרשה לך לעשות את זה גם לאביטל עוזרי.
-חואן פבלו סיאני – הרווק , בן עשרים ותשע וחצי, מנתניה-
לא ממש.. אני לא יודע. אני לא יודע אם אביטל עוזרי מתאימה לי. תאמין אם אני אגיד לך שאני ממש מסובך עכשיו? אני מבולבל לגמרי. מה נעשה, אייל?
-אייל דסאו – המנחה של " קח אותי חואן פבלו!"
אני לא יכול לעזור לך, עכשיו ברשותך בוא ונצפה בפגישה שלך עם אביטל עוזרי. רק אני מקווה בכל ליבי שגם לה אתה לא תשבור את הלב. חואן פבלו, בבקשה תחשוב טוב לפני שאתה מוציא משהו מהפה שלך.
-אביטל עוזרי- בת עשרים ותשע וחצי, מבת ים.-מתמודדת מס' שלוש עשרה-
היי חואן פבלו, מה שלומך? טוב לראות אותך! אתה כל כך יפה! וואי, אני מאוד מתרגשת להיות פה , איתך . תשמע.. חכה רגע , טוב? אני רוצה לשאול אותך משהו: האם אתה רוצה להתחתן איתי? ואני מאוד מקווה שהתשובה תהיה חיובית. אני מאוהבת בך עד מעל הראש ורוצה להיות רק לצידך, והאם תסכים להינשא לי? זה כן או לא! התשובה תהיה כן או לא . מה אתה אומר?
-חואן פבלו סיאני – הרווק , בן עשרים ותשע וחצי, מנתניה-
אביטל , התשובה שלי היא כן , כן! שמעת? אני מסכים להתחתן איתך ולהינשא לך . אני מאוד מאוהב בך. וואי , איך שאני מתרגש. אני רוצה להיות איתך ורק לחיות לצידך לתמיד. אוי, אני מאוד מאושר. יש בך משהו שאני נורא אוהב ומעריך. כל הזמן תהיתי אם את תפתחי לי את הלב שלך ותתני לי פשוט לאהוב אותך . אני כל כך אוהב אותך. אף פעם לא ידעתי שאפשר לאהוב כמו ילד, ואיתך חוויתי את מה שלא ידעתי מעולם.
-אביטל עוזרי- בת עשרים ותשע וחצי, מבת ים.-מתמודדת מס' שלוש עשרה-
וואו, איזו הפתעה! אמרת לי כן? זה נכון? אני לא מאמינה! אני אוהבת אותך , חואן פבלו שלי, אני כל כך אוהבת אותך. וואי וואי, איך הפתעת אותי כשאמרת לי שכן תתחתן איתי. אני מתרגשת, וואו , אני עדיין לא קולטת שזה אמיתי , זה אמיתי? נכון! חואן פבלו סיאני , עכשיו אשאל אותך האם אתה רוצה להיות החבר שלי באופן רשמי? אני יודעת שאתה תגיד לי שכן. תענה לי בבקשה, זה מאוד חשוב בשבילי לדעת אם אתה רוצה להיות החבר שלי באופן רשמי? אפשר לחבק אותך רגע? איי, אין אני מאוהבת בך ורוצה להיות איתך לנצח. אם נהיה זוג וזה יצליח אני אהיה בעננים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך