קטע לאגואיסטים שבתוכנו.

בס"ד

הקטע הבא מוקדש לאגואיסטים שבתוכנו, לזן הכי אנוכי שקיים
בלי שום מניע
נעלם
הם פשוט כאלה.
וזה נפוץ בכל פינה
שחור או לבן גבוה או נמוך
גבר ואישה
מכל צד שאפשר משמאל או מימין
קבלו את אנשיי הניקוטין.
הסיטואציה מרתיחה ומרגיזה
לכל צופה שפוי מהצד
כשברחוב רואים אותם הולכים יד ביד
אימא, עולל, וסיגריה (כי בכל זאת יש לה עוד יד…)
שלישייה בלתי אפשרית לחלוטין
שלישייה שמורכבת על ידי האימא
ומולבשת בכח על הצאצא שלה, זה שהיא אמורה לשמור עליו, זה שאמור לה לתת לה נשיקה בבוקר ולהריח ריח מתוק של שמפו ולא ריח נוראי של סיגריה. תתביישי לך אימא כזו, ואל תחרטטי לי על זה שקשה לך ושאת מכורה, זה פשוט כי את חושבת רק על עצמך, ואם את הבוגרת כביכול והחלטת לעשן אז מי יכול להגיד לך להפסיק??? זו מדינה דמוקרטית ואת יכולה לעשן כמה שתרצי ואיפה שתרצי. אז המדינה צריכה לחוקק שיעצרו אותך ל48 שעות על כפיית עישון פאסיבי על ילד חסר הגנה ואז נראה אותך ממשיכה להיות אנוכית. וכל השורות האלו מתייחסות בהחלט גם לגברים, האבות. תחשבו רגע על הרעיון שאומר במילים האלה: "אותו אוהב לעשן או אוהבת, לא ממש משנה להם מי עומד לידם ברחוב או מי עומד לידם בתחנת האוטובוס, אז הם פשוט מוציאים את הרעל הקטן הזה ומפזרים אותו לכל עבר כי הם שמים פס על האנשים האחרים בתירוץ של: קשה לנו להפסיק לעשן…אנחנו מכורים….
אז אני אומר להשיב מלחמה ולהיכנס בהם בכל הריח!!!, אני בעד זה שיהיו קבוצות של סיירים ברחוב עם בקבוקיי בושם ענקיים כאלו על הגב כמו בסרט "מכסחיי השדים" ויהיה גם צינור שמחובר לרובה שמשפריץ בושם מתוק בשיא העוצמה. וכל אגואיסט כזה שפוגשים ברחוב פשוט לרסס אותו בבושם מתוק עד שתכבה לו הסיגריה והוא עצמו יירטב בבושם מתוק וטוב ואז כשהוא יחזור הביתה והילדים שלו יקפצו עליו ויקראו בשמחה: "אבא" הם יזכו סוף סוף לקבל אבא עם ריח מתוק של בושם ולא עם הריח הדוחה השני. עד כאן.


תגובות (1)

שייך לסיפורים אישיים, לא להודעות.

ביאליק כבר כתב: "מצד אחד אש, מצד שני טיפש, ובאמצע קש יבש".

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

07/01/2016 02:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך