סיפורי האנגרית
לא יודעת מה איתכם, אותי זה הטריד.. ועלו בי כל מיני מחשבות אחרי זה. איפה היא אכסנה אותו? היא נסעה איתו במכונית? איך היא לא נגעלה מהריקבון של הגוף המת?
וזה לא היה הדבר היחיד שהיה מוזר היום 0.0

קלטת?

סיפורי האנגרית 09/05/2013 1029 צפיות 9 תגובות
לא יודעת מה איתכם, אותי זה הטריד.. ועלו בי כל מיני מחשבות אחרי זה. איפה היא אכסנה אותו? היא נסעה איתו במכונית? איך היא לא נגעלה מהריקבון של הגוף המת?
וזה לא היה הדבר היחיד שהיה מוזר היום 0.0

״תמלאו את הדפים ונבדוק אותם,״ אמרה המורה שלי לאנגלית בחיוך, עברה בינינו וחילקה לנו את דפי העבודה. זה היה בשעה החמישית. היה חם וכולנו היינו עייפים, אבל היא הצליחה להחדיר בנו מוטיבציה כלשהי. המורה שלי היא קצת משוגעת, קצת חמודה, אבל בעיקר מורה טובה שמדברת לעניין. קשה להאמין שהיא מלמדת הקבצה א׳ שיש בה ילדים נורמלים לגמרי. בערך.
הטקסט שקיבלנו היה על ״urban legends". כלומר, ״אגדות עירוניות״. לא סינדרלה או עמי ותמי או שום דבר כזה. למשל, הסרט ״קינג קונג״- זה סיפורים לא אמיתיים שמתרחשים בעיר. כמו צבי הנינג׳ה. או שהייתה שמועה שיש תנינים בביוב של ניו-יורק. השמועה הזו הופצה ב1927 ואנשים עדיין מאמינים בה.
בכל אופן, בדף האחרון היינו צריכים למלא את הסעיפים בTrue או False. העניין הוא שזה לא מתבסס על מה שקראנו, אלא על המידע שלנו בנושאים מסוימים.
כמובן, היו שם דברים קלים- כמו ששמים שן בתוך קולה במשך לילה שלם, והיא נמסה. זה נכון. אבל היו שם גם דברים מוזרים- שאיש יפני אחד מצא זקנה בת 56 בתוך הארון שלו. מסתבר שהיא חיה שם כמעט שנה. הוא היה חייב לשמוע אותה אחרי יומיים לפחות, אז כנראה שזה שקר.
היה סעיף אחד, שכל מי שקרא אותו מיד התחלחל. אני.. טוב, אני קוראת דברים פעם אחת, ואם אני לא מבינה אתם אני פשוט ממשיכה הלאה וחוזרת לזה אחר כך. אחרי השיעור, כל מי ששאלתי אותו על זה אמר ״אני מעדיף לא להזכיר את זה..״ וצחק צחוק עצבני.
נורא הסתקרנתי לדעת מה זה, אז בהפסקה שלפני מגמת תיאטרון ישבתי וקראתי את המשפט:
״A 66-years-old woman from austria lived for almost a year with the dead body of her 85-year-oldboyfriend."
אחרי שקראתם את המשפט הזה, פעם אחת או כמה, בטוח הבנתם אותו. אבל לי לקח זמן. הבנתי את החלק הראשון: אישה בת 66 חיה במשך כמעט שנה עם הגוף המת – אבל החלק האחרון לא היה ברור לי.
ואז קלטתי..
״אישה בת 66 חיה במשך כמעט שנה עם הגוף המת של חברה הזקן בן ה85.״


תגובות (9)

0_0
אובר מוזר…
ו.. כן, החלק האחרון באמת קצת מגעיל… איך היא יכלה?

09/05/2013 07:58

וואו מלחיץ… הקטע עם הקולה באמת לא פועל?

09/05/2013 08:01

הוא כן פועל..
וזה באמת מוזר. אני לא מפסיקה לחשוב על זה..

09/05/2013 08:13

זה מלחיץ. מאוד, נראה לי שהיו לי סיוטים מזה. מאיפו בכלל לקחת את זה?

09/05/2013 08:20

למה מלחיץ זה ממש אדיר!!!

09/05/2013 08:21

זה פשוט מגניב ! איזה עוד דברים היו שם?!

09/05/2013 08:26

WTF????
0_0
חחXD
לא קראתי סיפור שלך המוון זמן.
איזה כיף לחזורXD
<3 U

09/05/2013 08:55

הוי גם לנו הביאו את העבודה הזאת בשעה האחרונה. בסוף השיעור שאלתי את אורנה מה זה אומר והיא אמרה לי שהיא פשוט שמרה אותו בבית שלה. ושן לא נמסה תוך לילה אחד בקולה, לוקחים כמה חודשים

09/05/2013 09:27

רייבן- אתה צודק. אני לא יודעת מאיפה המורה שלי לקחה את זה, אבל את היספור קראתי מהדף עבודה ההוא..
לינה- כל הדברים שם היו משעממים חוץ מזה..
מייק- לאב יו באק ❤❤
נונה- אני זוכרת שבשיעור אחת התלמידות אמרה שזה כן נכון ובגלל זה חשבתי ככה.. לילה אחד?! זה באמת היה קצת מוזר.. 0.0

תודה לכולם על התגובות (;

09/05/2013 22:14
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך