ברזיל501
זה לא הרבה אבל לפחות ככה תדעו בערך מי עומד בצד השני של המסך. עם אתם צריכים עזרה או עצה או סתם לשפוח תלב אני אשמח שתפנו עליי למייל(אותו אני יעלה לפה בפעם הבאה שאני יהיה בבית:)

קצת עליי^^

ברזיל501 06/01/2015 615 צפיות אין תגובות
זה לא הרבה אבל לפחות ככה תדעו בערך מי עומד בצד השני של המסך. עם אתם צריכים עזרה או עצה או סתם לשפוח תלב אני אשמח שתפנו עליי למייל(אותו אני יעלה לפה בפעם הבאה שאני יהיה בבית:)

היי השם שלי ישאר חסויי אבל אני אספר לכם דברים אחרים עליי:)
אני בת שירות לאומי בגן ילדים במרכז.
אני בת 19.
במקור אני מהצפון.
התחלתי לקרוא בכיתה יא' ומאז אני תולעת ספרים(הספר הראשון שלי היה פרסי גקסון וגנב הברק והתחלתי לקרוא אותו רק בגלל הסרט.)
אני כותבת מכיתה ח' ומציירת מכיתה ג'.
כתבתי מעל חמישים סיפורים ומתוכם סיימתי לכתוב רק אחד(הסיפור הראשון שכתבתי שנכתב בכתב יד עם מלאאא שגיאות.)
כל החיים שלי למדתי בבתי ספר דתיים(כלומר עברתי שני בתי ספר יסודי וחתיבה ותיכון מחובר) ובכיתות של בנות בלבד.
אני לא ממש החלטית לא אחראית וממש לא מציאותית :)).
בכל כמה זמן אני מחליפה מקצוע לעתיד, עכשיו המקצוע הוא מורה לאומנות.
אני גרה בדירה עם עד עשר בנות שלא הכרתי עד השנה.
אני אוהבת לכתוב בעיקר סיפורי פנטזיה או דברים שקשורים לפנימיות או בתי יתומים ובכל הסיפורים שלי תמיד יש קטעים רומנטיים(לא קיטש, רומנטי.)
אני פתוחה לקבלת ביקורת בעיקר בנושא הכתיבה כי אני יודעת שיש לי עד הרבה מה ללמוד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך