קשר אובססיבי

ל.ר.י 22/08/2018 734 צפיות אין תגובות

אובססיה.
הקשר הזה מתחיל כבר להיות אובססיה.
הוא לא בריא לאף אחד משני הצדדים, לא לה ולא לו.
יש לו חברה כבר כמעט שנה שלמה, ועדיין הוא נשאר כאן לצידה במיטה.
הסיגרייה עוברת, הקשיים נמשכים, החרטה נשארת. ועדיין באותו המצב הם נשארים.
רגשות האשמה לא מועילים, הבושה שיגלו אופפת.
והרצון להרס העצמי כל הזמן חוזר.
והנה הלילה נגמר, המעשה כבר נעשה ומילים קשות חולפות באוויר חותכות כמו סכינים.
שניהם מבולבלים, פגועים מדברים שונים.
היא שונאת אותו כל כך אבל יודעת שמחר הכל יחזור לשגרה.
הוא יתנצל יגיד כמה מילים יפות, יגיד שהיה מתוסכל והיא הייתה מטרה נוחה. הוא יואמר שהוא לעולם לא התכוון לפגוע ולא התכוון לומר שהיא בעצם רק זונה.
שניהם יודעים שזה לא נכון, שזה בדיוק מה שהוא חושב עליה. אבל היא שותקת וסובלת רוצה רק להרגיש אותו קרוב אליה.
והוא שוכב איתה כל לילה והיא נהנית מזה וגם הוא. הוא מחפש את הפורקן היא את הריגוש.
המיניות שלהם היא הדבר היחיד שאמיתי בקשר שלהם, המשיכה אמיתית הרצון לפרוק אמיתי.
שיחות בניהם מעולם לא נגמרו בשלום.
הם נגמרו בחסימה ובכאב רב.
ולמרות החסימה, ולמרות הכאב בכל פעם מחדש המחסום יורד והם חוזרים זה לזה.
היא ממשיכה לבדוק אם הוא ויתר כבר והוריד תחסימה, הוא הוריד וזה מעט משמח בשבילה לראות את זה אבל יודעת שעדיף לה לא לעשות את אותו הדבר.
יום עובר ואחריו עוד אחד, הבדידות משתלטת. הגעגוע לידיו מתחיל והחסימה יורדת והכל מתחיל מחדש.
איך זה ייגמר אני לא יודעת, אבל מקווה ששניהם יבינו שזה בעצם לא יותר מאובססיה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך