סתם כתבתי לי עכשיו ורציתי לשתף ..

רגעים שכאלה ..

15/01/2013 575 צפיות 3 תגובות
סתם כתבתי לי עכשיו ורציתי לשתף ..

הרגעים האלה שאין לך חשק . אתה עייף מדיי , כבד מדי , ולא , לא בגלל היום .
בגלל החיים .. שרדת בכבוד עד פה . השגת דברים מרשימים . אבל כבר אין לך כוח להמשיך הלאה .. זה נראה כאילו יש את קיצור הדרך לאנשים שהחיים שלהם פורחים ומצליחים . ואתה ? אתה בחרת בדרך הקשה , שלא בכוונה הכנסת את עצמך ביום שבו נולדת לשדה קוצים . המחשבות שלך מעמיקות כל כך שכבר אין לך למדוד את העומק . החלפת המון חברים , חיפשת את עצמך בכל מקום ולעיתים גם מצאת . לא רע לך עכשיו . אבל אתה אפילו לא בחצי הדרך ויהיו חך עוד הרבה קוצים דוקרניים במקום שאתה הולך לקראתו . ועכשיו אתה חושב לו נולדת מחדש והיית בוחר בדרך הקלה ?
עכשיו כולכם חושבים שאני אשמח אם אוכל להתחיל מחדש , להיות בן אדם ריקני בלי חששות בחיים . אבל לא .
הכאבים האלה שאני מרגישה , ההורים החונקים שלי , הדברים המוזרים שבי , הפריקית בסתר שאני , הצחקוקים והזלזולים של אנשים כלפי זה מה שהופך אותי למי שאני , מיוחדת .
עוף מוזר שכזה . ואני אוהבת את זה . כן אני מוזרה , אני נהנת להרגיש שונה , יש לי תסביך שאני אוהבת להיות עצובה ואני אכפתית יותר מדי . לפעמים האמפטיה שלי משתלטת עלי אבל לא אכפת לי . אני עייפה אבל אני שבעת רצון . כל מה שאני צריכה זה הפסקה של כמה ימים מהחיים האלה ושוב לחזור ולתת פה פייט . אבל בגלל שאני לא אוכל לקבל את ההפסקה הדרושה שלי אני פשוט אשאר שבוזה ועייפה עד סוף התיכון והצבא . שם אף אחד לא יוכל לעייף אותי כל כך .


תגובות (3)

חח גם אני פריקית
זאת אומרת מוזרה
מוזרה = מיוחדת
אבל… אני לא אימו, או קרובה להיות כזאת..
אני משכית.. ואני שונה ומיוחדת בדרך שבה אני מתנהגת
והרבה פעמים אומרים לי שאני פשוט מוזרה שאין דברים כאלה כבר
אבל למי איכפת?!
אני זאת אני, ושיחנקו עם זה כולם!
רק בגלל שיש סטיגמות בלתי מוסכמות ורישמיות להתנהג כך וכך
לא אומר שאני חייבת לעשות את זה!
אז את, תשארי מי שאת, ואל תתייחסי למילים של אחרים.
אם את אוהבת את איך שאת ואת מה שאת
זה לא אמור להזיז לאף אחד, ברור?!
יופי
משוחררת :)

16/01/2013 00:09

קטע יפה, גם אני מרגישה כך לפעמים. אבל ב"ה יש לי הפסקה שקוראים לה שבת.

16/01/2013 00:31

משכית אני מסכימה איתך לגמרי , אני מי שאני ומי שלא טוב לו עם זה שיזדיין ! XD
אביג'ולי , אני גם שומרת שבת (:

16/01/2013 05:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך