רגע של כנות?

קלייר 03/12/2014 929 צפיות 5 תגובות

היי.
אני לא רוצה להעיק עליך או לתת לך הרגשה לא טובה, אבל הרגשתי שאני פשוט חייבת לברר משהו.
ואני אשמח לקבל תשובה כנה.
חשבתי על זה קצת, אולי קצת יותר מידי, ורציתי לדעת למה הזמנת אותי; אם זה היה בגלל הנימוס- כי הרגשת לא נעים שהתקשרתי והכל, אז רק רציתי שתדע שלא ציפיתי לזה בכלל (במובן הפשוט של המילה), התקשרתי רק כדי לאחל לכם באמת מזל טוב מכל הלב.
מצד שני, אם אתה כן רוצה/תשמח לראות אותי שם, אני אשמח לבוא ולכבד אתכם באחד הימים המאושרים בחייכם. אבל אני לא רוצה להרגיש כאילו התפרצתי שלא במקומי או דחפתי את האף…
ואני באמת אשמח לקבל תשובה כנה.
לטוב ולטוב יותר כמו שאני קוראת לזה.


תגובות (5)

אפשר להמציא מד כזה, שיהפוך את הקשר החברי שלנו למספר, וכך תמיד נדע כמה אנחנו קרובים, לכל כמה ספרות נמציא שלב.
שלב ההזמנה, שלב הטלפון, שלב ההודעה, שלב ההודעה בפיסיבוק.
או שנוכל לזרוק הכל הצידה, ולחשוב שאם אנחנו מרגישים מספיק טוב כדי לשמח אז יאללה. כי מי שלא מעז לא מדלג על שלבים – ואולי גם לא מתקדם. לעולם.(המילה האחרונה היא רק למען הדרמה שבעניין)

08/04/2015 16:14

רק אל תשכח לעשות שכלול של שני הצדדים כדי להגיע לתוצאה מדויקת [;

הייתי רוצה לומר שזה היה המכשול היחידי, אבל לצערי נערמו עליי קשיים שכיחים יותר כמו שעות נוספות בעבודה שהן חובה; מחסור בתחבורה ציבורית וכד'.
בנוסף, העובדה שנודע לי על זה בדקה ה-90 (כשבכלל לא חשבתי שאקבל הזמנה) לא כל-כך תרמה לעניין. לכן בשכלול הסופי של נתונים מציאותיים – זה לא יצא בסוף לפועל.

27/04/2015 23:20

    אני חייבת להוסיף שהמילה האחרונה בהחלט מלחיצה משהו!
    וגם משפט נחמד שהרגע קראתי באיזה פורום (סתם כי הוא נחמד): 'אנשים מחמיצים הרבה הזדמנויות כיוון שהן לבושות בסרבל ונראות כמו עבודה'.
    לילה טוב!

    27/04/2015 23:24

    לא שוכח בכלל, הכל נכלל.
    אבל סיפור יצא לפועל, זה הרבה יותר שווה!
    המילה 'לעולם' מכילה כפל משמעות, אם רק הייתי מחסיר את הנקודה לפניה היה אפשר לתת שתי נימות לתגובה – חוכמה בדיעבד.

    27/04/2015 23:56

    משפט מגניב, צריך זמן להגות בו.

    27/04/2015 23:57
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך