רק רציתי

I'm not okay 09/11/2018 410 צפיות אין תגובות

רק רציתי להיות מאושרת פעם אחת, להרגיש שיש לי הכל, להרגיש חופשייה.
רק רציתי שזה יהיה אמיתי, לתמיד, בלי לעשות מעצמי טיפשה.
רק רציתי שיפסקו כל השקרים, כל ההסתרות והאי ידיעה, שפשוט יגידו לי הכל בפרצוף גם אם זה חסר מטרה.
רציתי שכולם יהיו שווים, בלי מעמדות ומשחקים. שכולם יעשו דברים כי הם רוצים ולא צריכים
רק רציתי להרגיש אהבה טהורה, בלי טיפת שנאה, להפסיק להרגיש את הרע ולא לחפש אותו בכל פינה. להפסיק להיפגע ולהתאכזב, להפסיק להרגיש כאב.

רציתי כל כך הרבה דברים ולא כולם היו טובים, רציתי דברים מתוך שנאה וחוסר הבנה, רציתי שאנשים יפגעו ויסבלו כמו שקרה לי. שאנשים פשוט יימחקו ולא יחזרו, כמו שהם בעצמם איחלו לי.
רציתי לשים לאנשים מראה מול הפרצוף ולראות איך הם מתמודדים עם עצמם, עם כל מה שהם עשו. באיזה עוד דרכים הם ישתמשו כדי להצדיק את כל הסבל שהם גרמו
רציתי להפסיק לפחד מכאב ולאמר כל מה שיש לי על הלב.
רציתי לקום בלי ליפול ולהצליח לנצח הכל.

רציתי להצליח לראות מה יקרה ולעצור את זה לפני שזה התחיל, להצליח למנוע מעצמי הרגשת שנאה כזו חזקה.
רציתי להפסיק להיות כזאת קנאית, להפסיק לקנא לכל הקרובים אליי ובמיוחד להפסיק לקנא לאחי, בגלל אמא שכל כך אוהבת אותנו אבל אותו טיפה יותר.
רציתי להצליח לרצות אנשים, את המשפחה.
רציתי להראות לכולם שאני יכולה ושיש לי פוטנציאל, להראות להם שאני בטוחה בעצמי, שאין אצלי דבר אחד מקולקל.
להראות לכולם שאני מסוגלת ושאני אגיע רחוק, שכולם ירגישו את העוצמה שיש בי אפילו אם אני אשתוק.
רק רציתי להיות אני עצמי בלי להתבייש ובלי למשוך אש.

יש שתי מילים שמתאימות לכל הדברים האלה שאני רוצה והן "תמשיכי לחלום".
זה מתאים כי זה מה שאני אמשיך לעשות.
יש דברים כאן שבאמת רציתי אבל עכשיו הם נהיו חסרי משמעות, ויש דברים שאני תמיד אמשיך לרצות גם אם זה לא יבוא בקלות.
לאט לאט אני אשיג את הכל והחלום שלי יתגשם. זה לא קשור לשנים או לזמן, בסוף אני אשיג הכל כאילו מההתחלה זה היה מובן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך