שבת שלום

בקי 17/01/2013 516 צפיות 4 תגובות

כהרגלי כולי נסערת לקראת בואה של השבת של שבת הברוכה.

אינני דתייה , אך שומרת מסורת אני כן, ומדי שבוע מכינה את יום השבת שונה מימי החול.

מסדרת כל דבר במקומו מעטרת את ביתי בפרחים יפהפים אשר מפיצים ניחוח עדין ברחבי כל הדירה.

מכינה את השולחן עם מפה צחורה וכלים נאים כשנרות שבת ממתינים להידלק בשעה שיעודה לכך.

השקט מתחיל לתת אותותיו ורק אבות ובנים, נשים עטופות במטפחות על ראשן זו התנועה שנראה בעוד שעות מספר ברחובות.

מקווה שכל משפחה הצליחה איכשהו להכין את השבת , להכין את המטעמים שאוהבים בני משפחתה, אשר ידה הצליחה לקנות ולו לסופ"ש עוף להכין מרק טעים וצלי עבור בני משפחתה שכה אוהבת לאהוב.

מקווה שאנשים טובים אשר יודעים היכן המשפחות מתקשות כלכלית לקנות ולו פעם בשבוע עוף לילדים הרכים עושים את מה שעושים כבר זמן רב מאד מאד – מניחים ליד דלתן של המשפחות סלסלה כאשר בתוכה את כל הנדרש להכין את יום השבת כהילכתו ומתארים לעצמם את החיוך הרחב והשמח שיעטר את הילדים הרכים בקבלת שבת.

כן חברי היקרים – מקווה שאנשים טובים ישנם וישארו כל עוד זקוקים להם, אנשים טובים באמצע הדרך.

שבת שלום ומבורך !!!!!!


תגובות (4)

שבת שלום

17/01/2013 23:23

שבת שלום בקי..
קחי עוד משהו לשולחן שבת:
לכל הימים בשבוע יש בן זוג חוץ משבת..
לראשון יש את שני..
לשלישי יש את רביעי..
לחמישי יש את שישי..
ולשבת??
לשבת יש את ישראל!
שבת שלום

18/01/2013 02:32

היי לגרביל תודה רבה מכל הלב על הברכה לשבת שלום ♥♥♥♥

18/01/2013 08:49

ג'י מוקסמת מהתגובה פשוט מדהים – איך לא חשבתי על זה !!!!!

תודה רבה רבה לכל ימי החול שיש להם בני זוג ולשבת המלכה נאחל שבת שלום ♥♥♥♥♥ ממני בקי ♥

18/01/2013 08:51
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך