שוברת ענפים

24/10/2012 666 צפיות תגובה אחת

הנה שם, בפינה אחת בצד. איפה ששקט – אפילו אם זה רק עכשיו, יש שם ענפים. וזה יהיה כ"כ כיף לשבת שם ולרסק אותם, אחת אחת.
הנה שם, איפה שאין אנשים שיראו אותי – אפילו אם זה רק עכשיו, יש שם ענפים. ענפים כאלה שלא קשה לשבור.
הנה שם, איפה שאני מרגישה שיהיה לי שם טוב – אפילו אם אני מרגישה ככה רק עכשיו, יש שם ענפים. אבל בשביל מה אני צריכה לשבור אותם? ולמה?
הנה שם, בפינה ההיא מתחת לעץ – אפילו אם מתישהו יכרתו אותו, יש שם ענפים. וכמה שהייתי רוצה לשבת לעד ולשבור כל ענף אחד אחד, כאילו כל ענף מסמל בעיה שלי בחיים והשבירה שלו תוביל לפיתרונה.
הנה שם, שם במרחק צעדים ספורים אני כבר מדמיינת איך אשב והזמן ייעצר ואז אני אקח כל ענף שיש שם – חוץ מאלה הקוצניים – ואשבור אותו.
הנה שם, בפינה המרוחקת ההיא, שם אגלה את הפיתרון של הכל.
אתם רואים את זו ששם? שיושבת ושוברת ענפים. היא יודעת מה לעשות כדי לפתור את הבעיות שלה. היא תשב שם ותמשיך לשבור ענפים, ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור ולשבור…


תגובות (1)

היי סתיו היקרה – אהבתי את הסיפור שלך מאד מאד ולכן אף דירגתי אותו בדירוג 5 שהוא הגבוה באתר וזה מדבר בעד עצמו תמשיכי לכתוב בכייף שבת שלווה ממני בקי ♥

30/11/2012 10:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך