שונה,נו אז מה?

פריקת כאב....

אני יודעת שאני לא מושלמת,לא יפה,ולא "כוסית" כמו שהם תמיד אומרים לי.
אני בסך הכל נערה שעוברת תקופה קשה בחיים,זה אומר שאני בלי רגשות?
זה אומר שמותר להתעלל בנפש שלי,זה אומר שאני לא קיימת?
יש לי מין הרגל כזה כל לילה,כשאני הולכת לישון,להסתכל במראה ולמצוא לפחות דבר אחד יפה אצלי,עד היום אני מחפשת.
כולם אומרים שאני נהיתי סנובית,אבל אני לא,אני בסך הכל ביישנית,זה אומר שמותר לרדת עליי?
לבגוד בי?
אפילו החברה הכי טובה שלי בגדה בי,למה? מה עשיתי?
שמישהו יסביר לי!!! מה עשיתי?!
כשאני הולכת במסדרון ילדים זורקים עליי גרעינים ומסטיקים,לפעמים גם מידי פעם כמה שקלים,ואומרים
"לפחות לא תצטרכי לקבץ נדבות.".
כשאני מתקרבת ללוקר בשקט אני רואה תמונות פוטושופ שלי,תמונות מביכות..
היה לי חבר,שאהבתי,והוא תמיד אמר לי שאני שלו והוא שלי לנצח!
הוא לא קיים את זה,הוא הבטיח לי אהבה,אבל הדבר היחיד שהוא השאיר לי זו היא אכזבה.
כל הבנות אחרי בית הספר מתאספות סביבי,סוגרות אותי,אין לי שום דרך להימלט החוצה.
אחת מהן נותנת פקודה עם היד,ובלי ששמתי לב אני שמוטה על הרצפה הקשה,ובחורף זה הכי קשה,זורקות אותי על הבוץ ומגלגלות הלוך חזור,הלוך חזור,וכך זה חוזר חלילה.
נכון מקודם אמרתי לכם שהוא השאיר אכזבה? אז לא רק שהוא השאיר אכזבה,הוא השאיר אכזבה עם החברה הכי טובה שלי.
אני תמיד הייתי הצל שלה,מקום שני,אם לא היא אז אני.
כולם תמיד אמרו
"אם נוי לא היתה קיימת אז הייתי בוחר בך."
אבל הם לא מבינים,שאני לא רוצה להיות ברירת מחדל!
אני רוצה שיבחרו בי גם כשנוי קיימת,שיאהבו אותי כמו שאוהבים אותה,שיבטיחו לי אהבה ויקיימו,אבל לצערי זה לא יקרה…
מפיצים עליי שמועות,בואו ונראה אם היה נעים להם כשהם נכנסים לפייסבוק ורואים שיש על אחותם הקטנה קללות,תמונות,סטטוסים.
או שהיו נכנסים לאינסטגרם והיו מלא תמונות שלהם,כמו כן גם בטוויטר וכמובן בסיקרט.
תחשבו לפני שאתם "אונסים" נפש של בן אדם,בסך כל בן אדם תמים ומסכן שלא עשה לכם כלום!
אתם הורסים לו את החיים בלי שתשימו לב!
תחיו את החיים שלכם,אז מה אכפת לכם אם אני "זונה" או "שרמוטה" כמו שאתם הפצתם?
הרי זה לא חיים שלכם,זה חיים שלי,ואני אבחר להכי טוב בשבילי.
פעם.. פעם זה היה אחרת,אבל היום,העולם קורס עליי,וכמו שרשמתם בכל רשת חברתית קיימת
"תמותי כבר."
"תיעלמי מהעולם הזה."
"למה הולידו אותך?"
אז קיבלתם..
חייתם את החיים שלי,עכשיו תמשיכו לחיות אותם,ואני בנתיים שומרת על ה"קורבן" הבא שלכם מלמעלה,גבוהה גבוהה,אתם לא תדעו מאיפה זה יבוא עליכם…


תגובות (8)

מתה על זה.

27/09/2014 18:56

הופתעתי לגבי הסוף שרשמתי,הופתעתי לטובה…
תודה♥

28/09/2014 09:47

אני בדיוק כמוך.. הלוואי שלא היו בריונים בעולם..

28/09/2014 16:33

וכל זה בגלל רשתות חברתיות? נו….
סתם שגעון.
שישארו בפייסבוק המפגר שלהם, תופסים בטחון רק שהם "בטוחים" מאחורי מסך.
לא הבנתי ממה יש להפגע… אנשים כאלה הם בדיחה! אני לא אתפלא אם המוח של אנשים כאלה עשוי ממסטיקים לעוסים, הם סתם מחפשים להיות חלק ממשהו, אין דעות ואין רגשות.

28/09/2014 16:43

yarden_r123 – הלוואי שלא היו בריונים… הייתי ילדה מקובלת עד שעברתי תקופה נוראית,לא יודעת אפילו למה והם נטפלו עליי…
דחךדעחךדעךחדךכדחךד- זה לא רק רשתות חברתיות..הלוואי וזה היה רק רשתות חברתיות.
זה הרבה מעבר לזה,הודעות,שיחות טלפון,בבצפר… בשכונה,בסרט,בקריון,בים,בבריכה.
קל לך או לך לדבר ככה,מי שלא חווה את זה על עצמו יכול לדבר כמה שבאלו!

29/09/2014 09:46

    אני יודעת למה, ומה שעשיתי היה נכון, הגנתי על ילדה אחרת, שהייתה מטרה והפכתי לקורבן, שש שנים אני קורבן

    01/10/2014 16:30

אני נואשת לרווחים בקטע הזה. אחרי פיסוק, יש רווח.
לא שמים נקודה או כל פיסוק אחר אחרי מרכאות, במיוחד לא כאלה שכבר יש בתוכן פיסוק.
היו מקומות עם גודש סימני קריאה.

ועכשיו לנושא:
נכון, אני לא עברתי חצי ממה שאת עברת. מצד שני, את לא עברת חצי ממה שאני עברתי. בגלל זה אני משתדלת לא לשפוט אנשים. אני לא אומרת שאת שופטת או משהו (שמתי לב שזה נשמע כאילו זה מה שהתכוונתי אליו) אבל הגיוני שלא נבין עד הסוף את נקודת המבט שלך. אנחנו מנסות לעזור בדרכנו.
לא הייתי בבית הספר כמה ימים ואני חושבת שזה הכניס לי קצת פרופורציה לחיים. בסך הכל, אם אין לך חברות שם תנסי ללכת לכל מיני מסגרות ופעילויות ותתפלאי כמ תכירי שם.

29/09/2014 11:27

    שמתי לב שהחלק הראשון נשמע מתגונן-מרגיז. תקראי אותו בראש בקול מנסה לעזור, כי זה מה שהתכוונתי אליו.

    29/09/2014 11:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך