שלום אהוב, או יותר נכון להתראות.

In My Mind 23/09/2022 183 צפיות אין תגובות

שלום אהוב, או יותר נכון להתראות.
חמישה חודשים עברו מאז ואין יום שאני לא מפסיקה לחשוב עליך. גם אם היום שלי עמוס ומלא בעשייה אתה עדיין המחשבה האחרונה שלי לפני שאני נרדמת. תקופה שניסיתי לשחרר אותך אך ללא הצלחה, כל פעם שעלתה מחשבה עליך ניסיתי להשתיק, כל פעם שהרגשתי געגוע ניסיתי להעסיק את עצמי בדברים אחרים בכדי לא להרגיש. עכשיו אני יודעת שהדרך שלי לשחרר היא פשוט להרגיש, להרגיש כמה אהבתי אותך מכל עומקי נשמתי. להרגיש ולדעת שגם אם תהיה מישהי אחרת כל עוד טוב לך אז גם לי! הרי זה מה שאמרתי לך תמיד- "כל מה שאני רוצה זה שיהיה לך טוב". אז איתי או בלעדיי זה כבר לא משנה, למדתי לשחרר ופשוט לאהוב אותך מבלי שתהיה פה עד שהזמן יעשה את שלו, ככה אומרים לפחות.
את השירים שלנו אני עדיין שומעת, וזה לא כואב כי אני מתנחמת בעובדה שאהבתי להקדיש אותם לך, איכשהו הרגשתי שכתבו את המילים האלה בדיוק כמו שהאהבה שלי נכתבה אליך. ואיך השירים ידעו לתאר בדיוק את מה שאני מרגישה בצורה מדויקת, מה שכאב לי לבסוף זה להבין שאתה אינך מרגיש כמוני ועבורך לא הייתי מי שחשבתי. גיליתי המון דברים בזמן הזה, העיניים שלי נפתחו והבנתי כמה אהבתי בן אדם שלא יכל להחזיר לי את אותה האהבה. כמה שקרים גיליתי, ודברים שהסתרת. כל הקרובים שלי שואלים איך יצאתי איתך והדבר היחידי שאני שואלת את עצמי זה למה אני לא מצליחה לשנוא אותך. מצאתי את התשובה.. הרבה דברים דפוקים ולא ברורים היו ב"זוגיות" שלנו אם ככה אפשר בכלל לקרוא לזה, אבל דבר אחד ברור לי וזה שבאמת אהבתי אותך ואני לא שונאת אותך כי לימדת אותי לאהוב את עצמי ולדעת שלא משנה כמה אני באמת אוהבת בן אדם, אסור לי לוותר על עצמי בשום
מחיר.
העברת לי שיעור ענקי ולימדת אותי כמה אני יכולה לאהוב, ככה שאדע לפעם הבאה לא לאהוב בכזו עוצמה שאהבתי אותך. לימדת אותי לשים גבולות ולדייק את עצמי מול הבחור הבא. לדעת שמגיע לי להיות נאהבת, שמגיע לי לקבל מענה לפחדים, לצרכים, לתהיות. לדעת שמגיע לי להגיד משהו שמפריע לי או שנפגעתי מבלי לפחד שיכעסו עליי, מגיע לי שיראו לי מעשים ולא רק יגידו לי מילים. בזכותך אני יותר שלמה עם עצמי. מעולם לא נפרדנו כמו שצריך אבל כל יום הלב שלי נפרד ממך מחדש בכדי שיוכל להסתנכרן עם הראש ולהמשיך קדימה, להמשיך הלאה ממך. אז זו אחת הפרידות של הלב שלי, ממך.
אז שלום אהוב, או יותר נכון להתראות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך