בקי
כל הזכויות שייכות לבקי לוי בלעדית, אין להעתיק לשכפל לצלם או לעשות שימוש כל שהוא בסיפורים שכתבת עד עתה ואלה שאמשיך בע"ה לכתוב אמן !!!!!!!!!!!!!!

שלום יומני היקר פרק א'

בקי 22/06/2012 527 צפיות אין תגובות
כל הזכויות שייכות לבקי לוי בלעדית, אין להעתיק לשכפל לצלם או לעשות שימוש כל שהוא בסיפורים שכתבת עד עתה ואלה שאמשיך בע"ה לכתוב אמן !!!!!!!!!!!!!!

היום הגעתי לבית הספר מוקדם מהרגיל כי כל הלילה התרגשתי מהעובדה שאני כבר עליתי לכתה א'.

את היומן שלי החבאתי עמוק בתיק כי זה יומן אישי ואסור לאף אחד שידע כי אני כותבת יומן.

אני מאד מאד אוהבת את המורה שלי היא כל כך יפה וכל כך צעירה ולפעמים אני מביטה לעברה ולא קולטת את מה שהיא מלמדת.

יש לי חברה אחת בכתה ושמה אופק. שתינו יושבות על אותו ספסל וגם בהפסקות שתינו יוצאות יחדיו לחצר.

"אופק גילתה לי שההורים שלה גרושים וזה מאד מפריע לה. יש לה אחות קטנה בגיל 3 והיא כל הזמן מלטפת את אחותה ושומרת עליה לבל תחוש צער כי ההורים שלנו התגרשו".

אופק עוד גילתה לי , כי החברות שלה מהגן עירוני, אמרו לה שזה כייף כשההורים מתגרשים, כי יש לה עכשיו שני בתים וההורים מפנקים אותה יותר מהעבר.

"אמרתי להן תודה אך בלב שלי הכאב הוא גדול כי מי צריך שני בתים הכי כייף שיהיה לכולנו בית אחד וזוג הורים בו.

הזמנתי את אופק לבוא איתי אחרי הלימודים ולהיות אורחת שלי

"אני לא יכולה לבוא כי אני צריכה לאסוף את אחותי שי מהגן וללכת הביתה."

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך