שלום

אנונימיתתת1 15/07/2020 347 צפיות 2 תגובות

למה אין לנו שפה אחת?
למה אותי את לא מבינה?
למה כל דבר שאני אומרת את שומעת ההפך?
למה הכוונות שלנו דומות והמעשים אינם תואמים?
למה לחיות מותר לאכול את הגורים שלהם?

מה אני שומעת ורואה שאינך מצליחה?
מה גורם להתנהגות שלי להיות קיצונית ולא ראוייה?
מה מחרפן אותי בך בשנייה?
מה את לא רואה או מה חסר?

למה את לא רואה אותי כמו שאחרים רואים?
מה את מחפשת בי שאת לא מוצאת?

ועוד כמה זמן נגע בתקרת שאוו הזו ולא נצליח לצאת? (כמובן לפני שאברח, ואז לא יהיה פה סוף)


תגובות (2)

אנונימית יקרה,
מפתה מאוד להשתמש באתר הנהדר הזה כמגירת הגיגים, אך אין זו מטרתו.
כאן כותבים כדי לקבל משוב בנושאי איכות הכתיבה, שיפור יכולות הכתיבה, התמקצעות בכתיבה וכיוצ"ב.

גם אני, כמוך, רק עוד אחד מכותבי האתר. אין לי רשות לאסור עלייך לפרסם הגיגים. מה גם שישנם כותבים נוספים שעושים זאת.
ובכל זאת, בקשתי הצנועה היא שפרסומם יהיה במידה. לא לדחוף שמונה 'פוסטים' בשלוש דקות. שניים כאלו ביום זה לדעתי מספיק בהחלט, ואף מאפשר לשאר הקוראים להתרשם ולהגיב.
כאשר נתקלים רוב קוראי האתר ב'ספאם' – אנו פשוט מדלגים הלאה, הפסדת אותנו כקוראים, וחבל.

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

15/07/2020 02:34

    "אתר סיפורים מציג בפניכם מגוון רחב של סיפורים. מטרת אתר סיפורים לתת מקום לאותם סיפורים שאתם כתבתם. … תוכלו להכניס את הסיפורים שלכם, לדרג סיפורים של אחרים, לקרוא סיפורים ועוד הרבה יותר.

    אתר סיפורים נולד מהצורך האישי שכל אחד ואחד להתבטא בדרך הייחודית שלו, אנו מאמינים שבכולנו מתחבא סיפור קטן (או גדול) שמחכה לצאת ולהיקרא. האתר מהווה במה לכל אותם סיפורי מגירה, סיפורים שעוברים מדור לדור, סיפורי חיים וכדו’.

    מטרתנו היא ליצור תשתית רחבה ומזמינה בה כולם יכולים לכתוב ולקרוא סיפורים מגוונים בכל תחום ולתת חוות דעת.

    החזון שלנו הוא להעניק חוויה ייחודית ופתוחה לכל אחד שרק ירצה לכתוב בקלות סיפור ולהפיץ אותו לרשת כדי שאחרים יוכלו ליהנות מהסיפור ולהגיב, כמו כן האווירה השיתופית והמזמינה מאפשרת לקוראים ולכותבים (מחברי הסיפורים-אתם) ליהנות משירותי האתר ולהמשיך להתעדכן בו מדי יום, בכל מקום ובכל זמן.

    בזכותכם ניצור עולם מופלא של שיתופי סיפורים, ולכן אנחנו מזמינים אתכם לכתב כל סיפור שמתחשק לכם ולשתף את הגולשים והחברים שלכם."

    אתה יכול לא להוציא לאנשים את האוויר לשם שינוי? אף־אחד לא טורח לשבת על המדריכים שלך ולצקצק על כך שזה לא סיפור ולא שיר (ממה שראיתי הם דווקא לא רעים בכלל).

    כשאני מעלה קטע אני רוצה לשתף את אשר על לבי, במקרה הטוב לקבל מחמאה ולהרגיש טוב עם עצמי, במקרה הרע הסיפור יהיה שמור באתר ולא אאבד אותו בטעות; לא כדי לעבור את מחלקת הגהה.

    באהבה כועסת,
    החתול הסופר

    17/07/2020 01:19
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך