שלושה אנשים שונים ושלוש נסיבות שונות.

17/02/2017 666 צפיות 2 תגובות

לאנשים שלא בחיים שלי יותר.
אני יושבת כאן ומנסה לחשוב מה לכתוב לכם. אני חושבת על שלושתכם מכלל האנשים שכבר לא בחיים שלי, שלושה אנשים שלא איתי מנסיבות שונות.
אני מוצאת את עצמי מידי פעם חושבת על החיים שלכם, ועל מה אתכם. אני מקווה שדברים הסתדרו לכם בחיים, ושהחיים שלכם מאוד מלאים וגדושים.
אני מוצאת את עצמי מידי פעם תוהה מה אתם עושים בימים אלו, ואיך אתם מתמודדים עם החיים.
שלושה אנשים שלא בחיי יותר ושלוש נסיבות שונות.
האחת, הייתה ילדה יפה עם ניסיון בתמרון אנשים לטובתה האישית, היינו חברות במשך שנים, ושנים שהתעקשתי לא לפקוח את העיניים שלי, למרות שהרבה ראו את מה שסירבתי לראות.
האחד, היה החבר הכי טוב שלי, זה שידע עליי דברים מלפני שאני הבנתי אותם בעצמי. יום אחד החליט שסיים את התפקיד שלו בחיים שלי, ומבלי לתת יותר מידי תשובות החליט שהגיע הזמן לתת לקשר הזה לדעוך עם קצת עזרה מצדו.
והשלישית, שבניגוד לשניים האחרים, לא אוכל להאשים אותה בניתוק שלה מהחיים שלי. היא הייתה בן אדם שהכיר אותי שנים, היא ראתה אותי גודלת, היא הייתה איתי במשברים הראשונים שלי, היא הייתה איתי עד שכבר הייתי נערה עם תודעה משל עצמי, והחיים החליטו לקחת אותה מוקדם מידי.
ואני יושבת כאן, בחדר, לבד, שומעת שיר ישן שאהבתי לפני כמה שנים ופתאום נזכרתי בו, ועצובה ומגחכת בו זמנית, כי היום, אני מתגעגעת אליכם קצת יותר מבכל יום רגיל.
היום, אני מרגישה בודדה כמו שלא הרגשתי הרבה זמן, וזה לא נכון כי אני מוקפת באנשים, ולא סתם באנשים, אני מוקפת באנשים טובים, שאוהבים ומעריכים אותי.
אותם האנשים שאיתי היום, הם אלו שתיקנו אותי מהעזיבות שלכם, ומהפגיעות שלכם בי.
אני כותבת לכם עכשיו כי תמיד האמנתי שכשחושבים ומדברים על אנשים שלא אתך פיזית, הם לא באמת נעלמים מהחיים שלך. אבל לך, הראשונה, כבר ממזמן אין זכות להיות פה. ואתה, השני, אותך אני לאט לאט משחררת. ואת, השלישית, בחיים לא אוכל לשחרר אותך ממני, ואני משתדלת שלא לחשוב עליך יותר מידי כי אם היית יכולה להזהיר אותי לפני שהלכת, את היית אומרת לי לא להתייסר בגללך יותר מידי.
היום, אני מדברת אליכם, כי אני מאוד בודדה, בודדה מגעגועים לאנשים שלא באמת יהיו פה איתי יותר. אז אסיים את המכתב הזה, בתקווה שאיפה שלא תהיו, תמיד החיים יטיבו אתכם, ושתלמדו מהטעויות שלכם, במיוחד את, הראשונה.
שלושה אנשים שכבר לא בחיי, משלושה נסיבות שונות, ולב שלפעמים יהיה שבור קצת יותר מבדרך כלל, בגלל שלושה אנשים.


תגובות (2)

קראתי את זה עוד אתמול. לא תמיד יש לי זמן לקרוא ולהגיב. אז סליחה שזה באיחור קל :)
הרבה אנשים לוקחים חלק בתקופות בחיים שלנו. רובם לא נשארים באמת מההתחלה ועד הסוף. באמת צריך לדעת להחליט מי טוב בשבילנו ומי פחות. ולשחרר הלאה מאיתנו את מי שצריך. אהבתי את מה שכתבת, נותן לי קצת נקודה למחשבה בנושא.
אגב, השלישית נפטרה?

18/02/2017 15:10

    תודה רבה על התגובה שלך !
    אני יודעת שרוב האנשים הולכים, אבל אני מנסה שיהיו לי בחיים אנשים שלא אתחרט גם כשילכו.
    וכן, השלישית נפטרה

    18/02/2017 21:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך