לוליטה
סיפור אמיתי. קרה לי לפני שעה וחצי. . וזה רק חלק פצפון ממה שאני עוברת....

שלוש מילים

לוליטה 07/03/2014 623 צפיות 3 תגובות
סיפור אמיתי. קרה לי לפני שעה וחצי. . וזה רק חלק פצפון ממה שאני עוברת....

היום, רק היום ישבתי לי בכיתה בלי לעשות כלום רגועה ומרגישה שלווה עד שהוא להגיע.
הסתכלתי עליו ולא אמרתי כלום. אני לא מכירה אותו- אני אפילו לא יודעת את שמו.
"את (שמי) ?" שאל לפתע
" למה אתה שואל? " שאלתי אותו לא מבינה
" את (שמי ) ?" שאל שוב
" למה זה חשוב? !?" שאלתי שוב
" יואו אלוהים את (שמי)?!?" הרים את קולו
" כן עכשיו מה אתה רוצה? !?" שאלתי והסתובבתי בחזרה לחברתי
" אהה אז את (שמי ) … את הזאת המלשינה המעצבנת והחופרת הזאת? !?" שאל ומחר וביחד אייתו כל חבריו. .
שלושת המילים נחקקו לי במוח : מלשינה, חופרת, מעצבנת. .
"דיי! !" צעקתי עליו
" תקשיבי חמודה אני בעדך אבל את חייבת להיות פחות מלשינה" אמר בחיוך מתגרה והדמעות היו כבר בעיניי. .
"היא לא מלשינה! !!!" חברתי צעקה לו
"חחח בטח" צחק וביחד אותו כל חבריו. .
הושפלתי. שוב. הושפלתי. רק משלוש מילים. ונפגעתי. נפגעתי כל כך. משלוש מילים. שלוש מילים קטנות ומשמעותיות כל כך בעיניי. שלושת מילים שאומרים לי כל הזמן. שלושת המילים שמחלישות אותי בכל פעם. שלושת המילים האלו. שלושת המילים שהורסות אותי. ..


תגובות (3)

ואו.. אני רוצה לשאול אם זה לא אמיתי (או ליתר דיוק לקוות) אבל אני לא יכולה…
אני ממש מצטערת לשמוע.. אני גם מבינה אותך (לא מנקודת המבט שלי)..
אל תתייחסי אליהם! את עשית משהו נכון וזו אשמתם!!! את חזקה!!!

07/03/2014 13:35

מקווה שזה לא אמיתי ואם זה אמיתי פשוט אל תקשיבי לו ילד חסר טקט וחיים הכתיבה שלך מצוינת דירגתי לחמש

08/03/2014 00:10

אז כן- זה סיפור אמיתי רשמתי ב"רציתי להוסיף"… זה סוג של פריקה בשבילי כי אני רשמתי את זה שעה וחצי אחרי שזה קרה לי והתכוונתי לכל מילה- לא המצאתי כלום ה'שיחה' הזאת עדיין חקוקה לי במוח ואני זוכרת כל מילה שבה…
תודה שאתן מנסות לעזור 3>

08/03/2014 11:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך