Estonian
שנתיים באתר!!!!!

שנתיים באתר!!!!!!

Estonian 30/06/2013 861 צפיות 23 תגובות
שנתיים באתר!!!!!

לפני שנתיים הגעתי לכאן, קצת טיפש, קצת משועמם, ונדלקתי.
זה התחיל באמת משטויות. כמה סיפורים מטופשים שלא ממש היו שווים את הקריאה, וכמה שירים קצרים שלא באמת אמרו משהו, אבל זה הספיק.
מהר מאוד קיבלתי תגובות, וברגע שהגיעו התגובות, לא ממש רציתי להפסיק.
מכאן זה רק מתגלגל הלאה, ממשיך עם הזרם, עד ל 2,958 סיפורים, שזה מספר שמייצג שנתיים מלאות בהמון חוויות, המון זיכרונות, המון רגעים מאושרים. אינספור סיפורים, שירים, קטעים, מסרים. כל כך הרבה מה לומר ולהעביר, והכל בשנתיים שלמות.
ראשית כל, אני רוצה להודות לכל הוותיקים שהיו שם בהתחלה התחלה שלי, עוד לפני שבכלל התחלתי. את כל אלו שהגיבו בעבר הרחוק, ועודדו אותי להמשיך עוד לפני שמספר הסיפורים שלי היה תלת ספרתי.
שנית, אני רוצה להודות לכל החברים שרכשתי בזכות האתר המדהים הזה, בזכות הסיפורים והרעיונות. בזכות כל הרגעים הנפלאים שהיו לי באתר הזה, כי זה לא סתם.
ולבסוף, אני רוצה להודות גם לקוראים העכשוויים, שהם לא ממש וותיקים, שקוראים ומגיבים לי על הסיפורים, אפילו שלפי חברים שלי, כבר אי אפשר ממש לעקוב אחרי כל מה שאני מפרסם.
אני רוצה להודות לכולכם!
הפכתם שנתיים לחוויה מדהימה, מרגשת, מרתקת עם הרבה צחוק, זיעה, דמעות (יש גם סיפורים עצובים כל כך באתר…) אבל בעיקר – אושר.
הפכתם למשפחה השנייה והוירטואלית שלי, ולעולם תמשיכו איתי לכל מקום שאלך.
תמיד יהיו לי זיכרונות מהמקום הזה שהיה מפלט מהמציאות ועכשיו הפך למציאות השנייה.
בזכות האתר הוצאתי עכשיו את הספר הראשון שלי לאור, והוא יהיה תמיד סימן לכך שכל אחד יכול לכתוב, וכל אחד יכול להצליח, רק צריך את הקרקע המתאימה לצמיחה, וכאן, חברים, תודות לכם, סיפקתם לי את הדשן המוצלח ביותר בשביל שאני אוכל רק לעלות למעלה.
תודה רבה על שנתיים מרהיבות ומלאות באושר שהיה תוך כדי קריאת סיפורים ושיחות עד אמצע הלילה.
על כל השטויות והסיפורים ביניהם הדיונון החללי, הפנימייה והמירוץ לפדגוגיה, כוח מלאני ו21, הטבלה המחזורית, חצי רגל באדמה, קללת אדמה, הביצה, תאומים, הדרך אל הדרקון הוולשי, פרדוקס, חברים לעט, התנגשות האלים, מועדון גיל הזהב, הקרבות הגדולים של ההיסטוריה, ביגפוט, הבקטריות, מתמטיקה, אנגלית, צרפתית, עברית, גלנדה, ניקול, מחרימי הרגשות, חדר 266, מיצי בבלנדר ועוד כל כך הרבה…

תודה. פשוט… תודה!


תגובות (23)

שנתים?! :O
קולולולולולולו עכשיו אני מבינה מאיפה הכישרון חח סתם אצל זה טבעי אין סיכוי XD

30/06/2013 11:03

אעאעעאעאע!!!!!
דבר ראשון- אני רוצה באמת להודות לך על כל השירים שלך שקראתי, בחיי שאתה כותב מושלם! אני מודה שלמדתי ושיפרתי הרבה את האנגלית שלי בזכותכך, שכל קטע ושיר שלך ממש נגעו בי.
דבר שני- אה… עזוב, שכחתי אותו ^^״

אבל שנתיים באתר!!! אכאעארעאעכעטכעעע

30/06/2013 11:09

מזל טוב!!!!!!!!!!!!!
יאייייייייייייייייייייייייייייי מיצידי תהיה פה 1000000 יצא לי לקראו כמה פעמים את השירים שלך ואת הסיפורים שלך אתה כותב באמת יפה ותודה לך על זה שאתה כזה מקסים =)
בהצלחה בהמשך…….
אוהבת שרית

30/06/2013 11:15

מזלללל טובבב!!!!!!!!!!

30/06/2013 11:16

מזל-טוב!! (:

30/06/2013 11:20

אור את כותב מושלם 3>
מזל טוב על שנתיים באתר

30/06/2013 11:25

תודה רבה כולם!!!!! חבל לי שהרבה מהוותיקים עזבו אז הם לא ממש כאן, אבל אתם טובים ממש כמוהם ^^

30/06/2013 12:11

מזל טוב!!!!!!!!!!!❤❤❤❤❤❤❤❤❤
אחד מהכותבים הכי טובים באתר חוגגים שנתיים באתר זה סביבה למסיבה(-:

30/06/2013 12:19

תודה רבה!!

30/06/2013 12:23

מזל טוב!

אני רק בחצי שנה ואני מרגישה כאילו עברו שנים ><
נקווה שתישאר איתנו לעוד שנתיים+++++++ (חיחיחיחיחי) ♥♥

30/06/2013 12:24

תודה רבה! אני מקווה שאני אשאר גם ליותר משנתיים :) אם זה יתאפשר לי, כמובן.

30/06/2013 12:29

אני ימות אם לא חחח

30/06/2013 12:34

מזל טוב (עד 120?) !!!!
אתה כותב מדהים ואני אוהבת את הסיפורים שלך מאוד!
נ.ב איך קוראים לספר שהוצאת לאור? אם אפשר לדעת…

30/06/2013 12:53

מזל טוב:)
אני מאחלת לך הצלחה רבה בהמשך הדרך.
דרך אגב,איך קוראים לספר שהוצאת לאור?

30/06/2013 13:30

תודה רבה!!!! והספר הוא: האקורדיון של סבא.

30/06/2013 14:07

וואיייי
אתה לא רציני!!!
שנתיים?!
שיהיה רק במזל, חבוב!
נחזיק לך ידיים לעוד כמה שנים יפות :)

30/06/2013 14:08

http://www.steimatzky.co.il/Steimatzky/Pages/Product.aspx?ProductID=11785637
זה הספר או שאני מתבלבלת?

30/06/2013 14:47

כן. זה זה. רק שההוצאה היא הוצעת סער ולא הוצאת עלים.

30/06/2013 15:41

אומגד!!
מזל טוב!
וואו, פשוט כל הכבוד לך! זה מדהים שהוצאת כבר ספר! אני ממש שמחתי להכיר אותך, ואני מקווה שתמשיך לכתוב פה עוד הרבה מאוד זמן <:

01/07/2013 00:11

ווואי אור אני זוכרת שהיו לך פעם 300 סיפורים XD אני חושבת שבדיוק אז הצטרפתי לאתר וחשבתי (וואו יש פה שאיזה חנון שלוקח את העניין הזה יותר מדי רציני) ואז הכרתי אותך והבנתי שטעיתי. אתה אמנם חנון (ואני אוהבת אותך על זה) אבל אתה לוקח הכל בהומור. אתה מצחיק ומשעשע, ןאף פעם לא נמאס לדבר איתך (אבל בבקשה די להיות דרקו מאלפוי, כל פעם שאני נכנסת לסקייפ אני תוהה לעצמי מי זה XD)
מזל טוב על שנתיים מדהימות! וזה אומר שעוד חצי שנה פחות יום יש לך יומולדת!!! D:
הסיפור ה-500 שלך היה ב-30 בדצמבר זוכר? שלחת לי את המכתב שכתבת לאתר, שיש לך יומולדת בדיוק ביום שאתה חצי שנה באתר, ורצית לכתוב משהו מיוחד, ואם הם יכולים להעלות אותו חחחח זה היה יום שישי, ואז קיבלת מהאתר מתנה- להעלות סיפורים בלי לחכות שיאשרו אותם. אני זוכרת איך שמחת!!! D:

איזה סיפור ישן זה הטבלה המחזורית… הטרילוגיה שאת האמת הכי אהבתי! פשוט היה קשה להתנתק ממנה.

מזל טוב אור! ואני שמחה שאתה לא פורש ולא הולך לשום מקום! האתר לעולם לא יהיה אותו הדבר בלעדיך!!!

01/07/2013 00:38

וואו!! תודה רבה!!!
ולוסי: אני שמח לדעת שאת הבנת שאני לוקח הכל בהומור :)
ולעולם לא! אני לעולם לא אפסיק להיות דראקו מאלפוי! אני דראקו מאלפוי ואי אפשר להתכחש לעובדה הזו!!!
ואלוהים אדירים… עברה שנה וחצי מהסיפור ה – 500 שלי D: הצלחתי להכפיל את זה יותר מפי חמש!
אויש, לוסי! איזה כייף שגם את לא עזבת!! אני מתגעגע לוותיקים!!
תודה רבה שוב!!

01/07/2013 01:44

אני פה בינתיים :) עד שאני אתחיל את המכינה והצבא, וככה תראו אותי הרבה הרבה פחות. אבל היי.. בשביל זה יש סקייפ! D:
ובנימה אופטימית זו.. אני שוב אנסה ללמוד לבגרות בהיסטוריה חחחחחח

01/07/2013 02:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך