מצטערת שזה לא כל כך מובן הייתי חייבת לפרוק כי זה מה שעובר עליי בזמן האחרון.

שקופה

מצטערת שזה לא כל כך מובן הייתי חייבת לפרוק כי זה מה שעובר עליי בזמן האחרון.

אז אני כנראה שקופה כי אני כאן אני מולכם, אני מדברת ואתם? אתם עסוקים בכל
דבר אחר, רק לא להקשיב לי.
וכשאתם צריכים עזרה? כשאתם צריכים עזרה אני תמיד שם בשבילכם.
כשאני אני עושה משהו לא טוב ישר כל היום עובר רק במבטים, מבטים שמשדרים זילזול. רק מהמבטים האלה אני רואה שאתם בעצם רואים אותי אבל בישבילכם אני שקופה.
חשבתי שאתן חברות טובות שיודעות להקשיב, אבל אתן לא יודעות להקשיב בכל מצב, אתן מקשיבות רק שזה נושא שמעניין אותכן.
ומה איתי? אני מקשיבה לכל דבר כל דבר אני סופגת בכל בעיה אני עוזרת זה לא שאני רוצה לצאת מושלמת כי אני לא, אבל בתור חברה אני מקשיבה ועוזרת זה לדעתי הדבר הבסיסי שחברה צריכה לעשות.
יש לכן תדמית מושלמת אבל זה רק מבחוץ, אחרי כל השנים שאני מכירה אתכם גיליתי דבר אחד שאף אחד לא מושלם, אני מודה שגם אני חשבתי בהתחלה שאתן מושלמות אבל אחרי שהכרתי אותכן גיליתי שאתן לא מושלמות.
במיוחד את חברתי אחת מההכי הכי טובות, חשבתי שאת יודעת להקשיב אבל רק חשבתי, אני מכירה אותך מכיתה אל"ף, מכיתה אל"ף היית חברתי שתמיד מדברת איתי על הכל.
בהכל אני עזרתי לך ובחודש האחרון גיליתי שלי את בכלל לא עוזרת היום הייתי צריכה לפרוק אצלך הרבה דברים שמציקים לי ניסיתי לפתח שיחה לקבל ממך עצות טיפים לשמוע את דעותייך כל דבר, אך את רק התעלמת ממני ואמרת שאת לא יכולה לעשות כלום, וכשאת היית מאוהבת? וכשבן זוגך לשולחן עיצבן איתך? וכשילדה מהכיתה העתיקה ממך? וכשהציעו לך חברות? וכשחיפשת חבר? וכהציקו לך? וכשרבת עם חברה שלך? וכשהבריזו לך?
כל דבר הייתי לצידך, אפילו בזמן הזה שהאקס שלי הציע לך חברות אפילו אז דיברתי איתך, אפילו שהייתי מאוד פגועה, אפילו אז עזרתי לך את כל הכעסים הזילזולים הכל אני ספגתי.
אבל יש כמות שבן אדם יכול לסבול, הרי גם לפעמים אני צריכה עזרה ולא עזרה פשוטה כזאת כמו שאת צריכה.
כמה אפשר לפגוע בבן אדם? את רואה שכל הפבקה אני מנסה לדבר איתך ואת שולחת לי מבטים מזלזלים וממציאה כל פעם תירוץ אחר, כבר נמאס לי ללכת לבד בחצר אני מרגישה בודדה כשאני רואה את כולם משחקים ביחד ורק אני, בודדה.
קשה לי. קשה לי מאוד.
בזמן האחרון את עצבנית אני מנסה להבין מה קרה זה לא שאני לא אוהבת לעזור אני מאוד אוהבת לעזור, אבל לפעמים גם אני צריכה עזרה, לפעמים גם אני צריכה חברה לדבר איתה.
בזמן האחרון את לא בדברת איתי חברה לא משתפת ולא עוזרת.
אז כנראה ששוב פעם טעיתי, שוב פעם בחרתי בחירה לא נכונה, שוב פעם זה קורה.
אבל עכשיו, עכשיו אני רק למדתי מהטעות שלי.
מעכשיו הספיקה לי התקופה להיות שקופה.
אז ביי חברה או שכדאי לי כבר לקרוא לך רק חברה לכיתה.


תגובות (3)

בס"ד
יואו, איזה קשה זה! אני ממש מבינה אותך, וזה כל כך כואב ולא פייר! אולי היו לה סיבות וכל מיני, אבל את לא צריכה לסבול, במיוחד כשאת כל כך היית בשבילה כל הזמן!
ניסית לדבר איתה?
יכול להיות שבאמת היא לא החברה שמתאימה לך, אבל אולי יש לה סיבות.. אם את חושבת שהיא כן בן אדם רגיש וטוב, אולי תנסי לדבר איתה על זה? או שכבר דיברת? ואם היא בן אדם עם לב רע ואנוכית, את לא צריכה להיות חברה שלה. מגיע לך הרבה יותר מזה!
מה שלא יהיה, תדעי שאני איתך ואני ממש מבינה אותך. אני מכירה את ההרגשה הזאת, וזה פשוט לא פייר!
אני מקווה שתמצאי חברה ושתרגישי בנוח איפה שלא תהיי, ושיכבדו ויעריכו אותך ויתנו לך יחס אנושי והרבה יותר מזה, כמו שמגיע לך, כי את נשמעת ממה שאמרת מישהי מאד טובה ורגישה לאחרים. מגיע לך יותר מהיחס שקיבלת ממנה!
אוהבת 3> מקווה שהכל יסתדר מהר, ושמהכאב הזה יצאו דברים טובים בסוף.. הלוואי.. בטוח שיהיה טוב, ואני מקווה שזה יקרה מהר!
לילה טוב (:

16/11/2015 22:02

תודה על כל התמיכה והחברה שלי היא מספרת לי הכל היא בן אדם מאוד רגיש והאמת שגם ש לה לב טוב אבל בזמן האחרון היא לא כל כך מתייחסת אליי בכלל זה רוב החברות שלי אני מרגישה ממש לא קשורה

16/11/2015 22:06

    בס"ד
    יואוו זה קשה… אם יש לה לב טוב אולי תנסי לספר לה על הכאב שלך.. אם היא בן אדם רגיש אולי היא תבין..
    בכל מקרה אני מקווה שתרגישי טוב מהר ותהיי הכי מאושרת בעולם!
    ותהיי בטוחה בעצמך, תשדרי את זה גם החוצה. זה הרבה פעמים גורם לאנשים להעריך ולרצות אותך.
    אוהבת 3>

    17/11/2015 01:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך