שקר

Elya Minor Achord 09/01/2013 690 צפיות 8 תגובות

אני שונאת לשקר, כי אם אני משקרת, השקר הופך למציאות, זאת אומרת, או שהוא מתממש מתי שלא צריך, או שאני מאמינה לזה.
אני שונאת את זה
ועל אותו השקר זא עוד אחד,
ואז עוד אחד,
ואז עוד אחד…
איך אני נפתרת מיזה?
זה כבר הכניס אותי למצבים לא נעימים שעם אחד מהם אני מתמודדת עד היום! השקרים יוצאים מהמוח הדפוק שלי, אל הפה, אם אני מדברת, או אל המקלדת, כמו עכשיו.
הלפ מי!


תגובות (8)

המממ שאלה טובה.
אני מסכימה איתך שלא צריך לשקר, ו…( וואי רגע לחשוב..)

אני חושבת שצריך לבחור מילים בקפידה, כאילו לפני שמדברים ועם כבר יוצא שקר אז
להודות בו ולא לתת למי ששיקרת לו להאמין..

09/01/2013 08:33

תודה ספיר, אבל… סיפרתי את השקר הזה בשביל להרגיש עליונות, כי הייתי במשברף ועכשיו אני מתחרטת על זה, וזה חזר אליי כמו בומרנג, ואז בניתי על זה עוד שקרים, יצרתי לעצמי כפילויות ובעיות למיניהן.. עירבתי בנאדם ממש לא קשור בדבר הזה….. אני מרגישה לא טוב, ואם יגלו ששיקרתי… או שהסתרתי את זה…. זה יהרוג אותי.
אני נשבעת שאני אתאבד.

09/01/2013 08:36

מה?! להתאבד?!
#%@!@$!@#@!!@#
תקשיבי לי, ותקשיבי לי טוב.
את בן אדם. וכמו כולנו, כל בני אדם (בפרט היצורים על טבעיים שצומחים מהראשים של רובנו), את עושה טעויות.
נכון שזו טעות, ואני בטוחה שאת מתחרטת על זה. אבל גם אני עשיתי את זה פעם.
גם אני שיקרתי למישהו בפרצוף כדי שלא יחשוב שאני זבל, ושיחשוב שאני מעליו.
אני לא גאה בזה, אבל עשיתי את זה.
ואני בן אדם שמאוד קשה לי להודות בשקרים. אז אני יודעת שאי אפשר להודות בשקר,
לפחות זה לא אפשרי בשבילי. אז אני פשוט העלמתי את העניין.
זה לקח זמן, אבל בכל פעם שזה היה בנוגע לזה, אני פשוט אמרתי שאני לא רוצה,
או שאין לי כוח, ושאני לא עוסקת בזה יותר. ולאנשים יש חיים. אנשים לא מקדישים את זמנם כדי לראות אם שיקרת או לא. יש לי חברה שכל הזמן משקרת. אבל באמת משקרת! והיא משקרת בגלל שהיא רוצה להיות בעניינים. כשאני מדברת עם מישהי אחרת על משהו שקרה לי, היא ממציאה שקרה לה משהו דומה. ואני יודעת שהיא משקרת. אני בטוחה.
בקיצור, על דבר כזה לא מתאבדים.
תעלימי את זה. את תצליחי. אם את צריכה עוד עזרה את יכולה לשלוח לי הודעה ב"צור קשר" :)

09/01/2013 08:42

אז שיקרת לא קרה כלום, כולם משקרים וכולם מסתבכים תאמיני לי מי שאומר שהוא לא עובד עלייך, אם את רואה שהסתבכת יותר מידי אז פשוט תפוצצי את העניין בעצמך עדיף מאשר יגלו על זה לבד ואל תתאבדי בגלל דברים כאלה באמת כי לא משנה מה יקרה תמיד תזכרי שבעוד הכי הרבה 10 שנים אף אחד לא יזכור כלום.

09/01/2013 08:47

סטורי, את לא מבינה. עם כול מילה שאני אגיד, כול סטייה מקו השקר הבזוי שהכנתי, ולמען האמת, ניסיתי הלפוך את זה לכמה ישותר אמין. לדמויות הנכונות, ולשאר הסתרתי. עם כול סטייה מהקו, כול טעות, אני יכולה להפוך חייו של אדם לגיהינום, ולא רק לגיהינום, אלא לצלקת שתישאר שם לעולם, לא, אני לא אגרום למישהו להשבר, כי אני התקווה האחרונה שלו. למרות שהוא השתנה לי מול הפרצוף.
מבינה?
ואם אפשר, אולי עדיף להתכתב במייל, כי בפעם האחרונה שניסיתי "ליצור קשר" עם מישהו, זה נגמר לא טוב. היא לא קיבלה את זה טוב…. והמחשב שלי מת… לא משנה. הנה המייל שלי: [email protected]
:(

09/01/2013 08:50

אלין שלחתי לך הודעה במייל =]

09/01/2013 09:16

ראיתי סטורי :) אני מזמינה אתך לצ'אט… אני באמת חייבת עזרה, יש לי הרגשה שעוד רגע אני קופצת מהמרפסת! (אני גרה בקומה מס 20 מתוך 22)

09/01/2013 10:26

אני לא אתייחס ל"סיפור" מכיוון שטוב, אני לא ממש יודעת מה להגיד.
אני רק מקווה שלא קפצת מהמרפסת, אני עדיין מתגעגעת.

10/01/2013 08:36
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך