מקווה שאהבתם!! שתי תגובות ואני ממשיכה!

שרשרת הלב האדום

28/09/2013 597 צפיות 3 תגובות
מקווה שאהבתם!! שתי תגובות ואני ממשיכה!

בדרך צלצל לי הטלפון אותו האיש שלח לי הודעה , בהודעה היה כתוב "תפגשי אותי באותו מקום ושעה ביום צריך להראות לך משהו…" חשבתי על ההודעה ואז יהלי באה מאחורי והבהילה אותי , יהלי אמרה לי "בוקר טוב מושלמת!!! מה עם ה-BFF שלי?" "אמממ… שום דבר חדש" הכחשתי "בטוח? את נראית כאילו קרה משהו…" "כן בטוח!" "אה אוקע" פתאום שמעתי את הצלצול , קלטנו שהמורה מאחורינו… אז רצנו במהירות לכיתה! , היה שיעור שפה , כל השיעור חלמתי על ההודעה , "בר? "בר? בר? את פה?" שמעתי שקוראים לי באמצע שחלמתי אמרתי לעצמי בראש "הלוואי שזאת לא המורה , הלוואי שזאת לא המורה!!!" ובמקרה… זאת היתה המורה לצערי… היא שאלה אותי "בר תורך את זוכרת מה עושים?" "אממממ… לא כלכך את יכולה להזכיר לי!?" "טוב אבל פעם הבאה תקשיבי , אמרנו שכל אחד יגיד שם של הספר שהוא אוהב ואז נחליט מי אוהב איזה ספר יותר וזה יהיה הנושא של הכיתה!" "אההה אוקיי !!! תודה המורה אז אמממ יומני החנונית!?" "אוקיי! כל הכבוד בר!!!" יואו איך נבהלתי… לא הבנתי מה היא רצתה בהתחלה , אבל לפחות זה עבר מהר!!! , הזמן עבר מהר וכך גם השעה השניה , השלישית , הרביעית , החמישית והשישית וזהו השעות עברו מהר!!! , הגעתי הביתה ואכלתי עם אבא שניצל ופסטה , לאחר מכן עליתי לחדר , התלבשתי , הלכתי למחשב והתחברתי לפייס , כשנכנסתי ראיתי שיש לי הודעה , היה כתוב שם "אני מקדים לשעה 3:00 אל תשכחי לבוא ותבואי לאותו מקום ממני , הצל שראית אתמול בערב…" בדקתי מה השעה , אווווייי עכשיו 2:50 אני חייבת ללכת להתלבש להכין לי סנדוויץ וללכת! , התלבשתי , הכנתי סנדוויץ טונה , והלכתי עכשיו אממ… שניה אני אבדוק עכשיו 2:58 אויייי אני חייבת לרוץ לשם! , רצתי ברמות מטורפות ובסוף הגעתי! הדמות חיכתה לי שם השיחה היתה כזאת "אני רואה שבאת בסוף!" "ברור שאני יבוא!" "יש לי משהו להראות לך" "אה באמת?" "כן תראי" , הוא הוריד את הכובע , מהההההההההה?…


תגובות (3)

תמשיכי

28/09/2013 14:04

תמשיכי

28/09/2013 14:13

ממש מצטערת… שחכתי לכתוב שזה פרק 2 :(

28/09/2013 22:11
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך