בקי
על הניסים ועל הנפלאות חג חנוכה שמח !!!!!!!!!!

תודות על המסיבה !!!

בקי 08/12/2012 617 צפיות אין תגובות
על הניסים ועל הנפלאות חג חנוכה שמח !!!!!!!!!!

הערב התארחנו בביתה של אהובתי והיא ארגנה מסיבה להפליא.

היינו די הרבה אנשים והכל תקתק פיקס.

יש לה יכולות בארגון (הלוואי רק בשמחות) והאווירה הייתה נפלאה.

כיבוד נערם על השולחן הגדול ולכל אורך המסיבה נשמעה מוסיקה רלוונטית לחג החנוכה וכמובן גם שירים אחרים ומאד יפים.

החבר'ה רקדו השתוללו והכל כמובן בטעם הטוב .

אני רוצה להודות למתוקה שלי על קבלת הפנים המדהימה וכשהחלו האנשים לעזוב ביקשה ממני המארחת כי אעשה מצווה וכל מה שנשאר מהכיבוד הרב היא נקבה בשם רחוב מס' ושם משפחה להביא את יתרת הכיבוד (שהיה ממש ממש ענק) והיא אף הוסיפה מטעמים מארוחת הצהרים שנשאר ומה שביקשה מאתנו הוא כי נגיע לכתובת נעלה לקומה הראשונה שם משפחה כך וכך ונניח הכל ליד הדלת ובטרם נרד לצלצל בפעמון רק צלצול אחד ומיד לרדת למטה.

ביצעתי כמובן את המשימה שהוטלה עלי ואני בשנייה האחרונה בטרם צלצלתי בדלת הוצאתי שטר מארנקי והנחתי בתוך הקופסא הענקית.

חג שמח אנשים יקרים אני עוד אבוא אליכם כמובן בעילום שם ומה שיכולה אני להרשות לעצמי זה אניח ליד הדלת ומיד ארד למטה.

מסתבר שהמשפחה היא ברוכת ילדים כך שכל דבר שאניח ליד הדלת החל מביגוד לגילאים שונים, מצרכי מזון ווכו' הכל יתקבל בברכה.

ממני באהבה בקי ♥♥


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך