תקראו זה חשוב לי :(

היי!! 20/02/2014 619 צפיות 10 תגובות

היי ..
אני כותבת סיפור עם חברה שלי והתחלתי להעלות את הסיפור אבל בקושי יש לי קוראות יש לי אולי רק 5 קוראוצ וגם זה אולי..
אני לאדעת אם להמשיך את הסיפור או לא…
אני ישמח אם יעלו הקוראות של הסיפור שלי..
לסיפור קוראים "פאנפיק על וואן דיירקשן" וכל פעם אני מצרפת גם את הפרק ככה: "פאנפיק על וואן דיירקשן פרק …" אני ישמח אם תקראו.
אני ממש רוצה שיעלה לי הקוראות לפחות ל10 קוראות ואם אפשר גם יותר…
אז תנסו רק את הפרק הראשון או את ההקדמה..
אם לא תאהבו אז אל תמשיכו לקרוא אבל אני מבטיחה לכם שאתם תאהבו את זה:)
זה ממש חשוב לי♥♥


תגובות (10)

את חיה בסרטים.
חמש קוראות זה מלא לכל סוג של סיפור פה באתר, פרט לזאת זה יכול להיות שיש בנות שקוראות ולא מגיבות ואולי את מעלה בשעות שהן לא מחוברות.
ואגב- עשר קוראות? פחחחח הצחקת אותי. יש לי רמת כתיבה גבוהה יחסית וחמש קוראות בסיפור נטו אם כל אחת מגיבה פעם אחת, עשר קוראות? את פשוט לא מציאותית או חדשה פה, לסיפורי ואן דיירקשן אף פעם אין כל כך הרבה קוראות.

20/02/2014 08:26

אני קוראת את הסיפור שלך! פשוט לא ראיתי שהעלאת את הפרק האחרון.

20/02/2014 08:31

אל תקשיבי לתגובה הראשונה…
תקשיבי: גם אם לא הרבה קוראים, את לא יכולה להפסיק. כי את כותבת בעיקר בשביל עצמך, וגם קצת לקוראים. אבל בעיקר בשבילך!
תאמיני לי שעם הזמן יותר ויותר יתחילו לקרוא (זה לא משנה איזה סיפור, בעיקרון) ותוך כמה פרקים כבר יהיה לך בממוצע 20 קוראות.
ותאמיני לי, אם את חושבת שהסיפור שלך טוב, ואני חוזרת *אם את חושבת* אז תאמיני לי שהוא טוב! כי הכי חשוב – שאת תאהבי אותו.
-וגם אם יש לך חמש קוראות, זה טוב. כי תחשבי – חמש אנשים שונים קראו את זה! חמש!
מאחלת לך בהצלחה רבה עם הסיפור,
א.מ.ש

20/02/2014 08:46

אל תפסיקי רק בגלל כמות הצפיות שלך…
אם את אוהבת את הסיפור שלך ונהנית לכתוב אותו תמשיכי…
ככול שיהיו לך יותר פרקים יהיו יותר קוראים.
אם תמשיכי לכתוב יהיו לך יותר צפיות.
מאחלת לך בהצלחה…. ♥

20/02/2014 08:54

תמשיכי זה ממש יפה ,אל תפסיקי!
את אוהבת לכתוב אז תמשיכי ,
כיף לך??? אז תמשיכי

20/02/2014 08:56

א.מ.ש מה הבעיה בדיוק בתגובה שלי? העובדה שאני מדברת בהיגיון? אצל מי ראית בדיוק עשרים קוראות בפרקים שעברו את עשר? אצל מי?

20/02/2014 08:58

לסיפורים מעניינים מאוד123 (מה זה השם הזה?):
ראיתי בהרבה מקומות (יש כאלה עם מאה-מאתיים), ואהמ… אצלך. יש לך בערך שישים צפיות בפרק… וגם אצלי, בדרך כלל יש בין עשרים לשלושים, ולפעמים עובר גם את השלושים.
זה בכלל לא הגיוני מה שאת אומרת. יש הרבה בנות (ומי יודע, אולי גם בנים) שאוהבים לקרוא סיפורים על מפורסמים. ראית כמה סיפורים יש על מפורסמים (וואן דיירקשן)? ויצא לך במקרה לראות כמה קוראים יש להם? יש להם הרבה.
ומה את מנסה לעשות בדיוק? לדכא את הילדה עם עובדות שבכלל לא נכונות?
א.מ.ש.
נ.ב: אני מקווה שהסברתי כמו שצריך מה הבעיה שלי עם התגובה שלך.

20/02/2014 09:14

בסדר, צפיות שלי, שאני נכנסת בערך עשר פעמים, תגובות? נטו יש לי חמש קוראות בקיצור. ואני לא מנסה לדכא אותה כי אלו עובדות נכונות, ההוכחה היא בסיפורים שעלו לאתר… תסתכלי קצת ותראי.
והשם הזה הוא בגלל שכל מה שרציתי היה תפוס.. זה השם הזה. -,-

20/02/2014 09:20

סיפורים מעניינים בכוח לדכא אותה?
תקשיבי לי טוב, את לא יכולה להתחיל סיפור ולקוות שיהיו לל מלא תגובות, אז כן יש פה מלא בנות עם ניסיון שיש להם הרבה תגובות גם לך זה יקרה!! רק תמשיכי לכתוב אם את אוהבצ אתזה

20/02/2014 09:49

תודה אוהבת אותכם מלא ממש עזרתם לי♥♥♥♥

23/02/2014 22:29
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך