אני סתם אחות אוהבת שתמיד תאהב ותזכור עד כמה אתה יקר! אחי האהוב שעשה בחירה אחרת ...לנצח אתה אחי את זה לא תוכל לשנות!

האח שנעלם

30/06/2010 756 צפיות 3 תגובות
אני סתם אחות אוהבת שתמיד תאהב ותזכור עד כמה אתה יקר! אחי האהוב שעשה בחירה אחרת ...לנצח אתה אחי את זה לא תוכל לשנות!

לא מספידה! לא מתכוונת לשכוח !…משאירה פתח מילוט שאולי מתי שהוא תחזור.
אף פעם לא מאוחר ותמיד יש תקווה שאולי נתראה מחר.

אחי הצעיר. רק מלהזכיר את שמך ,להיזכר במבטך בחיוכך המקסים מתמלאת געגוע ,כאב ותסכול. ..הדמעות חונקות בגרוני. קשה להעלות זיכרונות כי תמיד עולה הזיכרון הכואב שאתה כבר לא איתנו .

ולא חס וחלילה שאתה אינך.. פשוט בחרת לחיות אחרת. לעבור למגזר שונה המנתק ומוקיע אותך מקרבנו.

הקמת משפחה והכרנו את בכורתך וכואב הלב שכבר אינך…לפחות לא בשבילנו.
שהתנתקת התנתקות טוטאלית ,מאמך שהביאה אותך לעולם , מאחייך שתמיד היו בשבילך ,לצדך.

אחי הצעיר היקר, הגעגוע מציף בכל רגע נתון, בכל תזכורת שאתה במחשבתי..תמיד אותך אהבתי תמיד אוהב אותך אחי!
ולא משנה אם כיפה על ראשך, ולא משנה אם בדת בחרת.. גם אני התחברתי למסורתיות אבל לא התנתקתי.
גם אני מכבדת כשרות אך לא נעלמתי.
בעלי מניח תפילין אבל לא השתנינו … וזה לא שאני מאשימה רק אותך יודעת שלא תמיד אפשרות בחירה.
כמובן שיש ,הרי תמיד את זה אמרתי .אבל השאלה על חשבון מה אתה תבחר בנו.
באחיך ,באמך באביך…עשית בחירה והלכת אחריה ..מהפחד מיראה מחשש שתתנתק מבנותיך.

מבינה ולא מבינה כי בכל זאת יש בחירה..אך רק אתה יודע מה השיקולים לפעולות שעשית.
וכשאני חושבת יותר לעומק…מה כבר עשית? לא רצחת ,לא פשעת..בסך הכל התנתקת.

התנתקת מהוריך, מאחייך מאחותך האוהבת ,התנתקת מכל משפחתך ה"אחרת"…אם זה לא פשע אז מה זה?
כואב לי כי כל כך אוהבת!
דואגת לך כי לא יודעת מה איתך
מתפללת לשלומך ולשלום בית עם אשתך…
מאחלת לך כל טוב ומקווה שמתי שהוא תשוב…


תגובות (3)

זה היה דרמתי מדי לטעמי הספדת אותו והוא סך הכל חזר בתשובה הייתי בטוחה שהוא מת

19/07/2010 12:51

התנתק לגמריי- בחר לא להכיר במשפחה ונעלם.
התחושה היא של משהו שנקרע ממך, שבשבילנו לא קיים ולנו אין מה לעשות. יותר מדיי כואב..יתכן שזו הדרך שלי להתמודד עם הפרידה..

19/07/2010 14:46

אני איתך! קשה, כואב ומאוד מרגש!

19/07/2010 23:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך