בקי
כאמור בגוף הכתבה אין לי מלים מספיק חמות להודות לאתר הנפלא הזה שנותן "במה" לכל אחת ואחד להביע את עצמו ולאחר בדיקה מדוקדקת מעלים אותו לפרסום.

תודה רבה וחג שמח חג אביב נפלא ל כ ו ל נ ו

חג שמח לכולנו

בקי 14/04/2011 691 צפיות 2 תגובות
כאמור בגוף הכתבה אין לי מלים מספיק חמות להודות לאתר הנפלא הזה שנותן "במה" לכל אחת ואחד להביע את עצמו ולאחר בדיקה מדוקדקת מעלים אותו לפרסום.

תודה רבה וחג שמח חג אביב נפלא ל כ ו ל נ ו

אני מתכבדת לברך את כל הכותבים והכותבות באתר מדהים שכזה וכמובן לכל חברי המערכת שדואגת לפרסם (לא לפני בדיקה ) את הסיפורים שאנו כותבים.
אני רוצה בבקשה לספר על ליל הסדר בבית הורי.
אבי היה גבאי כבוד בבית הכנסת "שלום וצדקה" ברח' מרכולת בת"א.
הוא היה אהוב ואהוד על הבריות. בליל סדר לעולם לא היה שב מבית הכנסת בגפו אלא מלווה במספר אורחים שהזמין לערוך איתנו את ליל הסדר.
הסדר בבית הורי התנהל כהילכתו. אמי היתה פורשת מפה צחורה מעומלנת ומגוהצת ועליה הונחו כל הרכיבים לחגוג ליל סדר כהילכתו.
אבי היה קורא את ההגדה כששיתף את כל המסובים בקריאה ואת השירים היפים היינו שרים כמו מקהלה מיומנת.
אני אומרת רק דבר אחד – אפשר לקחת מהאדם את הכל אך הזכרונות נישארים בליבו שלו לעדי עד.
אני חברים יקרים משתדלת לערוך ליל סדר כמו בבית הורי כשחוץ מהמשפחה הקרובה תמיד מתארחים אצלנו כמה אורחים וקוראים את האגדה מהתחלה ועד סופה.
התבשילים של אמי ידועים לי וכתבתי ספר "תבשיליה של אמי" לאו דווקא לחג הפסח אך לדעתי אין מצב שאני מכינה כמוה לתבשליה היה טעם מיוחד במינו טעם של אהבה וכיבוד הבריות.
תודה לכולכם חברי המערכת שנתתם לי במה ל"הזכיר את הורי" וגם לספר על הסדר "בביתי נכון להיום.


תגובות (2)

חח..
חג שמח!

14/04/2011 23:11

חג שמח :)

16/04/2011 23:36
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך