בקי
לכל חברי היקרים (החדשים - אך לי נראה כבר ותיקים) העלתי על קצה המזלג את ליל הסדר - - 18.04.11 שערכנו בביתנו טרחנו ועמלנו אך הכל נעשה באהבת אין קץ לא חשנו עייפות (טוב ידענו שלא נימלט ממנה אך היא פשוט תגיע רק למחרת) והערב אנחנו בשיאיינו מארחים את אוהבינו.
תודה שיש לי במה היכן לכתוב את כל מה שבלבי - באהבה בקי

ליל הסדר – 2011

בקי 19/04/2011 535 צפיות אין תגובות
לכל חברי היקרים (החדשים - אך לי נראה כבר ותיקים) העלתי על קצה המזלג את ליל הסדר - - 18.04.11 שערכנו בביתנו טרחנו ועמלנו אך הכל נעשה באהבת אין קץ לא חשנו עייפות (טוב ידענו שלא נימלט ממנה אך היא פשוט תגיע רק למחרת) והערב אנחנו בשיאיינו מארחים את אוהבינו.
תודה שיש לי במה היכן לכתוב את כל מה שבלבי - באהבה בקי

השעה 17.00 – ערב ליל הסדר 2011

השולחנות ערוכים בביתנו מוכנים לקלוט את אורחינו . כל היום חשתי שיר שמחה בלב והעיפות היתה ממני והלאה. התגעגעתי "לשבת אחים גם יחד" לשבת בין בני משפחתי האהובים שמשנה לשנה הם כל כך משתנים. הם צומחים לגובה, לתת להם נשיקה אני צריכה להשתמש בסולם. השעה 18.00 הכל מוכן ומזומן יושבת אני עם חברי מזה 52 שנה (ועוד ידינו נטוייה) ומעלים זכרונות – חזרנו אחורה בהמון שנים כשהבאנו לעולם את בננו הבכור וכעבר 8 שנים הגיחה גם בתנו ולילדה השלישית לא המתנו 8 שנים הסתפקו רק ב-4 וכן אלו ילדינו שלושה ילדים מקסימים , קשובים , מפרגנים ומה עוד אפשר לבקש ?שלא יגמר לי שלא יגמר לנו שלא יגמר לנו לעולם !!!!!!!!!!!!!!!!

הציפייה לבואם החישה את פעימות לבי חשתי שאין מאושרת ממני ומבן זוגי עוד מעט והבית יתמלא באוהבים באנשים הכי יקרים לנו והכי מקסימים.

ממרפסת ביתנו שמענו צחוקים ודיבורים – הנה הם הגיעו במלוא יופיים כשידיהם עמוסות סלים, תבניות מכוסות בנייר כסף, זרי פרחים "ענקיים" (הם מודעים לעובדה שאמא שלהם "מתה על פרחים") וכבר אני אומרת תודה רבה ילדים ילדי שלי המקסימים.

רצנו לדלת פתחנו אותה לרווחה והנה אנו רואים את כולם – אחד אחד נכנסים עמוסים בידים אך על נשיקה לא מוותרים וישר למטבח להניח את כל תנובת מטעמייהם ואני ממשיכה לעמוד ליד הדלת ומקבלת עוד חמודים נשיקות חיבוקים וברוכים הבאים – חיים שלנו – משפחה שלנו – תפילה חרישית נשאתי בלבי פנימה הלוואי ועוד רבות בשנים נוכל לשבת בצוותא כשאנו זקופי קומה (טוב לא ממש אבל בסדר ?!!) עם צלם אנוש והם מתפארים בנו אמא ואבא אתם נראים נפלא !!!!!!!!!!!!!!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך