סיפורי האנגרית
הקטע עם השעון לא קרה, אבל כל הקטעים המוזכרים- לקוחים מהחיים שלי ואני נזכרת בהם עכשיו (:
HAPPY NEW YEAR!

אה. כן. סיפור 400 שמח לי.

2014.

סיפורי האנגרית 31/12/2013 870 צפיות 3 תגובות
הקטע עם השעון לא קרה, אבל כל הקטעים המוזכרים- לקוחים מהחיים שלי ואני נזכרת בהם עכשיו (:
HAPPY NEW YEAR!

אה. כן. סיפור 400 שמח לי.

השעון שלי נח על הקיר, שליו. לא מודע בכלל שאני צופה בו.
המחוגים זזים, תיק-תיק, מצד לצד. סופרים את הדקות.
אחת-עשרה חמישים.
איך אפשר לחשוב על משהו בכלל בעשר הדקות האלה?
כל הרגעים, כל השעות של השנה הזו.. עומדות להסתיים בעוד עשר דקות. עשר דקות. התכונה המרושעת של הזמן.
תשע דקות.
אני מריצה במוחי כמה אירועים בלתי נשכחים מהשנה הזו, ביניהם יום-ההולדת שלי. איך קמתי בבוקר אצל סבתא, והיא הכינה לי שני ספלי תה ועוגה וקינדר בואנו. וראיתי משפחת סופר-על עם אח שלי כי ככה זה הכי כיף.
כל הרגעים הנפלאים במגמה. כשנסענו לתל-אביב כולנו, ופגשנו את ההוא מחסמב״ה ואף אחד לא הכיר אותו אבל כולם הצטלמו איתו כי הוא היה מפורסם.
קשה לי לחשוב על עוד דברים. הרגשות מיטלטלים כשאני מנסה לגבש את כל אירועי השנה בבת-אחת.
שש דקות.
וכן, אני נזכרת גם ברגעים העצובים. במריבה הכי ענקית שהייתה לי בחיי, עם החברה הכי טובה שלי. לעולם לא חזרנו לדבר שוב. הסיבה שבגללה רבנו קרתה בכלל ב2012, שזו שנה שאני אשמח להשאיר מאחור.
הטיול של כיתה ז׳. באוהלים הבדואים, שלא רציתי לצאת כי היה ממש קר בחוץ, וחברה שלי עשתה לי צמת קטניס ודחפתי את הטלפון בתוך השק שינה כדי שהבדואים לא יגנבו לי אותו.
כשקיבלתי את הבלאקברי שלי. זה לא הטלפון הכי משוכלל בעולם, אבל התאהבתי בו מסיבה כלשהי. הטלפון הישן של סבתא שלי. ואחרי חודשיים נהרס לו המסך. איך קיבלתי את הנוקיה הדפוק ביותר בעולם, וזה היה בערך הדבר היחיד שהטריד אותי.
זה היה כל-כך מטומטם.
ארבע דקות.
בסוף 2012 הצטרפתי לפה בתור סיפורי האנגרית, למרות שהייתי כאן לפני בתור ״ה-כותבת״. ואולי הסיפורים שלי היו מטומטמים, אבל לא עד כדי כך מטומטמים כמו הסיפורים שהיו בתחילת דרכי במשתמש העכשווי שלי. הדבר שאני הכי מצטערת עליו היה ״האיש הכי מטומטם בעולם״- אם מישהו כאן זוכר. כתבתי כל שטות רק בשביל להגיע למחברים המובילים. ואני מצטערת על זה עד היום.
דקה אחת.
ואז, כמו מתוך חלום, קטעים מתחילים לרוץ מול עיניי. אני לא ממש קולטת אותם אבל מנסה להיאחז בהם. כדי שיהיה לי משהו לשמור לעצמי מ2013. לא שנה מזהירה במיוחד, אבל למרות זאת, עוד שנה בחיים שלי. עוד שנה של חוויות והתרגשויות גדולות, וסיימתי אותה בצורה הכי טובה שאפשר. הקטע האחרון שאני רואה קרה ממש הלילה, במסיבת הסילבסטר המאולתרת בביג, אני ועוד שש חברות. אני רואה אותי ואותן בצומת ספרים, קוראות תקצירים, ממליצות אחת לשנייה ומקימות המולה מטורפת בחנות חיות כי הבובת חזיר נורא הצחיקה אותנו.
3..
2..
1..

2014.


תגובות (3)

וואי, נחמד. :-)

HAPPY NEW YEAR! <3

31/12/2013 14:47

אורי! Happy New Year!
ואת הקדמת אותי בעשר דקות על הסיפור הראשון ב2014 (אוף שמופיע אורי ) וגם שלך יצא יפיפה,
אולי את חושבת מי זאת,
טוב פשוט תחליפי את ה- u ל – i בשם המשתמש שלי באתר..

31/12/2013 15:16

תודה רבה לשתיכן 3>

וכן אני יודעת מי את DDDD:
#סוד

01/01/2014 06:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך