סליחה שלא העליתי פרק חדש הרבה זמן.

~50shades of grey ~ פרק ה ????

21/11/2015 1093 צפיות אין תגובות
סליחה שלא העליתי פרק חדש הרבה זמן.

ניתקתי את השיחה עם קיי.
לא יכולתי להתמודד עם זה יותר, הרגשתי צביטות קטנות בלב שלי.. פשוט התחלתי לדמוע … אבל החלטתי לא לבכות עד הסוף, לא לשחרר את הכל,החלטתי שזה לא שווה את זה.
~~~~
יום למחרת קמתי מוקדם והתארגנתי לבית ספר, אם הייתי מחסירה עוד יום אחד היו מתקשרים בטח להורים שלי , אני לא טיפוס שמחסיר כל כך הרבה..
ניסיתי להתנתק מהמחשבות על קיי ועל האקס שלי, ששכבנו לפני כמה ימים, ואני אפילו לא יודעת מה להגיב על ההודעות שלו, נמאס לי להתעלם מהשיחות שלו.
פשוט שמתי את האוזניות באוזניי, ניסיתי להתנתק מהעולם ולקחתי אוטובוס לכיוון התיכון שלי, נכנסתי לכיתה וישבתי בחלק האחורי של הכיתה ושמתי את התיק שלי על הכיסא שלידי בשלט ענק דימיוני של"תעזבו אותי, back off!".
קיי נכנס, הוא הוא העיף את התיק שלי והתיישב לידי הסתכלתי עליו ופשוט הנחתי עליו את הראש, לא היה לי כוח להיות קשה עכשיו לידו, הרשתי לעצמי לשבור את החומה ביני לבין הרגשות שלי ופשוט להראות אותם, חשופים לעיניי כל , וכל הכיתה חשופה למתרחש זו הפעם הראשונה שהם ראו אותי ואת קיי בלי כל המשחקים, כל כך קרובים.
היום הזה עבר מהר..
קיי ואני התנהגנו כמו זוג של שנים שבעצם אנחנו אפילו לא זוג, לא ידעתי מה המשמעות של מה שקורה ביננו אבל בינתיים פשוט זרמתי עם זה
.. הלכנו ביחד לאורך המסדרון ,כל השכבה הסתכלה עלינו לא הבינה איך זה שאנחנו מחוברים פתאום ופתאום הוא החזיק לי את היד, אחז בה חזק ולא עזב , הוא שם פס על הכל, לעיני כולם ואז..
האקס שלי בחיוך מאושר התהלך עם חבריו ואז ראה אותי ואותו.. לא יכולתי לתאר את ההרגשה פשוט רצתי משם..
עזבתי את היד של קיי ..
כשהגעתי לבית ,כיביתי את הטלפון שלי , עצמתי את עיניי במטרה להירדם ולא לקום.
לחיות בחלום בו המציאות קלה יותר .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך