עשיתי אחד חוזר השקעתי בו ואם יש למשי משו רע לומר שתשמור את זה בלב שלה. תהינו,שתי תגובות ממשיכה

bad girl פרק 2

02/02/2015 7500 צפיות 16 תגובות
עשיתי אחד חוזר השקעתי בו ואם יש למשי משו רע לומר שתשמור את זה בלב שלה. תהינו,שתי תגובות ממשיכה

ראיתי את המכונית השחורה שלו נוסעת ואט לאט מתרחקת עמדתי במקומי לא ידעתי מה ךעשות האם להסכים או לא.ומה כולם יגידו,או מה אכפת מה כולם יגידו אבל אני אשבור משפחה שלמה אבל רגע הוא אמר שאישתו בוגדת בו אז בעניין הזה אני נקייה.

הרטט של הפאלפון שלי הוציא אותי ממחשבות זאת הייתה הודעה מעודד "היי מה ניסגר?

אני עייפה מידי בשבילו עכשיו ואני חייבת לחשוב אויי איך באלי אמבטיה.

"לא היום,לילה טוב"שלחתי לו בזריזות והסתובבתי לכיוון הפנמיה,מצד אחד כול כך באלי בזה זה ניראה חוויתי ואני ארוויח מלא כסף על דבר שאני גם נהנת בו מרוב שזה כול כך אסור אני נמשכת אל זה יותר אבל זה יכול להיות מסוכן מאוד מסוכן אם אמא שלי תגלה או עודד אני בצרות אבל פסדר מה אכפת לי אני חייבת את הכסף הזה!!

נכנסתי לחדר שלי סוף סוף שקט פשטתי את בגדיי והתחלתי למלאות לעצמי אמבטיה שפחתי תכשיר דיי יקר כן אני יודעת בטח אתם שואלים למה אני מבזבזת על זה כסף אז לא זה לא אני למרות שאני ואמי לא מסתדרות היא שולחת לי כול חודש חבילות של בגדים ותכשירים או שהיא באה לבקר אותי תלוי אם היא יכולה בנינו אני מעדיפה שהיא לא תבוא.

חיכית שאמבטיה תתמלא בנתיים הפעלתי פלי ליסט של אדל אני אוהבת אותה ישלה שירים מרגיעים,הכנסתי את כפות רגליי קודם "אהה זה חם"לחשתי ומהר הוצאתי את כפות רגליי סובבתי את הברז למים הקרים כדי ליצור איזון בין החום לקור.

התבוננתי על עצמי במרה וראיתי גוף שזוף מעט עם חזה בנוני עגול בטח שטוחה ראית את עצמות האגן שלי אני כול כך אוהבת אותן ראיתי רגליים ארוכות חלקות מכול שערה מחוטבות הרמתי את עניי לפני ראיתי ילדה עם אף ישר וקטן שיער מתולתל עדיין שטייני שמגיע עד האגן שפתיים ורודות מחוטבות ועניים ירוקות גדולות כול כך שנאתי את עצמי כמה שאומרים לי שאני יפה אני מודעת לזה אך אני לא מסכימה לאמין לזה אני לא מאמינה לזה לפחות מאז שאבי החורג אנס אותי.

**פלאשבק**

רקדתי בחדר הייתי כול כך מאושרת באותו יום אמא מצאת לה אהבה חדשה מאז שאבא נטש אותנו היא כבר לא האמינה באהבה,אני לא כול כך זוכרת את אבא שלי הייתי קטנה מתי שהוא עזב אותנו וגם לא כול כך אכפת לי מימנו.

"לולה"אמא קראת לי מלמטה מחכה שאני ארד הסתכלתי במראה ואהבתי את מה שראיתי נערה בת 12 יפיפה וכול כך תמימה.

ירדתי במהירות קיפצתי בכמה מדרגות כן ישלו בית דיי גדול אז היה הרבה מדרגות"היי"אמרתי מתנשפת לאמא שרק חייכה הרבה זמן לא ראיתי את החיוך הזה על פנייה זה אומר שהיא הולכת לבסר לי בשורות טובות אני מקווה שהם טובות.

"לולה"אמרה אמרה בכול עדין ונוח מתקרבת עליי מלטפת את הלחיי שלי ומתבוננת בעניי,העניים שלי ושלה אותו דבר אנחנו כמו שתיי טיפות מיים ככה לפחות אומרים לפי דעתי אנחנו לא.

אמא חיבקה אותי חזק ואמרה לי "אני עומדת להתחתן"כול הרגשות שלי קפצו הלב שלי דפק על 180 קמ"ש "מה עם מי?"שאלתי מבולבלת אמא שלי הייתי מהנשים העשירות המחליפות כול יום גבר "איתו"היא אצביעה על גבר נאה פלוס גבוה שיער חום מגולח אך ישר עניים חומות שחום הוא היה מחוטב ושרירי."שלום"הוא אמר בקול עדין אך סמכותי היה בו משו מוזר.

אחרי כמה חודשיים הם יתחתנו היה כול כך כייף שסוף סוף ישלי משפחה אך בחודשיים אחרונים העניינים קצת השתנו הוא כול הזמן זרק לי מילים לא במקום אך לא אחשבתי לזה יחס עד ליום שבו אמא נסעת לה לעסקים ,כן היא אישה מאוד עסוקה אז היא אשאירה אותי ואותו לבד דיי פחדתי אך לא האמתי שהוא יעשה לי משו.

"ביי"אמרתי לאמא בלחש בתוך החיבוק הנעים שלה "אני אוהבת אותך"לחשתי לה הרגשתי את הצורך לומר לה את זה הרגשתי שהולך לקרות משו נורא היום אך לא ידעתי מה.אמא נפרדה מימנו וסגרה את הדלת לפתע שמעתי אותו אומר "את לחדר שלי עכשיו!"הוא אצביעה עליי ועלה למעלה,די פחדתי מימנו אך בטח הוא צריך שאני ההעזור לו במשו.נכנסתי לחדר שלו הפחד התפשט בתוך גופי הייתה לי תחושת בטן רע הוא סגר את הדלת ונעל אותה זהו עכשיו לגמריי נכנסתי לשיתוק חושים לא ידעתי מה לעשות עם עצמי פחדתי שהוא ירביץ לי.

"תורידי את החולצה"הוא לחש בקול צרוד,בחיים לא שמעתי את הקול הזה מימנו קפאתי לא זזתי מהמקום לא יודעת למה אך לא יכלתי להרים את היד או להוציא הגה מהפה שלי.

"אני רואה שאת רוצה שאני יעשה את זה!"הוא אמר בקול ארסי וזרק אותי למיטה וגהר מעליי.עניי נפכחו לרבחה מהתנועה המהירה שלו "מה אתה עושה?"זה המשפט היחיד שיצא מפי.

"משו שרציתי לעשות מלפניי זמן רב?"הוא אומר ומעביר את הלשון שלו על הצוואר שלי "איכ תירד מימני"אמרתי לו נגעלת מהמגע שלו "תשתקי"הוא סטר לי בחוזקה,הרגשתי את הלחיי שלי בוהרת והדמעות לא איחרו לבוא והוא היה ניראה שהוא רק נהנה מיזה והוא המשיך במעשיו.

"משוחררת"הוא שיחרר אותי אחרי שעתיים של צרחות ושל אתבקויות נגדו לא יכולתי לזוז כאב לי כול כך הרגשתי חשופה ומסריחה עם עצמי הרגשתי כול כך מלוכלכת למה הוא עשה את זה?

קמתי מהמיטה מעדתי קצת אך לא רציתי להראות לו שאני חלשה פתחתי את דלת חדרו ורצתי לחדרי נעלתי אותו כמה פעמיים שככה הוא לא יכל להכנס.במהירות נכנסתי למקלחת הרגשתי רצון לנקות את עצמי ולהתפרק צרחתי ובכיתי לא ידעתי מה לעשות עם עצמי הרגשתי נורא.

**חזרה למציאות**

נהסתכלתי על עצמי חוזרת אל המציאות רואה למה נהפכתי בגלל מפלצת אחת בכול מיקרה לא אכפת לי מהגוף שלי יותר אי לא מרגישה מחוברת אליו בשבילי הוא סתם חפץ שככה אני אוכל להרוויח כסף ולעוף מיפו לחול בלי עזרה של אף אחד.

הרגשתי דמעה בוגדנית נופלת על לחיי נגבתי אותה במהירות ונכנסתי לאמבטיה החמה שלי.אני שונאת לרחם על עצמי ישלי כול כך הרבה חומות בלב שאין לי רגש לכלום אלנה ולורי לא יודעות על זה גם אמא שלי לא יודעת על זה היא עדיין חייה איתו עם המפלצת הזאת לכן אני פה רחוקה מימנו ומימנה.

אני חייבת להסכים להצעה הזאת אני יתקשר אליו מחר


תגובות (16)

את מסרבת לקבל ביקורת וזה מעצבן אותי.
את לא רוצה להשתפר? אם כך מה הטעם בסיפורים שלך? בשביל מה את מעלה אותם ומציגה אותם בפני אנשים? תכתבי למגירה ואז אף אחד באמת לא ייתן לך ביקורת.
בכל מקרה אני לא אתן ביקורת, אבל את המפסידה היחידה מכך.

03/02/2015 00:01

    תתמודדי.לא חייב תמיד לבקר את האנשים ולהתנשאות מעליהם.אני לא אקבל מימך ביקורת כי השקעתי ואת סתם נהנת לראות את כול הרע שבפרק ולהפוך אותו לרע ובסדר תתעצבני לא כןלם כמוך ולא כולם מוכנים לקבל ביקורת.

    03/02/2015 07:49

    את לעולם לא תתקדמי ככה דארלינג.
    צריך לדעת לקבל ביקורת, זה דבר חשוב בחיים:)
    אם את חושבת שזה מתוך התנשאות אז את פשוט טועה. זה מתוך זה שאני רוצה לעזור לך להשתפר בכתיבה שלך.

    03/02/2015 09:06

    אנדריאנה צודקת.

    11/02/2016 20:18

ביקורת זה דבר טוב וחשוב להפנים אבל לא עם זה ביקורות רעות
מחכה להמשך

03/02/2015 07:54

    אין לי בעיה לביקורות טובות אני מקבלת אותן ביידים פתוחות אבל הביקורות של פרק שעבר עברו את הגבול.אני מכבדת אותכן אבל אתם קצת מגזימות אני לא מחייבת אותכן לקרוא את הפרקים.אני השקעתי בו ולכן מצידי אין משו רע בפרק לכן אני לא אקבל ביקורות.לולה

    03/02/2015 08:10

    אם הביקורת ׳לא רעה׳ היא לא ממש תעזור לשפר את הכתיבה. יש דרכים לכתוב ביקורת בצורה לא פוגעת, ובצורה לא תוקפנית, וזה באמת חשוב. הכתיבה אולי באה לביטוי עצמי אבל כשאת מעלה את זה את צריכה קצת ביקורת, פשוט כדי להשתפר. אין פה שום כוונות זדון, אני רק מביעה דעה.

    30/03/2016 21:49
Bar Bar

***ביקורת****(כבר מצטערת אם תפגעי או משהו זו לא הכוונה שלי אני רק רוצה לעזור :>)
חסרים הרבה פסיקים ונקודות וזה גורם לסיפור כאילו להתקדם די מהר
אחרי נגיד פסיק נקודה או ״ יש רווח
אני חושבת שזהו
חוץ מזה זה נשמע מאוד יפה ואני אמשיך לעקוב
את כותבת ממש טוב חוץ מכמה טעויות קטנות פה ושם אבל הרי כותבים בשביל ללמוד איך לכתוב יותר טוב
מקווה שץמשיכי מהר ושלא פגעתי :>

03/02/2015 10:48

תמשיכייי❤️❤️❤️
ומי שלא טוב לה שפשוט לא תקרא.
לא מחייבים פה אף אחד לקרוא.
את כותבת ממש יפה.
וחוץ מזה אני חושבת שכתיבה זה קודם כל לעצמנו ואם זה טוב בשבילנו אף אחד לא יכול לבוא ולהגיד על זה דברים.

03/02/2015 15:14

    תודה גיטל

    03/02/2015 17:47

נחמד. מסקרן. תמשיכי

04/02/2015 19:27

את יכולה להמשיך?

04/02/2015 21:54

    המשכתי

    08/02/2015 21:00

תמשיכי בוביי

04/02/2015 22:28

ממש יפה תמשיכי 5+

15/02/2015 16:42
סיפורים נוספים שיעניינו אותך