ואוואואיאי, זאת פעם ראשונה שהצלחתי לכתוב את הרגשות שלי בצורת סיפור או מה שזה לא יהיה. אני ממש גאה בעצמי, לא יודעת מה אתכם (; בכל מקרה, אני ממש אשמח אם תעירו/תתנו ביקורות ותגיבו בנושא.. אני כבר חושבת שאפשר להבין במה מדובר. "איתה" זאת חברה טובה שלי.. רק אומרת. ובכללי אם יש לכם מה להגיד בנושא ואם יש לכם רעיונות מה לעשות עם המצב.

CONFUESED.

07/10/2014 648 צפיות 7 תגובות
ואוואואיאי, זאת פעם ראשונה שהצלחתי לכתוב את הרגשות שלי בצורת סיפור או מה שזה לא יהיה. אני ממש גאה בעצמי, לא יודעת מה אתכם (; בכל מקרה, אני ממש אשמח אם תעירו/תתנו ביקורות ותגיבו בנושא.. אני כבר חושבת שאפשר להבין במה מדובר. "איתה" זאת חברה טובה שלי.. רק אומרת. ובכללי אם יש לכם מה להגיד בנושא ואם יש לכם רעיונות מה לעשות עם המצב.

הוא מדבר איתה, אבל כשאני עוברת במסדרון הוא מסתכל עליי.
הוא מדבר איתה, אבל בטקס הוא מחפש ומסתכל עליי למרות שהוא יודע שהיא לא באה.
הוא מדבר איתה, אבל עדיין מסתכל עליי.
הוא מדבר איתה, אבל הוא לא מדבר איתי.
הוא מדבר איתה, אבל אני רוצה לדבר איתו.
הוא מדבר איתה, כבר פחות, אבל אני עדיין רוצה הודעה ממנו.
אני מסתכלת בהודעות באינסטגרם, אין הודעה ממנו.
הוא מדבר איתה, אבל יש לי הרגשה שהוא רוצה אותי.
הוא מדבר איתה, ואני לא מבינה למה..
למה היא ולא אני?


תגובות (7)

אממ…
זה הסיפור הראשון שאת כותבת?
יש בסיפור הזה(נקרא לו חיבור סבבה? או פואמה…) משהו שהוא עדיין… איך נקרא לזה… בוסר.(לקחתי מכוכב נולד XD)
הכתיבה שלך חוזרת על עצמה,יותר מידי. פעם או פעמיים זה די נחמד, קליט. אבל 8 פעמים? לא טו מאץ'? אשמח אם תקראי את הפואמות(חיבורים לעזאזל…) שלי(חח זה סתם אני אוהב לדבר בסוגריים) ושתשאבי השראה וגם עזרה.
שלך,
NIVS

נ.ב
יש הודעות באינסטגרם? כפי שזכור לי אין… :0

07/10/2014 16:19

    תודה !! וכן זה דיי הסיפור מהסוג הזה הראשון שאני כותבת חחח וכן, יש הודעות באינסטגרם, הDIRECT הזה (;

    08/10/2014 00:19

לגבי niva והנ.ב שלה יש בעצם "התראות" באינסטרגם, לא הודעות אבל אני מעלימה עין ובכלל niva לא הגזמת עם השמונה פעמים. היא חזרה על עצמה אולי פעמיים וזה לא כזה נורא, אבל עדיף שלא. רק מומלץ.
לגבי התוכן עצמו ועצות, האם הוא מתייחס אליך שונה מאשר שהוא מתייחס אליה? האם הם חברים? האם הוא מדבר איתך לפעמים? כשהוא מדבר איתך, על מה אתם מדברים? האם לפעמים את מתחילה שיחה?
בסיפורך חסר קצת הרבה [חה] תוכן בשביל שאני אוכל לעזור לך בעניין.
את מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי [קרה לי אותו דבר כמו שלך, אבל עבר] ואני אשמח לדבר איתך.

07/10/2014 16:25

    דבר ראשון זה ניבס. דבר שני כן, אם תשימי לב כל משפט שלה מתחיל ב-"הוא מדבר איתה"
    שלך,
    NIVS

    07/10/2014 16:36

    תודהה !! ואיך שולחים הודעות? אשמח אם תשלחי לי (:

    08/10/2014 00:20

מכירה את ההרגשה של פעם ראשון בכתיבת רגשות.
את מבולבלת לא יודעת מה ואיך ובגלל זה יש גם טעויות או יותר נכון חפירה קצת אפילו אבל זה טוב כי מזה את לומדת ובכל פעם את מעלה את הרמה שלך ואת הרגשות שלך.
זה טוב להתבטא במיוחד על דף כי אז את לא פוגעת באחר אבל גם סוג של משתפת.
אז תמשיכי לכתוב יצירות ותשמרי אותן כדי שיום אחד תוכלי לחזור אליהן ולקרוא אותן ולראות איפה התחלת.
(:

07/10/2014 16:48
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך