« dark_side »
לזכרה של כריסטינה גרימי.. מצטערת שזה לא כתוב כל כך טוב זה לא הייתה הכוונה המרכזית פה.

just a dream – rip christina grimmie

« dark_side » 15/06/2016 664 צפיות אין תגובות
לזכרה של כריסטינה גרימי.. מצטערת שזה לא כתוב כל כך טוב זה לא הייתה הכוונה המרכזית פה.

איך בן אדם יכול לקחת את הרובה הזה ולשחרר את הפאקינג כדור ממנו איך?! תסבירו לי בבקשה.
מלאך שלי, קראתי תגובה לאחד הסרטונים שלך "היא שרה כמו מלאך ועכשיו היא הלכה לשיר איתם" ואת יודעת מה יש לי את כל התקווה שאת יושבת שם למעלה ומסתכלת עלינו, יש לי את כל התקווה שאת שמחה ומאושרת ושהבן אדם הזה שהעיז לקחת את האקדח הזה ביד ולירות בך אני מאחלת לו את כל הרע שיש בעולם.
ראיתי סרטון של אחד היוטיוברים, שיין, אחד החברים שלך. הוא אמר שכשבן משפחה נפתר זה עצוב אבל באיזשהו שלב כשמזדקנים זה מגיע כמובן מעליו אבל שחבר מת זה שונה, זה לא אמור לקרות! לא לילדה בת 20!
בבקשה תתני לי לפתוח את העניים ולראות שזה רק חלום כי אני לא רוצה לפתוח את העיניים לעולם שאת לא נמצאת בו.
פעם החלום הכי גדול שלי היה לשיר עם אמינם על במה גדולה ועכשיו החלום שלי הוא לראות אותך, לפגוש אותך, אפילו רק לראות עוד סרטון אחד, רק סרטון אחד!
אף פעם לא חלמתי שמישהו בגילך ימות, לפני חצי שנה הבנתי שזה אפשרי שאחד החברים שלי נפתר אבל בחיים לא חשבתי שאת תהיה זאתי שתמות, זאתי שירצחו אותה , שבן אדם דפוק אחד שהחליט לקחת את הדבר המסריח הזה שקוראים לו אקדח וללחוץ על ההדק בזמן שכל מה שאת רצית זה לחבק אותו, זה הכל!
אז יפה שלי אני כל כך מקווה שעברת למקום טוב יותר, מקום טוב יותר מהמקום הזה שעוד יש לאנשים אפשרות לירות באקדחים ורובים כי מתחשק להם.
אני אוהבת אותך…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך