PEWDIEPIE

okay?okay. 12/08/2014 700 צפיות 2 תגובות

פיודיפאי- מכירים? לא יודעת אם אתם מכירים אבל אני מכירה. הוא יוטיובר, יוטיובר זה מישהו שיש לו ערוץ יוטיוב שהוא מעלה ממנו סרטונים. פיודיפאי בדרך כלל משחק משחקי וידאו או סתם עושה סרטונים משעשעים שתמיד מעלים לי חיוך על הפנים. חברה שלי הכירה לי אותו לפני שנה, לא יכולתי להפסיק לצפות בסרטונים שלו וזה הגיע למצב שכבר צפיתי בכולם(ויש מלא) וכל יום אני מחכה לסרטון חדש. אני אוהבת אותו. בזכותו כבר שלושה חודשים לא בכיתי,כי כל פעם שעמדתי לבכות נכנסתי ליוטיוב,והוא היה שם. העיינים הכחולות והאהבה שלו למעריצים הם שנתנו לי תחושה שגם הוא אוהב אותי. לפעמים אני שוכחת מכל שאר המעריצים ומהתהילה שכבר יש לו, ואני פשוט חושבת על כמה שאני אוהבת אותו וכמה שהוא עושה לי טוב בלב, וכמה שהקול שלו מרגיע אותי. אבל אז המציאות מכה בי. הוא לא יודע שאני קיימת. לפעמים אני פשוט רוצה לחבק אותו אבל אני יודעת שאני לא יכולה,אני רוצה להגיד לו תודה ושיידע כמה אני אוהבת אותו. וזה שאני יודעת שזה לא אפשרי, זה מה ששובר אותי, וגורם לי לפרוץ בבכי. פעם הרגשתי ככה כלפי וואן דיירקשן,אבל כשבכיתי הם לא היו שם להצחיק אותי או להגיד לי כמה הם מעריכים אותי. הוא כן, הוא תמיד אומר לי ולשאר המעריצים כמה הוא אוהב אותנו.
כל פעם שהוא מצחיק אותי ועוצר לי את הדמעות זה מרגיש לי כאילו אני עומדת ליפול מצוק ורק הוא מחזיק אותי.
וזה שובר אותי שאני בחיים לא יוכל לחבק אותו. כי אני רוצה להרגיש פיזית שהוא מחזיק אותי,ושהוא אף פעם לא ייתן לי ליפול.


תגובות (2)

פיודי כותב כתובת של תיבת דואר בשביל לשלוח מכתבים ודברים, הייתי מציעה לך לכתוב לו מכתב :)
נחמד למצוא עוד מעריצים של פיודס באתר

12/08/2014 09:54

ממש יפה אני מרגישה אותו הדבר אני מעריצה שלו רק כמה חודשים אבל הוא תמיד מצחיק אותי

12/08/2014 09:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך