שיעור היסטוריה , שיעור היסטוריה ...

אגדה שמגדה – 6

18/02/2013 832 צפיות 9 תגובות
שיעור היסטוריה , שיעור היסטוריה ...

״ ארין .. תגידי .. את לפעמים קוראת את המחשבות של הגדולים וכול השאר ? ״ שאר אנחל בקול מעט מבודח בזמן שהשניים התעופפו בין העננים בשתיקה מעט מעיכה , השעה הייתה שעת לילה .. והירח האיר במלוא עוצמתו היפיפייה .
״ כן , למען האמת אני מקבלת כאב ראש מאלף סנטרים .. ״ גיחכה ארין כשיערה מתנופף באוויר הצונן , ובעיניה מבט מבודח.
״ יותר מדי מחשבות ! וגם .. ״ התחיל אנחל לומר אבל משהו קטע את חוט המחשבה שלו , מבט מוטרד מעט עלה על פניו , מה שגרם לארין מיד לחזור למצב רוח מעט קודר ועצבני .
״תגידי .. לפיות יש מחשבות נכון ? ״ שאל אנחל בקול מעט מתוח ועצבני השנים בנתיים חצו ענן ושאריות הענן נדבקו אליהם ונצצו בזוהר שמפיק הילה מזוהר הלילה .
״ כן .. עובדה פיות השיניים האלה .. אוי .. ״ צחקקה ארין במעט הומור שחור
כיוון שכול מחשבותיהם נקטעו כאשר הפיות השיניים הללו ראו את אנחל , וגרמו לאלפי מחשבות אהבה להתרוצץ במוחם .
״ ארין .. יצא לך לקרוא את המחשבות של קאטבל ? … אני לא זוכר אי פעם שהייתי לידה וקלטתי מחשבות שלה .. זאת אומרת לתומר צריך להיות יותר קרוב כדי להיכנס לרדאר המחשבות אבל ..
אצלה אני לא זוכר שאי פעם שמעתי מחשבות .. ״ תומר מלמל בזמן שהשניים התקרבו לבית המלאכים
״ אנחל , אני ילך תכף לברר את זה בסדר ? לך לישון ואני יעיר אותך בעוד שעתיים ״ אמרה ארין בקול מעט מוטרד , אך זה לא מנע ממנה להדביק ללחיו של אנחל נשיקה חפוזה ולהתחיל ללכת אל ספריית המחשבות , מה שגרם לאנחל להאנח וכול מה שהוא חשב עליו זה היה ארין .

השחורה צעדה בכעס מוחשי מאוד בטירה הגדולה ורוחות נמלטו ממנה במהרה .
״ אני לא מאמינה , סיוט .. זה גאוני ! ״ אמרה השחורה בשמחה של פחד טהור ..
הרוע מקרין אנרגיה אפלה ממנה ועיניה השחורות נוצצות בזעם רב שצמא לנקמה
״ כן ? ״ שאל סיוט בקול שאומר בבירור שהוא קיבל מיגרנה – עוד פעם .
״ אתה הולך לבצע משימה חשובה ״ אמרה השחורה בקול שמגבר מרגע לרגע ..
הלפידים שבהם בערה אש שחורה , התחזקו לפתע מסיבה לא ברורה , נדמה היה שהשחורה באמת שולטת בהם ולא רק בעצמה .
״ והיא ? ״ הוא אמר בקול מיואש ומעט מפחד מהבאות , סיוט כרגע הקדיש לשחורה את מלוא תשומת הלב , מה שלא קורא פעמים רבות .
״ אתה הולך להתחיל לחסל בשיטתיות את הגדולים .. ״ היא אמרה בקול מרושע שמתגבר אף יותר מרגע לרגע ,
״ נו את מוכנה להגיע לעיקר ?! ״ צרח סיוט בעצבנות ועיניו נצצו מפחד מעורב בזעם , לא יתכן שהשחורה כול כך חסרת רחמים שתיתן לו לעשות את מה שהיה בסיוטיו הגדולים ביותר .
״ אתה הולך לרצוח את קאטבל ולהביא לי את הראש שלה ! ״ צרחה השחורה באיום ולאחר מכן הסתלקה משם בחופזה .
סיוט החליט במהרה שהוא ניגש לפוקס כדי לגיש הזהרה בנוגע למשימתו ואז הוא הולך להתחיל במשימתו הקשה ביותר לרצוח את אהובתו

״ לורן .. את בטוחה שזה מדייק ? ״ שאלה לונה בחוסר אמון את לורן כשראתה את המשימה שהטילה השחורה על סיוט .
״ ספרים תמיד עוזרים … תאמיני לי .. אני בטוחה שזה מה שקרה לפי שניות אחדות ואם לא בזה הרגע ״ אמרה לורן בהרהור בעודה שולפת עוד כמה ספרים מכיס אקראי .
״ פוקס .. את מאמינה לזה ? הירח לא נתן לי שום הזהרה בנוגע לזה היום ״ אמרה לונה בקול מעט מפקפק בשלישיה ישבה בחדר של לורן , שהיה מלא בספרים ובמיטה קטנה .
״ כן , כדאי שאזוז לבדוק מה קורה אם סנטה קלאוס ״ אמרה פוקס בהחלטיות וצעדה משם באומץ רב ..
שתיקה השתררה בחדר וכל מה שנשמע זה קול דפדוף בספר , לונה שעדיין פקפקה קצת בעניין החליטה לנסות לדבר עם הירח , הוא הנותן עצות הטוב ביותר ביקום .

״ ואז אני אמרתי לו שזה אלף סנטרים ! ״ סיים אלף סנטרים את סיפורו המבדח והוא סקר במבטו את תומר , שארבעת כנפיו הפיקו רעש ..
השניים היו בחדר הבקרה של הגדולים , עוטפים מתנות , רושמים מאמינים חדשים ומוחקים מאמינים שאבדו .
השניים היו כנראה די אופטימיים מהצב כי הם לא הראו זאת לא מבחוץ ולא מבפנים .


תגובות (9)

חחח היסטוריה..
תמשיכי =)

18/02/2013 10:37

המורה לקח לי את הדף השני של הפרק הזה .. לכן עצרתי את זה באמצע >.

18/02/2013 10:41

מה!
תפסו אותך כותבת?
חחח מסכנה אותי אף פעם לא תפסו כי אני יושבת בסוף ונראה לי שלמרות שמורים רואים אותי, אם מתעצלים לגשת לסוף לבדוק -_- (רק מורות לחשבון מסוגלות לתפוס אותי, תיזהרי מהן)

18/02/2013 10:46

אני שורה ראשונה ! -.-

18/02/2013 11:03

אה, אני אף פעם לא ישבתי שורה ראשונה. מצחיק, אבל אני פשוט לא מצליחה לראות משם את הלוח

18/02/2013 11:09

לשחורה אין עיניים שחורות, יש לה עיניים זהובות -.-

19/02/2013 01:24

ועוד כמה הערות..
אם את לא זוכרת, האש בלפידים בארמון שלי היא ירוקה.
לארין אין חוש הומור
אנחל לא קורא מחשבות, הוא רק מלאך שיש לו מעריצות שהן פיות שיניים קטנות.
תומר בכלללללל לא קשור לקריאת מחשבות, מאיפה הבאת אותו?
ואביג'ולי אומרת לי שפוקס לא צועדת, היא הופכת לציפור חול ועפה לה.

19/02/2013 03:01

כן… מה שמשכית אמרה…
אבל חוץ מזה סיפור מצויין וכייף שהמשכת!

19/02/2013 03:06

אממ.. מה שמשכית אמרה..
נהנתי מאוד מהפרק..!
ורגע- ארין ואנחל ביחד עכשיו? מפתיע. אבל לא ממש מפתיע.
בקיצור, נהנתי מאוד לקרואו הצלחתי לראות הכל בראש שלי.. רק… שאנחל לא קורא מחשבות.. והייתי שמחה עם היו מזכירים את הניבים הקטנטנים שיש לארין בפה.. כי יש לה כאלה..
שוב, נהנתי לקרוא ואני מחכה להמשך!!

19/02/2013 05:46
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך