סיפורי האנגרית
תנצלו כל דקה בחיים שלכם. ובעיקר, אל תשכחו שלא הכל אבוד! ♥

איך זה מרגיש בכלל, למות?

סיפורי האנגרית 24/06/2013 1531 צפיות 24 תגובות
תנצלו כל דקה בחיים שלכם. ובעיקר, אל תשכחו שלא הכל אבוד! ♥

כשאין לי מה לעשות, אני לכאורה בוהה בחלל במוח חסר כל מחשבות. אם רק הייתם טורחים לבדוק מה עובר לי בראש, הייתם מבינים..
אנשים שיש להם המון זמן פנוי לא מפסיקים לשאול שאלות. אנשים שטרודים בדברים כגון עבודה, תשלומי ארנונה ומים, חשמל וטיפול בילדים, לא מספיקים לחשוב על הדברים האלה. הם הטיפשים האמיתיים.
נכון, אולי אני מגזים קצת. אולי יש דברים שחשובים להם באמת. ואין להם זמן להתעסק ב״הערות שוליים״- או איך שהם מכנים את זה. בשבילי, לשבת בבית ולחשוב על דברים כמו זה זה הזמן הכי מרגיע ביום.
היום, כשחזרתי מעבודתי בסופרמרקט, התיישבתי מול הטלוויזיה. נפלתי על תוכנית שבה מת איזה מישהו וכולם מנסים לגלות למה. סדרות בלשים.
עיניי נחו על המסך, אך לא התמקדו; מוחי היה טרוד בשאלות.
יש הרבה דרכים למות, סיכמתי. וכל אחת מהם כואבת בצורה שונה. לאדם יש הזדמנות לחוות זאת פעם אחת, עד שיחווה את זה בגלגול הבא של חייו. כלומר, אני מאמין גדול בגלגולים שונים. אנחנו פשוט לא זוכרים את זה, כי יש לנו מוח אחר עם זכרונות אחרים, בתוך גוף חדש ומקום חדש והורים חדשים. לבי מפסיק לשנייה לפעום כשאני חושב שאולי יהיו לי הורים אחרים בגלגול הבא של חיי.
אף אדם חי כיום לא יודע איך זה מרגיש באמת. נותר רק לתאר זאת. איך לפתע אתה לא רואה דבר, נשמתך נקטפת מהחיים וגופך נותר דומם, ושבוע לאחר-מכן מונח בתוך מצבה משיש, וההורים והאחים, החברים, הסבים והסבתות, הדודים ובני-הדודים, כולם בוכים על מותך.
אבל איך מתת? יכול להיות שקיבלת התקף לב, שמעט אנשים שורדים אחרי דבר שכזה. אפשר מוות מסכין או מרובה, אתה מרגיש כיצד דמך מתפשט על הקרקע, שומע צעקות וקולות ירי. איו דרך איומה למות, אני חושב לעצמי..
מוות מאבל. גם זה אפשרי. לחבר שלי הייתה אחות גדולה, האישה הכי מקסימה שיכולתם לפגוש, והיא נפטרה מסרטן ברגל. שנה לאחר מכן גם האב נפטר. הרופאים פסקו שהיה לו מוות נקי לחלוטין, ומאחר שהיה בריא ואי-אפשר לראות אל תוך הלב, כלומר, לרגשות– הם שיערו שהיה זה מוות שנגרם מצער.
אף אחד לא רוצה למות. טוב, כמעט, חוץ מכל בני-הנוער האלה שחותכים את עצמם ומתאבדים עכשיו. גם זה מוות מפחיד. חנק, זו אחת הדרכים הארוכות ביותר למות. האוויר נגמר אט-אט, פעימות הלב נחלשות.. והגופה מוטלת על הרצפה.
או לקפוץ מבניין גבוה. אני מנסה לתאר את התחושה, איך זה להסתכל על העולם בפעם האחרונה. ואז- לקפוץ. הלב כאילו עולה בגרוגרת. אבל זו דרך לא ממש בטוחה למות. אתה יכול למצוא את עצמך נופל על הקרקע, או נופל לתוך פח אשפה מלא בשקיות מרופדות ולמצוא את עצמך בבית-חולים, סובל יותר מכפי שסבלת קודם.
אני לוקח את השלט לידיי ולוחץ על כפתור הכיבוי של הטלוויזיה. נכון, אני חושב לעצמי. אולי החיים שלי לא נפלאים, אבל הם ניתנו לי. וצריך לנצל אותם כראוי.
***


תגובות (24)

ואו.
ממש אהבתי!

24/06/2013 04:35

מאוד מאוד אהבתי! ואני מסכימה איתך לנצל כול דקה :)

24/06/2013 05:06

וואו, כמו תמיד אורי, יש לך כתיבה מקסימה ורעיונות…. ;)
אהבתי מאוד <3

24/06/2013 05:31

תודה לשלושתכן ♥

24/06/2013 12:51

וואו, אני ממש נשאבת לכתיבה שלך, עמוקה וסוחפת, כמו גלי הים, שאם כול גל (משפט) נשאבים יותר לעומק הים ( הסיפור), במקום לכתוב לך פה אגדה, אגיד רק: יש לך כישרון ילדה, וכישרון כזה קשה להסיג, ! תכתבי עוד קטעים כאלה, על מנת שאני ועוד רבים נהנה מהם :)

25/06/2013 23:51

כול כך אהבתי… אני מהופנטת לכל סיפור שלך!
אולי תפסיקי לכתוב מושלם? אני מקנאה….
חח סתם הכול מאהבה ♥

26/06/2013 11:56

זה חמוד מידייי נווו *~*

26/06/2013 11:58

וואו תודה לכולכן!! ♥

26/06/2013 23:01

סיפור חכם ואמיתי שכתוב בצורה יפה מאוד :)
אהבתי מאוד ואני מדרגת חמש!

28/06/2013 09:40

יפה כל-כך…
כתיבה יפה :)

28/06/2013 10:40

תודה רבה! ♥

28/06/2013 11:35

אורייי❤❤❤
מזל טוב!
את בבחירת העורכים!
כל כך מגיע לך!
כל הכבוד לך וממש אהבתי את הסיפור , הוא מעלה כמה מחשבות לראש(;

28/06/2013 12:14

מוכשרת!
כל הכבוד על בחירת העורכים!
סיפור מעניין, מושך ומעורר מחשבה, כמו תמיד!

29/06/2013 15:25

סורי שהגבתי מאוחר אבל הכתיבה שלך…
היא גרמה לי להמשיך לקרוא!
את יודעת איך לשכנע את הקורא וזאת תכונה טובה…(;
למה בעצם צריך למות?!
את יודעת כמה אנשים היו רוצים להיות במקומינו?
אנשים שמתו סתם! על משהו ממש שטותי…
אם זה ריב על חניה שהתגורר למכות, ואיזה שקט שאדם צעק בשכונה…
תחיו כל עוד שאתם צעירים! אחר כך?! כבר תאחרו את המועד (:
את כותבת מאוד יפה!
Love you! .xx
lian…;)

29/06/2013 16:13

תודה ליאן, מייק ואביג׳ולי ❤

29/06/2013 22:51

זה בבחירת העורכככככככים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כל סיפור של אורי צריך להיות בבחירת העורכים!
מה לעשות שלעורכים אין תמיד מוח והם לא בוחרים בך XDDD
(סתם הכול בצחוק.)

30/06/2013 06:12

די את מושלמת ואני אוהבת אותךך ❤ את מפרגנת תמידד (:
ושוב תודה לכולם! 3:

01/07/2013 00:48

גם אני אוהבת אותך ❤ ואי אפשר לא לפרגן על כול סיפור שלך! (אגב, יש לי פרק חדש של אהבה היא לא כמו באגדות, פרק 2 שהתחננת עליו כל כך. :)

01/07/2013 03:53

עאעאעאעא הלכתי לקרוא!!

02/07/2013 01:57

את באמת מאמינה בגילגולים? סתם מתוך סקרנות…

10/07/2013 22:20

האמת שכן.. אבל אני אשמח אם תגיב/י לאיכות הסיפור עצמה. תודה.

15/07/2013 08:16

גורם לך לחשוב…

16/07/2013 12:37

ואו זה כזה עמוק
וממש אהבתי זה גורם לי להעריך כל רגע:)

28/09/2013 12:40

נפלא בלי ספק. אני לא אגיד שאין לי מה לומר חוץ מ"וואו", אז אני אגיד שאין לי מה לומר חוץ מ"הידד!". מה שכן, הרבה דברים מהסוג הזה הם דברים שכשאתה חושב עליהם אתה חושב שאתה הראשון (או יותר נכון, חושב שאתה הראשון שביטא אותם) ואז אתה מגלה שיש עליהם ספר. כמו שקרה לי כחשבתי על צופן גאוני וכמעט בלתי ניתן לפיצוח, ואז חקרתי וגיליתי שזו האניגמה. אז אל תיעלב/י, אבל אולי זה גורם לאחרים לחשוב אבל לא לי, שהסוגיה הזו עלתה במוחי פחות או יותר כשהייתי בן ארבע ומתוייקת שם עד היום. מה שכן, אני עדיין לא יכול להכחיש שכתיבה שלך (אני בשום אופן לא אגיד 100ממת או "תמשיכי!") מפעימה ועמוקה בלי ספק. חוץ מזה, הידד שוב.
בכבוד רב (ובתשואות),
אינטלקטואל חביב.

09/11/2013 10:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך