אני שונא את חיי הרווקות

05/03/2016 712 צפיות תגובה אחת

אניי וחברה שלי נפרדנו. "נפרדנו", היא נפרדה ממני הבת זונה. אני כ"כ מתגעגע אליה.
אני לא בדיכאון או משהו הומאי כזה אבל אין לי כוח לצאת מהבית. יאו ויובל טוחן לי במוח שנצא נכיר בנות נזיין כמו פעם לא זוכר מתי זיינתי. אני בקשר עם לילך מאז שצמחו לי שערות בבית שחי בערך. ואת לילך לא מזיינים עם לילך עושים אהבה. ואז הוא זרק משהו על זה שלילך במילא לא הייתה מציאה והיא גם קצת השמינה בזמן האחרון ככה בירכיים והרגשתי איך כול הדם עולה לי לראש וניתקתי לו בפרצוף.
יום למוחורת הוא דפק לי קטע מסריח. הוא התקשר אלי ואמר שאני ירד למטה בקול לחוץ כזה שלא שמעתי מאז שההורים שלו התגרשו שהיינו בני 15. דפקתי על החלון של האוטו שלו "מה קורה?" שאלתי לחוץ קצת. "כנס לאוטו". התיישבתי לידו והוא התחיל לנסוע. "לאן נוסעים" שאלתי כבדרך אגב.
"לבר" הוא זרק עלי חולצה וג'ינס. אני שונא אותו.
בכניסה לבר התאפקתי לא לשים את הידיים על האוזנים אבל בחייאת למה כ"כ חזק המוזיקה? אי אפשר לדבר בלי לתקוע למישהו את הפה בתוך אוזן.
יוני ואלון ישבו בשולחן ליד הבר. "סוף סוף נפרדת מהשרמוטה!" יוני אמר והרגשתי שבא לי להרוג אותו. זה שנפרדנו לא אומר שעכשיו אני שונא אותה ואתם צריכים לשנוא גם. "כן כן" חייכתי במובכות והשמן הזה טפח לי על הגב "יאללה שוטים" יובל ניסה להציל את המצב. "אחי אני נהג תורן" אמרתי ליובל שהוא החליק לעברי וודקה לימון "בסדר אחי יכבד נחכה איתך עד שתרד ההשפעה" ראיתי רק את הפרצוף המודאג של אימא שלי מול הפרצוף אבל היא נעלמה בשוט השלישי. אלון היה כבר בשוט השישי והזין הזה עדיין נשאר במעין פאסון. יש לו קטע מעצבן שהוא לא משתחרר לגמרי כיאילו יש לו איזה מוניטין שהוא צריך לשמור עליו. טוב הוא טייס. יש לו בנות כמו מים ואין לי מושג איך הוא משיג אותם ככה עם האדישות שלו. אולי בנות אוהבת את זה. או שהוא פשוט מספר להם שהוא טייס ואז הם פותחות את הרגלים כיאילו זה היה הקוד לתחתונים שלהם. ויוני..יוני סתם שמן. כיאילו חולה על הילד הזה אבל מסכן מפוצץ בידידות שלא רואות שיש לו צרכים מינים. טוב מבין אותן הוא פצצה בלתת עצות בלעדיו אני ולילך היינו נפרדים אחרי חצי שנה. ויובל הוא אח אני מת עליו אם הייתי בת הייתי קופץ עליו אבל יש לו חוסר טקט בקטע מפחיד. אני זוכר שסיפרתי לו שגילו לבת דודה רחוקה שלי סרטן קטלני והוא שאל אם נשר לה השיער לא עניתי והוא אמר יופי בהקלה אתה יודע איך קרחת זה מוריד זקפות בשבילי. האלכוהול עלה לי לראש והתחלתי לשים לב שיש בנות בבר והם נראות טוב חשבתי לעצמי אם ההורים שלהן יודעים שהן מתלבשות ככ חשוף הולכות לבר רוקדות כמו שרמוטות ואז איזה בחור פותח אותן ככה כול שישי. זה מגניב יש להן מעין זהות כפולה-ילדות טובות ביום שרמוטות בלילה. צריך לעשות על זה סרט. מבט קטן הצידה הראה לי שאלון מתלטף עם איזה בחורה איכותית בצד. איזה בחור חלקלק. יובל דיבר עם איזה בחורה רוסיה רזה ואחרי איזה דקה מצאתי אותה נצמדת אלי. יובל הזה!!
היא הזמינה אותי למלון שלה ואמרתי לעצמי יאללה נו קצת סקס לא הרג אף אחד. החזקנו ידיים בדרך לחדר שלה והרגשתי שאנחנו כאלה חמודים. קראו לה לנה והיה לה מבטא רוסי כבד. היא הייתה קטנטונת ופיקפקתי בעובדה שהיא מעל 18. כן אני צמא לקצת מגע אבל וואלה לא נוגע בקטינות. יש לי אחות קטנה ואני רוצה להאמין שאף אחד לא מזיין אותה. אוי ואבוי לבן זונה. היא טענה שהיא 18. בסדר נאמין לה. נכנסו לחדר שלה והיא התנצלה על הבלאגן וסידרה את הבגדים בעירמה בצד החדר. הכמות של החזיות והתחתונים שהיו זרוקים גרמו לי לחשוד שאולי היא תגבה ממני תשלום שנגמור פה. התנשקנו קצת על המיטה והרגשתי חלוד רצח. כיאילו הייתי כ"כ רגיל לבחורה אחת שכול אחד היה יודע מה השני אוהב ומה לא ועכשיו אני ניצב פה מול בחורה חדשה ולא יודע מה עושים. רציתי להתקשר ליובל לבקש עצות אבל אני יהיה הבדיחה של החברה אח"כ אני רואה את זה. היא התפשטה במיומנות מפתיעה והיה לה גוף כ"כ קטן ומתוק שפחדתי לגעת בה. היא נשיקה אותי בצוואר ולחשה לי דברים מלוכלים באוזן והייתי חייב לפתוח את העיינים כי המבטא הרוסי הכבד שלה גרם לי לחשוב שאני הולך לזיין איזה קופאית בסופר. מפחיד. הורדנו בגדים תחתונים היא עלתה מעלי "תביא קונדום" שמעתי מה שהיא אמרה אבל בכול זאת אמרתי "מה מה" "קונדום קונדום יודע מה זה?" תאמת שאני לא הייתי משתמש בקונדומים. היינו על גלולות. "אין לי" אמרתי מפודח. אני לא מבין רווקים כיאילו מסתובבים עם קונדומים עליהם כיאילו כול רגע הם אמורים לזיין מישהי? "בסדר תגמור בחוץ" מה זה תגמור בחוץ? הורדתי אותה ממני. אני לא מבין היא לא למדה חינוך מיני? לנה יש דבר כזה שנקרא טיפות אהבה זה אומר שיוצא קצת זרע גם לפני שהגבר גומר. רציתי לכלוא את לנה שלא תצא לעולם ותגיד לגברים תגמור בחוץ. שלא נתחיל לדבר על מחלות. מה יודע כמה בחורים תמימים כמוני לנה לוקחת לחדר שלה. ראיתי כבר את הסרט בראש לנה נכנסת ממני להריון והיא חוזרת אלי לבקש דמי מזונות ואין לי שקל על התחת אז אנחנו מתחתנים ואני מגדל איתה את הילד ואז אנחנו נפגשים עם לילך ברחוב והיא צוחקת עלי שאני אבא בגיל 22 ובא לי למות. לנה הייתה נראת עצובה כמו ילד שלקחו לו את הסוכריה. היא שמה את הראש על החזה שלי וליטפת לה את השיער היא הייתה כ"כ קטנה והרגשתי קצת כמו אבא שלה. יובל התקשר אלי שאני יבוא כי יוני מקיא את חייו ואין לו מושג מה לעשות. נפרדתי מלנה בנשיקה קצרה "תשמרי על עצמך" אמרתי והיא חייכה כזה חיוך תמים. נתתי לה צביטה קטנה בתחת כדאי להציל את הגבריות שלי והלכתי במהירות אל הבר.


תגובות (1)

כתיבה מדהימה. את יודעת שאת מדהימה או שאת למגירה? מה שמעניין פה זה לא רק ההומור והתוכן, וכמובן כתיבה נהדרת ממש, זה גם ההתחלה שנותנת אופטימיות ואפור בין שחור ללבן , מעניין עמוק ומרתק הקשר עם לילך והדמויות , והסוף ולפני הסוף שדי שוב פעם מעביר בחילה, לא ברור איך, בעזרת איזשהו אלמנט אולי של ניכור.

04/04/2017 11:51
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך