jasmin
ניסיתי לכתוב בשפה דיי גבוהה, מקווה שהצלחתי. יש לציין שהסיפור הזה נכון רק בחלקו, את הרוב השלמתי למה שהיה יכול לקרות או אולי מה שרציתי שיקרה, לא בידיוק ברור לי.

באותה המסיבה

jasmin 16/08/2014 573 צפיות 6 תגובות
ניסיתי לכתוב בשפה דיי גבוהה, מקווה שהצלחתי. יש לציין שהסיפור הזה נכון רק בחלקו, את הרוב השלמתי למה שהיה יכול לקרות או אולי מה שרציתי שיקרה, לא בידיוק ברור לי.

לא יכולתי, פשוט לא יכולתי להישאר איתו באותו המקום,
באותה המסיבה הצפופה והרועשת.
אולי דקה וחצי אחרי שהגעתי, ראיתי אותו, עומד שם עם בירה ביד אחת, יד של בלונדינית זרה ביד אחרת וחיוך גדול וממזרי האופייני לו.
באותה השנייה, בלי לחשוב או להסס הסתובבתי וברחתי, לא היה לי ברור לאן, העיקר לא שם.
הרעש, האנשים שדחפו, הקור והחושך של הלילה, רק הוסיפו לבלבול שלי, בעודי מנסה לפלס את דרכי בין ההמון כנגד הזרם.
הידיים שרועדות מלחץ בקושי מצליחות להוציא סיגריה מהתיק, בלי שליטה נפלה לי הקופסא ודמעה קטנה, שסחבה איתה זיכרונות, שכל כך ניסיתי לשכוח.
ואז עלתה לי המחשבה, שכשיצאתי אפילו לא חשבתי על זה שהשארתי את רוני לבדה במועדון שלא הבינה לאן נעלמתי. התקרבתי למקום, הסתכלתי סביב לחפש אותה בין האנשים שבחוץ..
חיפשתי את הפלאפון להתקשר אליה שתצא, אבל אז נזכרתי שהשארתי אותו אצלה..
הבנתי שאני חייבת להיכנס כדי למצוא אותה.
נכנסתי, עמדתי שם בכניסה, לא מעזה להתקרב עוד צעד.
הרגשתי שיש מולי מעין קיר בלתי נראה, שמפריד ביני לבין שאר המסיבה, המתחיל בדיוק עוד צעד ממני.
אז רק עמדתי שם, עמדתי, על קצות האצבעות והרמתי את הראש בתקווה למצוא את רוני.
הרבה פנים מוכרות שניסיתי להימנע מהן, קלטו את עניי המבולבלות.
רוני בדיוק דיברה עם מישהו ופניה היו לכיוני כך שלרגע המבטים שלנו נפגשו, היא הרימה גבות בחיוך, אני רק סימנתי לה לבוא.
בעודי מחכה שרוני תיפרד ותבוא,
גבר זר ורחוק, שחום, גבוה וכחול עניים, חייך אליי וקרץ, חייכתי בחזרה.
הוא התקרב צעד קטן בזמן שעניינו מלוכדות, הושיט יד, נגע בכתף של חברו שהיה עם הגב אליי, והצביע עליי.
לא באמת הבנתי למה באותו הרגע, כנראה רצה לספר עליי לחברו, בקטע גברי טיפוסי שכזה. אבל חבר שלו הסתובב, ראה אותי ופניו התחוורו, הפרצוף שלו היה מופתע כמעט כמו שלי ואני רק חשבתי לעצמי, איזו טיפשה אני, איך לא זיהיתי בכלל שזה הוא.


תגובות (6)

ואואו אחד הסיפורים היפים! איזה כתיבה מדהימה, אני בטוחה שיש לך כישרון ענקי ואת חייבת לנצל אותו את שומעת? כתיבה כול כך יפה ומדהימה, כול התיאורים האלה, "הרגשתי שיש מולי מעין קיר בלתי נראה שמפריד ביני לבין שאר המסיבה" זה מדהים. אפילו התיאורים הקטנים שמוסיפים ותורמים לסיפור כמו "עמדתי, עמדתי על קצות האצבעות והרמתי את ראשי" או "ראה אותי, ופניו התחוורו, היה לו מבט מופתע כמו שלי" זה משפטים כול כך יפים! כול הכבוד. מהמם. אשמח גם עם תקראי סיפורים שלי :)

16/08/2014 23:36

וואו תודה רבה אני כיף לקרוא תגובה כזו! ובשמחה אקרא את הסיפורים שלך:)

16/08/2014 23:45

לא הבנתי את הסוף…
אולי אני דבילית או משהו, אבל אני אשמח להסבר.
יפה בכל מקרה, הכתיבה ממש טובה!

17/08/2014 00:13

    הסבר לסוף- היה מישהו במועדון שלא הכרתי, והוא חייך אליי וקרץ, חייכתי בחזרה וזה סתם היה פלרטוטים רגילים של מועדון כזה, אבל, הוא עשה את זה כי הוא ידע מי אני ולכן הוא ישר אמר לחבר שלו והצביע אליי כדי שיראה אותו, כי החבר שלו זה היה מי שעליו מדובר מתחילת הסיפור, מי שלא רציתי לראות וברחתי ממנו.

    17/08/2014 00:26

    אהההההה
    חשבתי ככה, אבל לא הייתי בטוחה. עדיף לשאול מאשר להיראות דבילית עוד יותר…
    זה אמיתי?

    17/08/2014 00:29

כדי שיראה אותי***
וזה אמיתי רק בחלקו

17/08/2014 00:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך