המעודדת
עד כמה שאני אוהבת לכתוב סיפורים, העובדה שאף אחד לא קורא אותם מבאסת אותי מאוד.. הייתי אומרת תהנו אבל אין למי לומר... :(

בובות

המעודדת 10/10/2013 590 צפיות 2 תגובות
עד כמה שאני אוהבת לכתוב סיפורים, העובדה שאף אחד לא קורא אותם מבאסת אותי מאוד.. הייתי אומרת תהנו אבל אין למי לומר... :(

ג'טק, אנדי ורינה רקדו תחת כדור הדיסקו המנצנץ. ג'וני ג'ו ודניס עמדו ושתו משקה אלכהולי כנראה.ג'סיקה וד'ק לא נראו באיזור, כנראה הלכו לשירותים ואחרונים חביבים, היו ג'ניפר וג'וי שרקדו ביחד. צמודים זה לזה והתנשקו נשיקות חטופות.
אתם כול כך כבדים שזה עצוב אמרה ג'טק. מה שתגידי חייכה דניס וג'קט חזרה אל רינה ואנדי.לפתע האורות נכבו. המולה ופאניקה הייתה בכול מקום. תורנו אמרה דניס. ג'ני? שאלה רינה. ג'ניפר ניגשה אל אחותה הקטנה וג'וי הלך לג'טק. רעש זכוכית נשמע. כדור הדיסקו נפל. אני חושבת שזה יותר גרוע ממה שאתם מתמודדים ממנו ביום יום אמרה דניס.
למה את חושבת שזה שונה? שזה קשה יותר מהמקרים הרגילים?שאל ג'וני. כי לא משנה מה היו המקרים שלכם, שלי היו הרבה יותר גרועים אמרה ופנייה עטו הבעה רצינית.
פיספסנו את הכיף? שאלה ג'ק שהופיעה משום המקום. אה! נשמעה צעקה. פיגוע טרור אמרה דניס. אנדי! צעק ג'ו. בחייך…אמרה. הוא נתן לה מבט אחד מתחתנן והיא הוציאה את ג'טק ורינה מהביניין. יופי אמר ג'וני. זה ג'ורג וריסטל… לפחות זו לא טל אמרה ג'ניפר. היי היא הייתה האחות של אמא שלי! אמר ג'ו. ועכשיו המאהב שלה הוא האויב המושבע שלנו אז זה לא ממש משאיר לנו הרבה אופציות אמרה.
ג'וי התקרב לעבר ריסטל, נתן לו בעיטה בגב ולקח את הנערה למקום בטוח. בינתיים דניס וג'וני נכנסו לתמונה ווידאו כי הוא לא מתאושש. ג'וני וג'ו כבלו אותו והביאו אותו למשטרה שנקראה למועדון.
זה מה שקורה כשאתה מבלה במועדון לילה אמרה ג'סיקה. ג'ס? שאל ג'וני. איפה היית כול הלילה. אגרתי כוחות. אפשר לומר.
רעש חזק נשמע והגג התרסק לתוך המועדון. ברגע האחרון ג'ניפר דחפה את ג'סי וג'ק משם ונקברה תחת ההריסות. לא! צעק ג'וי והתחייל לחפור כשדמעות עולות בעיניו. מסוק התקרב אל הגג הוריד סולם ועם הסולם באה גם מתנה. איש לבוש בשחור. הוא תפס את דניס מאחורי זרועותיה והרים אותה.לא! אמרה ג'ק ותפסה ברגליה.
מה לעזאזל קרה כאן כרגע?! שאלה אנדי שנכנסה בדיוק לבדוק שכולם עדיין חיים. פאלפון צלצל. הלו הרים ג'וי. נכשלת אמר קול עמוק של גבר. לא…. לא! לא! בבקשה! היא אחותי הגדולה! גורלך נחרץ. נתראה בוצאה להורג. פניו של ג'וי קפאו. הוא כבר לא חפר אחרי ג'ניפר. הוא פשוט עמד על בירכיו ולא זז. ג'סיקה התקרבה להריסות ומצאה במהירות את ג'ניפר. ג'ניפר! ג'ניפר! ג'ן! צעקה ג'סיקה אך ללא הועיל.
חייבים להביא אותה לבית החולים אמר ג'וני. את שנביא אותה לשם היא כבר תמות. לא חת המשמרת שלי אמרה ג'טק ונכנסה עם אופנוע הטורבו.
אתה לא יכול להמשיך להוציא אותי מדברים רק כי אתה חושב שזה מסוכן מידי. אני יודעת להילחם. אני לומדת להילחם ואני גדולה מספיק ל… ג'וי? פתאום היא שמה לב שהוא לא מקשיב לה. לא נע ולא זע. מה קרה לו? שאלה בדאגה ופניה התקמטו. אנחנו נדאג לו ג'ט, פשוט תדאגי להביא את ג'ני לבית החולים. ג'טק העיפה מבט אחרון באחיה הגדול ונתנה לג'וני להניח את ג'ניפר על אופנוע הטורבו. שנייה לפני שג'טק עלתה על האופנוע ג'וי קם ואמר חכי. הקוד הבין שלקחו את דניס. הם עומדים להרוג אותי. סעי! צעק עליה ג'וני. סעי!
בפנים דואגות ופחד בליבה היא נסעה כשג'ניפר קשורה מאחוריה. ג'ניפר הוכנסה לניתוח ולאחר כשלוש וחצי שעות בושר כי תשרוד.
אנחנו אומנם גיבורים, אבל גם לנו יש את מגבלות החיים אמרה ג'טק בעצב.
התיישרתי במיטתי. זיעה חמה ניגרה ממצחי ועלל פנייה ארשת של פחד. עוד חיזיון? שאלה ארוסתי אלמה. אפילו לא הבטתי בה. היא ידע שזה היה עוד אחד. אני בחיים לא ראיתי את האנשים הללו אמרתי בבלבול. כלומר, איך אתה יכול לחלום כול ליהל על אנשים שמעולם לא פגשת? זה כאילו הם חיים בתוך הראש שלי. כאילו הראש שלי הוא סרט. החיים הם סרט אמרה באנחה אלמה וניסתה למצוא תנוחה נוחה במיטתנו.
הגב שלי כואב התלוננה. כן…אמרתי וחזרנו לישון.
נסעתי כארבעים דקות עד שהגעתי לפסיכולוג שלי, מורגן ללוי. אתה יכול לתאר לי את הדמויות ביקשר מורגן. כן אני מניח אמרתי.
יש את ג'סיקה. שיער ארוך, אדום כמו אש. עיני טורקיז כחול ששובות אותך ובדרך כלל הולכת עם מכנסי טרנינג לבנים ואפוד הצלה ירוק.
את מי עוד אתה יכול לתאר לי? שאל.
יש את ג'וני, שהוא החבר של ג'סיקה. ג'וני תמיד נושא איתו מעין גרזן או כידון כזה… יש לו שיער שחור קוצני, עיניים חומות כהות, כמעט שחורות, גוף חסון, חטוב ושרירי והוא די גבוה עם קעקוע על זרוע ימין. בדרך כלל הוא לובש גופייה אדומה ומעין חגורת סרבל כתומה וחבל. מיכנסיו חומים ומגפיו שחורים. יש לי קוצב לב כך שהוא מגנטי כזזה.
זה תיאור מאוד מורכב אמר מורגן. מה עוד אתה יכול לספר לי. יש את ג'ו. מכנסיים לבנים, גופייה ירוקה, חגורה שחורה ושיער שחור חלק. הוא וג'סיקה היו ]עם חברים ולג'וני יש לפעמים עדיין חששות בקשר אליהם אבל הוא בהחלט לא מראה אותם. ג'ו הוא החבר הכי טוב של ג'וי. אמא של ג'ו היא מולאן ויש לו אח קטן בשם ג'ייק. אחותה של אימו עברה לצד "האפל" ומאוהבת בריסטל, שהוא יצור העשוי מקריסטלים סגולים וורודים. ריסטל עובד עבור ג'ורג'.
מה עם ג'וי? אתה יכול לתאר לי את ג'וי? שאל מורגן. איזו שאלה עניתי.
ג'וי לובש חולצה אדומה, מכנסיים ירוקות, חגורה ונעליים חומות ויש לו שיער מתולתל שחור קצר. החבר הכי טוב שלו הוא כמובן ג'ו (הם גדלו ביחד) והחברה שלו זו ג'ניפר הקרויה גם כג'ני או ג'ן. גם ג'ו וגם ג'וי הם שרירים אבל לא כמו ג'וני שארשת פניו היא גם קשוחה.
ספר לי על ג'ניפר ביקש מורגן. אין הרבה מה לספר אמרתי.
שיער אדמוני, עיניים סגולות, בד"כ לובשת חולצה צהובה פרחונית ומכנסי שלושה רבעים צמודים צהובים עם מגפיים וורודות גבוהות. היא הולכת עם קוקו גבוה ויש לה אחות קטנה, רינה. ג'ניפר היא החברה של ג'וי ואחותו של ג'וי ואחותה של ג'ניפר הן החברות הכי טובות (ג'טק ורינה).
אתה בטח רוצה לשמוע על רינה נכון? שאלתי אותו. קראת את מחשבותי אמר.
ובכן, לובשת שמלה וורודה בהירה, שיער חום עם גוונים זוהרים עד הכתפיים (היא צבעה), נמוכה, פנים עגולות וחיוך כובש, עיניים סגולות אפורות והיא עבר ניתוח במפשעה כך שמלבד אחותה אף אחד לא יודע שיש לה תחשובת שמחברת את אגנה וכול מה שמתחת ביחד. ג'טק היא חברתה הטובה ביותר כמובן.
עכשיו, ג'טק היא אחותו הקטנה של ג'וי ושל דניס. יש לה שיער חום ארוך ועיניים חומות בהירות. בדר"כ היא לובשת חולצה וורודה עד המרפקים, מכנסי ג'ינס וורודת בהירות ונעלי עקב שחורות. היא רק התחילה ללמוד להילחם ופוחדת מהרבה דברים.
הדניס הזאת מאוד מעניינת אותי אמר מורגן. מה תוכל לספר עליה? שאל.
יש לה שיער ג'ינג'י ונראה שהיא צבעה את הקרקפת טיפה בחום בהיר. היא הולכת עם צמה ארוכה שעובר את ישבנה והולכת עם מגפיים סגולים גבוהים, גופייה וורודה וחצאית צהובה עם נרקודות וורודות מלאות וריקות (חצאית מיני). יש לה עיניים בצבע טורקיז ירוק והיא הכי רחוקה מלהיות זונה.
דניס היא אחותם הגדולה של ג'וי וג'טק וחברתה הטובה יותר היא ג'ק.
לג'ק יש שיער ארוך שחור שאסוך לקוקו. יש לה פוני מעצבן והיא אף פעם לא מוצאת זמן להסתפר. יש לה עיניים כחולות בהירות והיא לובשת חצאית מיני תכולה, נעלי בובה תכולות וחולצה ארוכה תכולה (בקיצור הכול בצבע תכלת אצלה!).
ולבסוף יש את אנדי. לפי השם אפשר לומר שיש בה משהוא קשוח. יש לה שיער כתום כמו גזר שאסוף לקוקו צד, לרוב היא לובשת שמלות, תמיד עם שפתון וחיוך מיליון דולר וצבע עיניה ירוק תכלכל עמוק. קשוחה בטירוף מאחורי כול התכשיטים וההתנהגויות הילדותיות של פרחה.
עוד מישהו? שאל מורגן. טוב… הירהרתי.
יש את איילה, שהיא בת דודה של ג'ו. במהלך קרב היא איבדה את כף רגלה ונאלצו לכרות אותה עד לברך. אחותה אנג'לינה שנקראת גם אנג'י ואנג' איבדה כמה אצבעות במהלך מחנה עינויים.
אה, ויש את אנה שגם היא בת דודה של ג'ו. יש לה שיער בלונדיני אסוף לקוקו, מכנסיים סגולות וגופייה תכולה. עיניים כחולות, יודעת לעבוד עם מכוניות וג'ורג' הוא האבא החורג שלה. יש לה שני אחים קטנים שאת שמם אני לא יודע ועוד אחות גדולה ותאומות בערך בגילה. לאחות הגדולה קוראים צ'לסי. ולתאומות קוראים מישל ונדיה. מישל יצאה בסדר, אבל נדיה יצאה נוראית כמו אביה ולכן אנה ומישל עזבו.
וישנה גם את קורל…יש לה שיער כול כך בלונדיני שהוא לבן. כמו לאנג'לינה ואיילה. היא לובשת מעין ווסט סגול על גופייה לבנה ומכנסיים חבנים. יש לה נעליי עקב סגולות ו.. האחרונה שאני יכול לחשוב עליה היא האנה. היא אחותו הקטנה של ג'וני. מלבדה יש לו עוד אח קטן. ג'ינג'י. מק אני חושב… הוא קטם כזה, מסתובב עם סכין להגנה עצמית. גם להאנה יש שיער כול כך ג'ינג'י שהוא לבן אבל לעומת הבנות האחרות הוא קצר ולא ארוך. לא ראיתי את קורל, מישל, אנה, איילה, אנג'לינה, מק, ג'ייק ונדיה אבל כול השאר אני רואה כול חלום.
זה הכול? שאל. כן עניתי. אתה בטוח? שאל מהורהר. אני אמור להסס? שאלתי. טוב פגישתנו תמה אדון רוקילד. רגע, אבל לא אמורות להיות לנו עוד עשרים דקות? שאלתי. עכשיו כבר תשע שלושים וחמש אדון רוקילד. השעון שלך מאחר אמר ויצא מהחדר במהירות. וואו הזמן עובר מהר חשבתי.
בדרך ראיתי את מורגן נכנס למשרד המנהל. רעש של דלת כבדה נגררת נשמע. החלטתי להיכנס ולעזור לו אבל כשהגעתי לחדר הוא לא היה שם. רגע? מה זה שם? מאחורי כוננית הספרים הייתה דלת ירוקה כבדה פתחתי אותה בזהירות. משהוא מסריח כאן, וזה לא רק ריח הביוב המצחין.
נכנסתי והדלת נטרקה בחוזקה. ראיתי את צילו של מורגן יורד במדרגות באפלה השוררת ועקבתי אחריו. הרגשתי כמו ג'ו במעקב אחרי נוכל.
ירדתי למטה בזהירות וראיתי דבר לא יאומן. אנשים כלואים בתאי סורגים ירוקים. חיכיתי שהוא יעבור את מסדרון התאים ואז התקשרתי למשטרה. אין קליטה. לעזאזל!
חיפשתי משהו לפתוח את התאים אבל לא מצאתי דבר.
מי שם?! צעק מורגן וחזר למסדרון הסורגים. התחבאתי מהר ליד המדרגות מאחורי קיר וארזים כשלפתע שתי ידיים חסונות אחזו בי והביאו אותי למורגן. הם שלחו אותך הא?… חייך.
אתם יכולים לצאת עכשיו! חבורת טיפשים…סינן. אל מי אתה מדבר בדיוק אמרתי תוך כדי מאבק באיש.מה זאת אומרת? שאל. זה לא כימיה או משהוא. אתה לא צריך לחבר אחד ועוד אחד ולפחד שהתוצאה היא לא שלוש מורגן. אל- מי- אתה- מדבר? דיברתי אליו כאילו היה עליג.
אל קורל כמובן. אנג'לינה, אנה, צ'לסי ומישל. לא נשכח גם את נדיה ומק….
הדמויות בחלומות שלי? איך הם קשורות?
הו ידידי כבר חשבתי שהבנת עד עכשיו. הרי זה לא כימיה ציטט אותי. אתה לא צריך לעשות אחד ועוד אחד וללפחד שהתוצאה היא לא שלוש. נכון?…
קימטתי את אפי ומצחי בכאב. מה קרה לך? שאל מורגן. כאב ראש אמרתי. זה בא בגלים בגלל המעבר בין העונות. שום גלים ושום עונות! זה הדמויות שמנסות להזהיר אותך, או אולי לצאת…
מה אתה תעשה בי עכשיו שאלתי?
מורגן הסתכל על האיש והוא נתן לי אגרוף בפני שעילף אותי.
כשהתעוררתי הייתי כלוא כמו שאל האנשים בתאי הסוגים הירוקים. השעות עברו וגוועתי ברעב ובצמא. הוא לא אמור לדאוג שנישאר בחיים או משהוא כזה? שאלתי בייאוש וגרוני היבש השתעל קלות.
לפעמים הוא שוכח, לפעמים הוא לא רוצה רוצה, לפעמים זה בגלל חדש ולפעמים פשוט אין לו זמן בחורה עם שיער חום קצר שצבוע לאדום. לתת לנו אוכל?! שאלתי.
איך קוראים לך? שאלה. בן עניתי. לך? שאלתי בחזרה. ברי ווסטצ'ר. נחטפתי לפני שבעה חודשיים אני חושבת…
מה חדש בעולם בחוץ? שאלה. מייללי סיירוס הוציאה להיט חדש. ארוסתתי, אלמה אוהבת אותו מאוד.
מה עם סלינה? שאלה. כול כך עברה את זמנה אמרתי. ג'ונאס? המשיכה. לא שמעתי על התקדמות. אז לא הרבה אני מבינה… אמרה בעצב.
מה איתם? למה הם לא מדברים? שאלתי את ברי. חלקם איבדו את הרצון לדבר, חלקם את התקווה וחלקם לא רוצים להראות את מה שג'נטר עשה להם בפה. מי זה ג'נטר?
האיש שחטף את כולנו אמרה. מורגן? שאלתי. כנראה…
רעש טריקת דלת נשמעה. סוף סוף נזכרו להאכיל אותנו? חשבתית לעצמי.
קיבלתי פרוסת לחם וכוס מים חד פעמית. אתה יודע, אנחנו 70% מים. אני לא חושב שאם כוס חד פעמית של מים פעם ביום אני אשרוד. ובטח לו עם חתיכת לחם יבש שמצאת באשפה!
זרקתח את החתיכה אלי ברי והיא טרפה אותה.
האיש התקרב ונעץ בי מבטו. היה לו במט של ערפד. עם ניבים והכול.
הוא התקרב אלי עוד ועוד עד שנאלץ לפתוח את השאר בשביל להמשיך. יכולתי להרגיש את נשימתו. לראות כול נים ונים בעיניו הנפוחות. הוא נתן לי עוד אגרוף והתעלפתי בשנית. ברי צעקה אבל כבר היה מאוחר מידי. בעוד כמה דקות אתעורר ומי יודע מה יקרה לי אז?


תגובות (2)

אני קוראת אותם ( -:

13/10/2013 03:07

תודה :))

14/10/2013 04:34
19 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך