Unreal
נכון, יפה זה לא, אבל רציתי להיעלות ואם הגעתם לפה אז אז גם קראתם. ואם קראתם עד הסוף סימן שזה עניין אתכם, אז אולי סוף סוף הצלחתי במשהו ?

בעייה גולשת במורד הגרון

Unreal 08/06/2016 635 צפיות 5 תגובות
נכון, יפה זה לא, אבל רציתי להיעלות ואם הגעתם לפה אז אז גם קראתם. ואם קראתם עד הסוף סימן שזה עניין אתכם, אז אולי סוף סוף הצלחתי במשהו ?

זה קרה מהר כלכך מהרגע שבו הנחתי על לשוני את הגלולה הראשונה ועד הנשימה האחרונה, המצמוץ האחרון, המבט האחרון, הדמעה האחרונה שזלגה לי על הלחי.
כל גלגולה שגלשה במורד גרוני הזכירה לי סיבה נוספת למה החיים הם לא לכל אחד וכמה שאני לא כל אחד.
איך שהכל התחיל אי שם כשעוד הייתי קטנה כלכך אבל ידעתי שאני לא טובה מספיק, או ביום ההוא כשהתחיל החרם חסר הרחמים שגזל שנים מילדותי,השינאה העצמית הפרעות האכילה ועוד גלולות רבות ונוספות …
אני מניחה שאם למישהו היה אכפת ממני המעשה הזה היה נחשב לאגואיסטי, אבל האם נחשב הוא עדיין כזה אם לאיש לא אכפת ?
העולם הזה פשוט היה אכזרי מידי בעבורי, אינני מסוגלת לספוג רוע וכאב, אני חלשה.
והחתכים האלה שדם זרם דרכם אך אין הבעיות טפטפו איתו החוצה.
ופרפר הגמילה שצויר על מפרק ידי כבר מת עשרות פעמים כנחתך על ידי בחוסר רגישות כשהסכין חזרה וחתכה, כי ההתמכרות הקטנה שלי היא הקירבה למוות.
וכשזה הכה בי כי בעצם אם המוות מושך אותי כלכך, למה שלא פשוט אלך אליו, הרי החיים נגמרים בכל מקרה בשלב מסויים, אם כלכך רע לי, למה שלא אשים לזה קץ כבר עכשיו ?
אז פתחתי את המגירה הקטנה שבה הוכנו עוד מבעוד מועד קופסאות מלאות בגלולות וקפסולת קטנות של תקווה להעלם אי שם באיבוד.


תגובות (5)

הצלח

08/06/2016 01:34

הצלחת ובענק זה היה פשוט סוחף כזה. ויש ימים שיראו כמו גהינום ויהיהיו גהינום. אבל הם עוברים בסוף הם עוברים כי להכל יש סוף. אני פה בשבילך

08/06/2016 01:36

"לא טובה מספיק"
צמד מילים פשוט מאוד שחוזר על עצמו, אבל יש בו המון משמעות כשהוא חלק מהקטע, זה לפחות מה שמשך את תשומת הלב שלי

08/06/2016 01:53

תודה ענקית לשניכם אוהבת ????

08/06/2016 15:37

כתבת ממש יופי, למה את חושבת שלא? זה נורא עצוב, סיפור אמיתי?
נ.ב. כתבתי לך הודעה ואולי שלחת לי (ואולי לא) אבל אם שלחת זה היה טעות במייל, סורי. עכשיו עידכנתי אותו אז את יכולה לשלוח שוב. ושוב תודה רבה <3 ותוכלי גם את לדבר איתי, אולי אוכל לעזור (;

08/06/2016 21:12
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך