אני יודעת שזה לא סיפור אבל גם אני לפעמים צריכה לפרוק מטען אשמח אם תגיבו

דברים משתנים

04/07/2014 537 צפיות אין תגובות
אני יודעת שזה לא סיפור אבל גם אני לפעמים צריכה לפרוק מטען אשמח אם תגיבו

אני לא יודעת אם אני נוהגת נכון לא פעם הזדמנה לי אפשרות ליהיות מה שכולם אומרים שכל כך טוב, מקובלת. כולם אומרים שאם התייחסו אלייך רע ביסודי אתה אמור ליהיות מקובל בחטיבה ובאמת יכולתי אבל..
זה פשוט הרגיש לי לא נכון זה פשוט הרגיש לי לא אני. הייתי בחבורה התקרבתי לילדה הכי מקובלת אבל ברגע דרמטי אחד פשוט לקחתי את הרגליים שלי והלכתי משם התמקמתי בחבורה אחרת שהייתה שונה ב180 מעלות בלי לחשוב בכלל כי לי היה ברור שאין משהו אחר וניהיה לי טוב. אבל עכשיו התברר לי שלא התקדמתי לשום מקום אני עדיין דיי בחוץ.. אני מפחדת להיסתמך על 4 בנות כי מהניסיון שלי אסור לתת ליהיות תלוי יותר מדי באף אחד. אני מפחדת שיחזור מצב כמו בשנה שעברה שהייתה לי חברה טובה אחת והיא פגעה ואמרה דברים שהציפו אותי בדמעות ואני נשארתי לבד. אסור לי ליהיות תלויה יותר מדי באף אחת הרי כל מי שאיי פעם התקרבתי אליו פגע בי שיקר לי וגרם לי לבכות אז למה לי? יודעים מה אף פעם לא הבנתי את הקטע הזה של קבוצות לא סבלתי את בחיים שלי מה פתאום אני אחת מהם אף פעם לא עניין אותי לי יות מקובלת וגם עכשיו לא רק מכאיב לי שבגלל שמי שעברה את אותם המתיחות האכזריות ואת אותו החרם ושהייתה איתי שם לאורך כל הדרך פשוט פגעה בי פעם אחת שקרה משהו שלא מצא חן בעיניה היא פשוט התהפכה אמרה לי דברים קשים ופשוט התרחקה ממני.
והכי כואב לי שעכשיו היא מנצלת אותי בדיוק כמו שכולם ניצלו אותה היא לפעמיים פורקת עליי מטען ואחר מנתקת כל קשר כאילו שאסור לה להראות איתי . קשה לי לראות איך היא השתנתה קשה לי לראות שעכשיו היא עושה דברים שלא האמנתי שהיא תעשה ואומרת דבריםשלא האמנתי שהיא תגיד ולא בגלל שזה מה שהיא חושבת בגלל שאם היא תגיד אותם יקבלו אותה באיזו חבורה. בשנה הבאה אני הולכת להכיר את הילדה החדשה ולהסתובב איתה לא משנה לי לאיזה חבורה היא תשתייך מהשיחה שניהלתי איתה היא ניראת לי משהי עם ראש טוב על הכתפיים אני מקווה ששנה הבאה תיהיה פחות מסובכת מזו..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך