הבחירות "המוצלחות"

08/11/2022 253 צפיות אין תגובות

היו אלה ימים של ראשית הסתיו, השמים אפורים ואת האוויר אפשר לחתוך בסכין. אנשים הולכים אבלים וחפויי ראש. מה יהיה? צופים בסקרים וכל אחד מוצא אולי מה שהוא רוצה לראות בשביל הרגשה קצת יותר טובה.
"אה, אולי לא יעברו ולא תהיה הכרעה". לרוב האנשים קשה מאוד, רואים הרבה אלימות בכבישים ואדם לאדם זאב.
כמה פעמים אפשר ללכת להצביע? מה עדיף? אין אמון באף מנהיג זולת אמונה עיוורת במי שמבטיח הרים וגבעות כהרגלו. כי זה מה שהם רוצים לשמוע.
" אה לא יעלו המחירים, יהיה חינוך חינם לפעוטות, יהיה עתיד טוב יותר." בינתיים רוב הציבור מאוכזב ממה שקורה, בעקר עלית המחירים העושה חור בכיס של רוב הציבור. כבר לא רואים שום הקלה באופק וכבר לא מאמינים לאיש. "הן הבטחות זה לא קביל, צריך לקיים אותן." ישנם קשיים מבית ומחוץ! ישנן אזלת יש והזנחה מסבות שהזמן גרם.
כל חברי הכנסת מבטיחים : "יהיו הבחירות, יהיה עתיד טוב יותר, אחדות, רווחה וחינוך לכל.
יפה! חינוך חינם , אפעל להורדת המחירים איטיב עם כולם ורוב הציבור לא מאמין לו לאור מה שקורה בשנים האחרונות.
יום הבחירות הגיע והתוצאות נוראות לדעתה של אילנה ושל רבים כמוה. איך אפשר לתת למפלגות הקיצוניות לשבת בהנהגה, לאיזו מדינה התכוונה הציונות?
חושך בעינים ופחד בלב מהעתיד. הרבה ודאי יעזבו את הארץ אם תהיה ממשלה קיצונית כזו? מדינת הלכה? הליכה אחורה במאות שנים, מי יוכל לחיות כך? הרגשה שנשללו זכויות ואין חופש כי מה שווה המדינה אם אין לאזרח זכויות ושיגבילו אותו אנשים קיצוניים? איך הגיעו לזה?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך