אופק עם שפתיי הדובדבן
להמשיך את הסיפור?

החוקרים *פרק 1*

להמשיך את הסיפור?

תקציר: שיין וברוני הם חברים צעירים טובים. הם מתחילים לעבוד בתור חוקרים פרטיים בשכונה שלהם. הכל מתחיל שהם מקבלים משימה לעקוב אחרי פושע ולדעת את מקום המסתור שלו ולתפוס אותו ברגע הנכון. שיין וברוני מתקשים במשימה ומחליטים להתחפש כל מהלך המשימה כדי שלא התפסו אותם.
פרק 1
״קדימה קח את המזוודות.״ אמר לי שיין כשהוא עוצר את הרכב. יצאנו מהמכונית לקחתי את המזוודות ונכנסנו למלון, קיבלנו חדר קצת קטן וקריר. ״מה זה הקור הזה״ אמרתי ושיין הסתכל בקירות ואמר ״איפה החשמל עכשיו?״ מצאנו מקום שאפשר לחבר את מכשיר הוידאו קשר עם המפעיל שלנו. ״שלום שיין וברוני, אני הגש ישר לעניין״ אמר בראד המפעיל שלנו שהופיע על המסך ״תמיד הייתה זריז בעינינים בראד אולי נדבר על מזג אוויר, אתה יודע קר פה קצת באירופה. אמרתי ממש לא מרוצה מזה. ״בהזדמנות אחרת״ אמר בראד שהוא ממהר להגיד לנו מה לעשות, ״מדובר בבחור בשם און שהוא מנסה לפתח למדינת אוייב נשק סודי״ ״באיזה מדינת אוייב בדיוק?״ שאל שיין שהוא נראה יותר רציני ממני ״זה לא נוגע אליך אתם תעשו את מה שאני יגיד לכם עכשיו. הוא אמור להפגש בשעה 21:00 עם אחד ממפעיליו על גשר הודפס אתם חייבים לחסל אותו בזמן המשימה״ ״לפגוע במפעיל?״ קפצתי עם השאלה ״לא לפגוע במפעיל אנחנו צריכים אותו להמשך מעקב. ״בסדר, אוקי בראד אתה יכול לסמוך עלינו״ אמר שיין ועמד לסגור ״סיום קשר״ אמר בראד והמסך נכבה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך