היריד 2

גיא שמש 29/05/2018 435 צפיות אין תגובות

היה שם ליצן עם אף אדום מפלסטיק, שיער ירוק, פנים צבועות לבן עם כדורים שחורים מסביב לעיניים, ואדומים מסביב לפה. הוא ליהטט בכדורים. קודם שניים, אז שלושה והלאה, הוא הגיע לחמש. האיש שהיה בפינה בחן את הבננה הכבדה שהייתה שייכת בעבר לאחת ממלכות אנגליה, ושלושה שומרי ביטחון הביטו בו מוכנים ל-מה שאולי יקרה. זו הייתה עבודתם. ילד עם שיער מלא בג'ל ליקק גלידה, ואימא שלו עם עגלת תינוק גערה בו כל הזמן על כל שטות. הילד רק היה מזעיף פנים וממשיך בשלו, הוא היה פזור רוח לחלוטין מהיריד הקטן בו היה. אישה נכנסה ועמדה מאחורי האיש שבחן את הבננה. היא הייתה סקסית מאוד, וניכר בה מוצאה הספרדי או המקסיקני. הילד השתעל. עוד לפני שאמו הספיקה לגעור בו, שלפה האישה הסקסית דלי מים, והשפריצה על צווארו של האיש שבחן את הבננה. מים השפריצו לכל עבר ואל הבננה. השומרים הניחו ידיהם על אשכיהם, ועוד לפני שהספיקו לשלוף, ליטפה האישה הסקסית את ראש הגבר ונטלה את הבננה. השומרים נחפזו לעצור אותה, אבל אז עוד כשהכדורים בהם ליהטט היו באוויר, שלף הליצן את הזין שלו והשפריץ לאחד השומרים בראש. הכדורים בהם ליהטט התפזרו לכל עבר. הראש של השומר הוכתם בזרע. שני השומרים האחרים שכחו מהאישה, ושלפו את הזין שלהם מול הליצן, היו חילופי אורגזמות, וגם האישה שלפה שדיים גדולים, והשפריצה חלב בשומרים שהיו עסוקים בליצן. הליצן קיבל מטחי זרע בחמישה מקומות בגוף, שומר אחד קיבל מטח זרע בעינו ושומר אחר באזנו. הילד עם גביע הגלידה הפיל את הגלידה והביט סביבו בהנאה מחויכת. האישה יצאה החוצה מהאולם עם הבננה, החליקה על הגלידה, ונפלה. שמלתה חשפה ירכיים יפות. לילד הייתה זקפה. האישה קמה מיד ונכנסה למכונית שחיכתה לה, ונסעה. הילד ניסה להשיג אותה ולא הצליח. הוא החליט שאישה כזאת בדיוק הוא רוצה כשיגדל. התינוק בעגלה התעורר ובכה.

כל זה קרה כשאני ישבתי בצד השני של העולם, אצלי היה לילה, ותפרתי מעיל לכלב שלי. החורף צריך להגיע, ואני לא רוצה שהכלב יירטב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך