Lili01
אממ כן. עדיין אני נמצאת במחסום כתיבה אז מצטערת על הקטע הגרוע הזה.

הכל לטובה…

Lili01 16/08/2014 785 צפיות תגובה אחת
אממ כן. עדיין אני נמצאת במחסום כתיבה אז מצטערת על הקטע הגרוע הזה.

החיים שלנו מתחלקים להמון חלקים שונים, בכל תקופה אתה עובר דברים שמעצבים אותך וגורמים לך לשינוי רע או טוב. יש רגעים שבהם אתה עם רצון לשבור מוסכמות, להרגיז, להעיז, לאהוב, לתת, לגלות, לדעת הכל מהכל.
בסופה של כל תקופה אתה מגלה עוד צדדים בעצמך, אתה מבין שאתה לא יכול להכריח אנשים לאהוב אותך ואם לא קיבלת אהבה זה אומר שהאדם שלמולך הפסיד אותך, הוא הפסיד מישהו שאוהב, אתה ׳הפסדת׳ אדם שלא.
כל תקופה בחיים היא עוד פרק, וכשדלת אחת נסגרת דלת אחרת נפתחת. בסופו של דבר אתה מסתכל אחורה וכל החלקים מסתדרים לבד. אתה צוחק, הרי זה מה שהחיים לימדו אותך. עד אז תחיה את הרגע ותדע שהכל לטובה.


תגובות (1)

אני לא חושבת שהקטע הזה גרוע בכלל.
אני אהבתי אותו מאוד, מרגישים ששפכת את הרגשות הכנים שלך לתוך הקטע.
גילית תובנה על החיים והצלחת לכתוב אותה במילים שגם יעניינו את הקורא וגם יתנו לו טעם של עוד.
אני דירגתי 4, כי אני לא אוהבת לדרג 5. אין סיפור שהוא מושלם או שיר שהוא מושלם ואין מישהו שניתנה לו הזכות לקבוע כמה טוב הסיפור שלך.
לא השתמשת בהכפלת אותיות, שזה טוב, השפה לא הייתה דלה ונמוכה וסך הכל הקטע היה טוב ונכון.
בהצלחה בהמשך הדרך,
המעודדת.

16/08/2014 13:52
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך