Unreal
היי, אני יודעת שאני כותבת דיי גרוע אבל ממש חשוב לי לשמוע ביקורת כדיי להפוך את זה לפחות גרוע. אם הגעתם עד לפה תנו לי בבקשה עוד דקה מזמנכם. אוהבת, קלירלי ????

המשקוף האדום

Unreal 06/06/2016 580 צפיות 5 תגובות
היי, אני יודעת שאני כותבת דיי גרוע אבל ממש חשוב לי לשמוע ביקורת כדיי להפוך את זה לפחות גרוע. אם הגעתם עד לפה תנו לי בבקשה עוד דקה מזמנכם. אוהבת, קלירלי ????

עברתי דרך הדלת והמשקוף האדום שמזהיר מפני כניסה לכיתת האימים שלנו בלט יותר מתמיד.
אולי זה בגלל הדרך שבה היא ישבה במקומה, קצת עצובה, קצת שמחה.
היא לא ידעה שאני מסתכל עליה, מניח אני שאילו ידעה הייתה מתקפלת ונעלמת בעולם הקטן והסגור שלה.
אחרים חושבים שהיא סתם איזה ילדה מטופשת כמו השאר.
אחת כזאת שעושה רעש בשביל תשומת לב אבל אני יודע שהיא לא.
אפילו שהיא לא חושפת אף פרט על חייה ותחושותיה אני פשוט מצליח לחדור לה דרך העיניים החומות העמוקות האלה.
אני מצליח לראות שהעיניים האלה לא ידעו שינה בלילה, אני יודע שהן הרטיבו את הכרית.
אני יודע שהעיניים האלה הביטו בתסכול במספר שהופיע על המשקל.
אני מצליח להבין שהיא לא כמו כולן, היא אחרת.
היא מתיימרת מבחוץ להיראות כמו כולן כדיי שאתם לא תדעו כמה שהיא מתוסבכת מבפנים.
כדיי שלא תבינו עד כמה שהיא פגיעה ותנצלו זאת.
כי הלבד הזה כבר אוכל אותה מבפנים בביסים גדולים.
והכאב והסבל והשנאה העצמית גם הם לא מועילים.
אז עמדתי בכניסה לכיתה, ממש מתחת למשקוף האדום, והיבטתי בה מבלי ששמה לב.
כדיי שלא תמשיך ותסתגר אפילו יותר בעולם הקטן שלה, כי הלוואי שהיה לי איך לשלוף אותה לשם ולהסביר לה כמה שאני אוהב אותה.


תגובות (5)

אני לא מסכים איתך, לדעתי הסיפור כתוב ממש טוב!

06/06/2016 13:28

מסכימה. כתוב מעולה.
היה משפט אחד שהפריע לי: "מניח אני…". בהתאם למשלב הלשוני של שאר הטקסט אני חושבת שהיה מתאים יותר לכתוב "אני מניח.
.."
חוץ מזה, העלילה עצמה לא דיברה אלי במיוחד.
גם לא הצלחתי להבין איך היא שונה מכולם. הפרעות אכילה זה לא דבר נדיר כל כך בימינו…

06/06/2016 14:03

את כותבת בצורה נפלאה, אהבתי מאוד

06/06/2016 15:40

תודה רבה על הביקורת לקחתי לתשומת ליבי

06/06/2016 18:41

ותודה גם לך גרמת לי להרגיש טוב יותר בנוגע לעצמי ולדרך הביטוי שלי

06/06/2016 18:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך