הקונספירציות!!!

החתול הסופר 22/06/2012 851 צפיות 2 תגובות

מי לא אוהב קונספירציות?
קונספירציות זה מדהים!
קונספירציות נותנות לאנשים לחשוב כמו פרנואידים, לחשוב על דברים הזויים מאוד, וכל זה בסדר. לזה קוראים קונספירציה.
מי לא מכיר את תאוריית הקשר על התמונות מהירח?
אותה קונספירציה שאומרת כי כל הצילומים שצולמו כביכול על "הירח" צולמו בעצם בבסיס החשאי באזור 51.
ואת הקונספירציה שמערערת את ההאשמה של "רוצחו" של ג'ון קנדי?
ואת הקונספירציה על מותו של פול מקארטני?
לכל קונספירציה יש המון הוכחות.
לכן אני אוהב קונספירציות- הן נכונות ולא נכונות בו בזמן.
אבל מצד שני יש טיעונים, לרוב מצד הממשלה שמכחישות בתוקף את מה שאמרו תומכי הקונספירציה.
אני חושב שזה קשה לפסול קונספירציות, כי הטיעונים שלהן יותר מדי משכנעים, והרבה יותר מגניב להאמין ולתמוך בהן.
אני שונא השתקות מצד הממשלה. אני שונא הכחשות על ביקורי חייזרים.
לדעתי זכות העם לדעת.
אבל לפעמים כשיודעים פחות יותר מוגנים.
הכחשה יכולה להסיר דאגות ופאניקות.
ובכל זאת, אני מאמין ברוב הקונספירציות ותאוריית הקשר הקיימות, בין אם הן נכונות ובין אם לא.


תגובות (2)

האמת שזה די נוח להאמין בקונספירציות… אתה מאמין למה שמוכרים לך כשזה נוח, וכשלא אתה יוצא נגדן… זה די תמים לדעתי.. מתישהו אתה צריך לגבש דעה ולהחליט מה העמדה שלך ברגע שאתה כ-ן יודע את האמת לאמיתה… אי אפשר להתחבאות מאחורי אותן קונספירציות.. בכל מקרה, קטע נחמד:)

22/06/2012 08:51

הכוונה של הקונספירציות היא ההפך ממה שאמרת (לפי מה שהבנתי);
אם קורה מקרה, הממשלה מוכרת לך סיפור.
הקונספירציה היא תורת הנסתר; היא מציגה את כל מה שהממשלה מנסה להסתיר.
קונספירציות לא מוכרים, בקונספירציות מאמינים או לא- זו בחירה אישית- לחיות ולהאמין בהכחשה או בקונספירציות.
אני לא אומר שתמיד קונספירציות זה דבר נכון;
אני אומר שזה תמיד יסתור את ההכחשה.

22/06/2012 13:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך