ילדהמוזרהמאוד0-0
סיפור ישן שכתבתי... יש לי את ההתחלה של הפרק השני!

הרפתקאת אריות! – פרק 1

ילדהמוזרהמאוד0-0 11/04/2014 468 צפיות 4 תגובות
סיפור ישן שכתבתי... יש לי את ההתחלה של הפרק השני!

נערה ג'ינג'ית עומדת לבדה בחצר ומולה מסלול מכשולים.
לפתע שלפה הנערה חרב אחת ויחידה מגבה וסובבה אותה, החרב התפצלה והפכה לשתי חרבות חדות.
הנערה הסתערה לעבר המסלול בחרבות שלופות ומחשבות חלפו בראשה.
'נלחמתי במפלצות רבות והתאמנתי שנים, ולאורך כל הדרך שרתי את יוקו נול ופסו-'חשבה הנערה עד ששמעה קול שקורא בשמה.
"יולי!", אמרה האישה, הנערה הסתובבה לעבר יוקו,"זהו להיום עם האימונים,אנחנו רוצים להראות לך משהו".
יוקו הסתובבה והלכה לכיוון הבית, יולי מיהרה אחרה.

"אתם עובדים עליי", אמרה יולי לאחר ששמעה את החדשות," אין מצב שזה קורה! אתם נותנים לי גורה של לביאות הוקו?!"
לביאות הוקו היו חזקות ביותר ונאמנות ביותר,הלביאות היו גדולות ובדרך כלל בצבע חום בהיר.לביאות ההוקו חיו בשבטים שכללו 8 לביאות הוקו ו-5 לראונים.
לראונים היו דומים מאוד לאריות ושלטו ברוב אזורי היער, אבל לא משנה כמה הלראון היה בוגר הוא תמיד נכנע ללביאת ההוקו.
פסו קם ממקומו."אנחנו חושבים שזה מגיע לך", השיב,"שירתת אותנו זמן רב והיית נאמנה. מגיע לך פרס."
יולי ידעה מול מי היא עומדת:
פסו-הדרקון הלבן,יוקו- הדרקונית הכחולה ונול-הדרקון השחור. כן, כל השלושה היו דרקונים ולא סתם דרקונים, דרקונים סיניים שעליהם נכתבו הסיפורים של סין על הדרקונים.
"אני עדיין חושבת ש-",התחילה יולי לומר.
"אז אל תחשבי על זה!",קטע אותה בגסות נול. יולי הייתה רגילה להתנהגותו מכיוון שהיא גרה כאן.
היא חיבבה במיוחד את פסו ויוקו אימנה אותה, אבל כמו סוג האופל שבו שלט נול הוא היה רע.
יולי קדה קידה לדרקונים.
לפתע הושיטה יוקו גורה חמודה לעבר יולי."הנה",אמרה יוקו,"זאת הגורה שמצאנו,עכשיו היא שלך."יולי החליטה לקרוא לגורה מאצ'י.

כל מה שסיפרתי עכשיו קרה שנתיים לפני הגעת הלביאה העליונה.


תגובות (4)

חתוליות אני מזמנת אתכן!

11/04/2014 21:33

מת על חתולים , יש לי היסטוריה ארוכה ועצובה איתם…הכי קשה זה לתת אותו לאימוץ כי אצלך יש כלב צייד , ליראות אותו נילקח ממך אחרי חצי חודש שבו תפילת בו שיחקת איתו … עצוב … שובר לב ….

11/04/2014 21:37

יש לי חתולות!!!!

12/04/2014 08:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך