וידוי

FoxEye 17/04/2014 468 צפיות 2 תגובות

טוב יש לי וידוי.
אני אוהבת לעקוב אחרי האקסיות שלהם.
לעבור תמונה תמונה בערך באזור הזמן שהם יצאו ולחשוב מה בדיוק קרה שם, למצוא את התמונה ההיא שהיא במועדון כי זאת בדרך כלל התמונה מהזמן שהתחילו שם משברים…
למצוא איזה תמונה שהיא שכחה למחוק שקשורה אליו, לרוב זה אצלו בחדר..יש לי זיכרון צילומי נהדר.
הו התמונות האהובות עלי זה התמונות של אחריי הפרידה, עם חברות,ידידים, חיוכים מזוייפים, בחיי שזה האוויר שלי.
פה ושם צצות תמונות של נוף או איזה משהו אומנותי בשקל עם איזה כיתוב שמתיימר להיות פעם שנון ופעם מלא חוכמה בנסיון לשדר שהכל בסדר על פני השטח, מתה על אלה.
לפעמים הן עושות לי חיים קשים כי הפרופיל שלהן מוגבל אבל גם זה בסדר,אני לא חמדנית, מסתפקת במה שיש. גם אם בסוף אני מצליחה לגרד את התמונה שלה על הבר, טיפה אחרי שהיא גילתה שהוא בוגד בה, מבחינתי i rest my case.
אוי ויש תמונות עם בלונים, זה כל כך אירוני. איך בתמונה הזאת היא בטוחה בזה שזהו זה, היא מצאה את האחד שלה ויש לה חיוך של מליון דולר הרי זה וולנטיין… תראי מה זה, 4 חודשים אחרי זה כל מה שנשאר לך ממנו זה הלייק, אפילו לא תגובה.
אה ועוד משהו, מה שתמיד אבל תמיד מסגיר זה השפתון, ככל שאדום יותר ככה המצב ביניהם פחות ופחות יציב.
אגב אני לעולם לא שמה אודם.


תגובות (2)

ממש יפה, במיוחד הפאנצ'ליין.
למרות שלא הבנתי משהו- הוא בגד באקסיות שלו איתה ?

17/04/2014 16:55

הו לא ולא ולעולם לא.
אני פשוט אדם סקרן ולרוב מכירה את התמונה במלואה לכן יכולה להסיק מסקנות כאלה :)

17/04/2014 17:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך