stop the world
היי אני חדשה כאן ואני מקווה שאהבתם את הסיפור. כעיקרון זה על אלימות נגד נשים ועל האופן שבו אלכוהול משפיע על אנשים. אני הייתי עדה לסיפורים מאנשים שאני מכירה על מקרי אלימות במשפחה והרגשתי שאני רוצה לכתוב על זה כאן. ניסיתי לייצור הפתעה בכך שלבסוף מתגלה שמי שהיא דואג לאיימי ואוהב אותה הוא זה שמכאיב לה, ואת העובדה שהיא פשוט לא יכולה לעזוב, כמו שקורה הרבה באלימות מצד הגברים - הנשים פשוט מפחדות לעזוב ולכן הן נשארות ולא עוזבות. מקווה שזה סיקרן אתכם ושתחשבו על זה עוד בהמשך וכמובן אשמח להצעות ולתגובות.

זאת לא הפעם האחרונה

stop the world 08/10/2016 646 צפיות 2 תגובות
היי אני חדשה כאן ואני מקווה שאהבתם את הסיפור. כעיקרון זה על אלימות נגד נשים ועל האופן שבו אלכוהול משפיע על אנשים. אני הייתי עדה לסיפורים מאנשים שאני מכירה על מקרי אלימות במשפחה והרגשתי שאני רוצה לכתוב על זה כאן. ניסיתי לייצור הפתעה בכך שלבסוף מתגלה שמי שהיא דואג לאיימי ואוהב אותה הוא זה שמכאיב לה, ואת העובדה שהיא פשוט לא יכולה לעזוב, כמו שקורה הרבה באלימות מצד הגברים - הנשים פשוט מפחדות לעזוב ולכן הן נשארות ולא עוזבות. מקווה שזה סיקרן אתכם ושתחשבו על זה עוד בהמשך וכמובן אשמח להצעות ולתגובות.

איימי חתיכת בת זונה זאת הפעם האחרונה שזה קורה ואת לא מספרת לי.
לעזעזל איזה יפה היא. היא יושבת מולי ומחייכת. מה היא מחייכת ? כל הגוף שלה מלא בחבורות, היא מדממת מהאף, אבל היא עדיין מחייכת.
היא קמה, הגוף הרך והנעים שלה עומד מולי, פאק הוא פשוט מושלם. היא מתקדמת ושמה דיסק ברדיו, היא יודעת שאני שונא את הלהקה הזאת אבל אני לא אומר כלום.
היא מתקרבת ומתיישבת עלי, מתחילה לנוע אבל אני עוצר אותה.
איימי בובה שלי, מי עשה לך את זה? היא לא עונה. היא רק צוחקת ומחזירה לי מבט חלול.
העפתי אותה ממני על הרצפה. היא משגעת אותי. התקדמתי לכיוונה – כרעתי לרצפה ואמרתי לה שהחרא הזה לא יכול להמשיך ככה.
איימי היא משהו מיוחד. היא כמו צחוק חזק שמתפרץ באמצע הרצאה וכל מה שאתה רוצה זה לחנוק אותו, אבל אתה פשוט לא יכול להתעלם ממנו. אתה מנסה להשתיק אותו. אתה מנסה כל כך להרוג אותו אבל אתה פשוט לא מסוגל כי הוא אמיתי מדי.
היא אמרה לי שהיא אוהבת אותי. שיט איתה. העפתי עליה את הבגדים המזדיינים שלה ואמרתי לה להתחפף מכאן.
היא יצאה החוצה והתחננה להישאר, אבל אני פשוט לא יכול ככה יותר. היא התחילה לנשק אותי ולגעת בי, אז הצבתי לה תנאי ואמרתי \"איימי תגלי לי מי זה שמכאיב לך ככה ואתן לך להישאר\" ידעתי שהיא לא תספר כי זאת הפעם המאה שאני שואל.
היא נכנסה והתיישבה על הספה. לקחתי את הכוסית ומזגתי לשנינו משקה.
ואז היא הצביעה. ביד אחת עלי וביד אחת על האלכוהול. היא חייכה אלי ואמרה \"זאת לא הפעם הראשונה שאתה מכאיב לי. וזאת בהחלט לא הפעם האחרונה. אני אוהבת אותך. אני לא יודעת מי מכאיב למי, הכוסית לך או אתה לי\".


תגובות (2)

סיפור נהדר!
מאד אהבתי.
יש התנהגות מאד אגרסיבית שלו לכל אורך הסיפור.
אני חושב שאפקט של ההפתעה היה מוכפל אם היה מתנהג אליה בעדינות לכל אורך הסיפור. אולי רק הבזק כועס בעיניו היה מרמז על משהו פנימי שלו.

ברוכה הבאה. פתיחה נהדרת!

08/10/2016 10:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך